تارا کریمی کیست و الان کجاست

1

تارا کریمی کیست و الان کجاست

تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ در شیراز است. به گفته ی خودش، پیش از ازدواج با رضا رویگری در خارج کشور در رشته ی مکاترونیک تحصیل کرده بود و در حال حاضر به طراحی لباس مشغول است.

 

تارا کریمی و رضا رویگری در سال ۹۱ با یکدیگر آشنا شدند.

تارا کریمی درباره ی نحوه ی آشنایی اش با رضا رویگری در مصاحبه ای گفته بود: «در افتتاحیه یک برنامه در شیراز که آقای رویگری بعنوان مهمان برنامه دعوت شده بود من به اتفاق دوستم که مسئول میزبانی مهمانان بود برای استقبال به فرودگاه رفتیم. اولین بار ایشان را آنجا دیدم و چند روزی که شیراز بودند با هم آشنا شدیم. در نهایت بعد از یکسال با وجود مخالفت شدید خانواده ام با هم ازدواج کردیم. قبل از آشنایی در سال ۹۱ من اصلاً آقای رویگری را بعنوان بازیگر نمی شناختم و کاری از ایشان بخاطر حضورم در خارج از کشور ندیده بودم.»

همسر رضا رویگری بیوگرافی رضا رویگری بیوگرافی تارا کریمی اینستاگرام رضا رویگری اینستاگرام تارا کریمی

۸ ماه پس از این ازدواج رضا رویگری دچار سکته مغزی شد.

او یک روز مشغول شستن دست و صورت خود بود که ناگهان دچار سر گیچه شد و به زمین افتاد. در نهایت در بیمارستان مشخص شد که رویگری سکته مغزی کرده است.او بعد از این اتفاق خانه نشین شد.

رضا رویگری در مصاحبه ای درباره ی مراقبت های همسر خود در دوران بیماری اش گفته بود: «تارا تنها کسی بود که در این سال ها با من بود و همه جوره از من مراقبت کرد و همراهم بود. واقعاً نمی دانم چطور از او تشکر کنم. همسرم از لحاظ روانی همیشه حامی من بوده و با صبوری پا به پای من آمده است.»

در آبان سال ۱۴۰۰ مراسم بزرگداشتی برای رضا رویگری برگزار شد که تارا کریمی در حاشیه ی آن در مصاحبه ای از قضاوت های دیگران درباره ی او به خاطر ازدواج با هنرمندی با اختلاف سنی زیاد و شرایط دشوار خود به خاطر بیماری رضا رویگری گفت.

حقایق کهریزک از زبان رضا رویگری و همسرش

گزارشی از پشت پرده ویدیویی کهریزک رضا رویگری از زبان رضا رویگری و همسرش را ببینید.

دانلود

منبع:خبرگزاری پارسینه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. یایا می گوید

    حالا که در حال انجام است و به این مورد ح سلام سلام که به حریم شخصی به ۵۴۰۰۰۰ و تالار وحدت و همدلی سلام خسته نباشی سلام که من در مورد این کار را به حریم فلک ت ر و از آن زمان که من در مورد این کار را به حریم خصوصی افراد در مورد این که در این مورد به عنوان یکی از این که در حال حاضر به خردلدووتدرایلبیییلاراوارززز و در مورد نظر را در حال حاضر در این باره ن و در این مورد ح سلام