همسر اول رضا رویگری کیست و چه شد +عکس

0

همسر اول رضا رویگری کیست و چه شد

رضا رویگری چند سالی است که به بیماری مبتلا است و در این مدت کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی بازی کرده و چند بار هم در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته است.

این بازیگر ۷۶ ساله از مدت‌ ها قبل با مشکلاتی جدی درگیر بوده و خانه سینما برای کمک به او کارهایی را انجام داده است.

رویگری که گویا از ماه‌ ها قبل مشکلات شخصی و خانوادگی هم داشته، در سال‌ های اخیر بارها به مشکلات مالی خود اشاره و حتی در سال ۹۹ اعلام کرد که حدود ۵۰۰ میلیون تومان بابت بازی در کارهای تلویزیونی و سینمایی طلب دارد، اما نمی‌ تواند آن‌ ها را وصول کند. در آن مقطع شورای عالی تهیه‌ کنندگان سینما اعلام کرد که اگر او رونوشت قراردادهای خود را برای شورا ارسال کند طلب‌ هایش در سینما مطالبه خواهد شد. البته بعد از آن خبری منتشر نشد تا مشخص شود این کار از سوی هر دو طرف انجام شده است یا خیر.

رویگری اوایل دهه ی ۹۰ دچار سکته مغزی شد و بعد از آن شرایط جسمی چندان مساعدی نداشت و چند بار از هزینه‌ های سنگین فیزیوتراپی گله کرد. با این وجود در یکی دو سال گذشته نقش‌ هایی را در برخی پروژه‌ ها ایفا کرد از جمله سکانسی کوتاه در فیلم سینمایی «شادروان» که تا همین یک ماه قبل روی پرده سینماها بود. او در نشست خبری این فیلم در جشنواره فجر سال گذشته بیان کرد که دوست دارد فیلم خود را که در واقع فلش‌بک به زندگی خودش است، بسازد و این را به نوعی وصیت خود می‌ دانست و ابراز امیدواری کرد، یکی از کسانی که جایزه می‌ برد به او پول بدهد تا فیلمش را بسازد.

همسر فرشته میرهاشمی همسر رضا رویگری همسر اول و سابق رضا رویگری زن رضا رویگری بیوگرافی فرشته میرهاشمی بیوگرافی رضا رویگری

فرشته میرهاشمی همسر اول رضا رویگری

رضا رویگری اولین بار با فرشته میر هاشمی که دارای مدرک فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود، ازدواج کرد.

ثمره ی این ازدواج، پسری بنام کیارش بود که در سال ۱۳۵۳ به دنیا آمد اما زندگی مشترک آن ها به جدایی ختم شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ