منچستریونایتد – چلسی/ رنج‌کشیده‌ها در پی پایان خوش

0

منچستریونایتد – چلسی/ رنج‌کشیده‌ها در پی پایان خوش

ساتین –

تغییراتی که در برنامه لیگ برتر صورت گرفته باعث شده نبرد هفته سی‌وهفتم منچستریونایتد و چلسی پیش از موعد و امشب از ساعت ۲۳:۱۵ برگزار شود.

منچستریونایتد؛ راه دیگری نیست

پایان منچستریونایتدِ رالف رانگنیک؟ اگرچه روی کاغذ اختلاف ۶ امتیازی با تیم چهارم جدول برای منچستریونایتد قابل جبران است، ولی خود سرمربی آلمانی هم می‌داند تیمش با وضعیت فعلی به لیگ قهرمانان نخواهد رسید. همه منتظر فصلی جدید و دورانی جدید با اریک تن‌هاخ هستند. شاید پایان خوب برای شیاطین‌سرخ و اتفاقاتی که در آینده نزدیک رخ خواهد داد برای تیم فصل بعد هم تعیین‌کننده خواهد بود. با این حال سابقه خوب نبردهای اخیر مقابل چلسی باعث شده که شیاطین‌سرخ به پیروز شدن در این بازی حیثیتی امیدوار باشند.

چلسی؛ پایان خوش

وضعیت آبی‌های لندن کمی از رقیب امشب‌شان بهتر است. به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد خواهند رسید و حداقل شانس قهرمانی در جام‌حذفی انگلیس را خواهند داشت. البته یک مأموریت دیگر هم پیش‌روی توماس توخل و تیمش است و آن‌هم شکستن طلسم منچستریونایتد خواهد بود. ۸ بازی است که در لیگ برتر این حریف را شکست نداده‌اند و طبیعتاً توخل هم هیچ‌گاه شیاطین‌سرخ را در لیگ مغلوب نکرده. شاید برد مقابل منچستریونایتد مقدمه‌ای برای پایان خوش چلسی در فصل جاری باشد.

آخرین بازی
نوامبر ۲۰۲۱ در دیدار رفت فصل جاری لیگ برتر انگلیس، چلسی در استمفوردبریج مقابل منچستریونایتد به تساوی ۱-۱ رسید. جورجینیو برای آبی‌ها و سانچو برای قرمزها گل زدند.

آمار بازی
۵۹) در ۵۹ بازی قبلی بین منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر ۱۷ مرتبه شیاطین‌سرخ برنده شده‌اند و ۱۸ بازی را آبی‌های لندن برده‌اند. ۲۴ بازی هم مساوی شده است.
۳) ۳ بازی آخر منچستریونایتد و چلسی در لیگ برتر با تساوی به پایان رسیده و دو بازی گل هم نداشته است.
۸) شیاطین‌سرخ در ۸ دیدار آخرشان مقابل چلسی شکست نخورده‌اند. یونایتد ۳ برد داشته و ۵ بازی هم مساوی شده است.
۱۹) بدترین آمار چلسی از لحاظ پیروز نشدن مقابل آرسنال بوده که بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵ در ۱۹ بازی متوالی موفق به شکست این حریف نشدند. بعد از آن بلکبرن را در ۱۲ بازی متوالی نبردند و سومین رکورد بدشان مقابل منچستریونایتد بوده است.
۸) منچستریونایتد در ۸ بازی آخرش مقابل چلسی در اولدترافورد مغلوب نشده است. در این دیدارها هم ۳ برد و ۵ تساوی برای شیاطین‌سرخ ثبت شده. از سال ۲۰۱۳ به بعد در اولدترافورد به چلسی نباخته‌اند.
۱) این اولین دیدار بین منچستریونایتد و چلسی است که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود. جدال این دو تیم سیزدهمین نبرد لیگ برتری است که در تمامی روزهای هفته برگزار شده است.
۳) کریستیانو رونالدو در دو دیدار اخیر خانگی منچستریونایتد مقابل تاتنهام و نوریچ هت‌تریک کرده. در صورتی که مقابل چلسی هت‌تریک کند اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر خواهد بود که در ۳ بازی متوالی خانگی هت‌تریک می‌کند.

مصدومان و محرومان
پل پوگبا، ادینسون کاوانی و لوک شاو مصدومان منچستریونایتد هستند. متئو کواچیچ، بن چیلول و کالوم هادسون اودوی هم آسیب‌دیده‌های چلسی هستند که به این بازی نخواهد رسید. ریس جیمز و آنتونیو رودیگر هم مصدومیتی دارند که به نظر می‌رسد مانع حضورشان در این دیدار نخواهد شد.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد:
دخئا، وان‌بیساکا، واران، مگوایر، دالو، مک‌تامینی، ماتیچ، فِرِد، سانچو، رشفورد و رونالدو
چلسی: مندی، جیمز، سیلوا، رودیگر، کانته، جورجینیو، لوفتوس‌چیک، آلونسو، مانت، هاورتس و ورنر

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ