نگرانی بازیکنان قرمزها پیش از آمدن سرمربی جدید/ ذهنیت آن‌ها مشکل دارد

0

نگرانی بازیکنان قرمزها پیش از آمدن سرمربی جدید/ ذهنیت آن‌ها مشکل دارد

ساتین –

هواداران منچستریونایتد در سرتاسر جهان از این خبر که اریک تن‌هاخ هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت خوشحال هستند، اما برخی از بازیکنان چندان مطمئن نیستند.

شیاطین سرخ در تاریخ ۲۱ آوریل اعلام کردند که مشتاقانه منتظرند تا مربی هلندی در پایان فصل سرمربیگری باشگاه را بر عهده بگیرد. پس از اینکه چندین نام بزرگ مانند ژوزه مورینیو و لوئی فان‌خال نتوانستند شرایط اولدترافورد را تغییر بدهند، هواداران به آمدن تن‌هاخ خوشبین هستند.

سرمربی آژاکس به خاطر کار خوبش با تیم اردیویزی مورد تشویق و تحسین همه قرار گرفت. او دو عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد و احتمالاً سومین قهرمانی هم در راه است. علاوه بر این، او خود را در اروپا ثابت کرده و تیمش را به چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ رساند. آژاکس موفق به شکست دادن یوونتوس و رئال‌مادرید شد.

اما علیرغم تمام دستاوردهایش در هلند، چیزی ضامن این نیست که در اولدترافورد هم خوب عمل کند. رالف رانگنیک با تمام مهارت‌هایش نتوانست تیم را به خوبی آماده کند. بازیکنان بی‌انگیزه به نظر می‌رسند و دو بازی آخر خود را به ترتیب ۴-۰ و ۳-۱ به لیورپول و آرسنال باختند. آرایش تیم از کنترل خارج شده و جسی لینگارد به پل اسکولز گفت که این فاجعه است. تیم اعتماد به سرمربی از دست داده و برخی نگران هستند که آیا این مربی هلندی توانایی لازم را برای تغییر آن را دارد یا خیر.

اگرچه تیم به دستاوردهای او در آژاکس احترام می‌گذارد، اما به اینکه او بتواند با منچستریونایتد سازگار شود شک دارند. «دیلی میل» گزارش داد، تیم باور ندارد که او به اندازه کافی شخصیت قوی برای اثبات تاکتیک‌های خود را داشته باشد.

با نزدیک شدن به پایان فصل وحشتناک باشگاه، جای تعجب نیست که بازیکنان اعتمادبه‌نفس نداشته باشند. اما بزرگ‌ترین نقطه ضعف آن‌ها در حال حاضر ذهنیت آن‌ها است. به نظر می‌رسد که آن‌ها بدون توجه به اینکه چه کسی مسئول است، عملکرد ضعیفی دارند.

با این حال، یکی از بازیکنان آمدن تن‌هاخ را فرصتی برای شروعی تازه می‌داند. مارکوس رشفورد بسیار تلاش کرد تا در این فصل عالی عمل کند. اما به گفته روزنامه «منچستر اِونینگ نیوز» او مشتاقانه منتظر است تا خود را تحت مدیریت تن‌هاخ تغییر دهد.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ