رئیس فدراسیون فرانسه مقصد بعدی زیدان را لو داد

0

رئیس فدراسیون فرانسه مقصد بعدی زیدان را لو داد

ساتین –

زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، از نظر رسانه‌ها گزینه فدراسیون فوتبال فرانسه برای جانشینی دشان است، اما دشان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرارداد دارد و مشخص نیست بعد از جام با این تیم قطع همکاری می‌کند یا نه.

نوئل لی‌گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، در مورد ادامه همکاری با دشان یا سپردن هدایت خروس به مربی دیگر صحبت کرد و اظهار داشت که پس از جام جهانی در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

او در این مورد گفت: «من و دشان توافق کردیم که پس از جام جهانی در این مورد صحبت کنیم. تیم در جام ملت‌های اروپا یک شکست را متحمل و حذف شد و این برای برکناری دشان کافی نبود. در پایان جام جهانی خواهیم دید که می‌توان به همکاری با یکدیگر ادامه دهیم یا خیر.»

نوئل لی‌گرائه در مورد حضور زیدان روی نیمکت تیم ملی کشورش گفت: «زیدان در رئال‌مادرید نشان داد که چه ویژگی‌هایی دارد در حالی که به ‌سختی تصور چنین کارنامه‌ای از او وجود داشت. در ذهن فرانسوی‌ها او می‌تواند سرمربی تیم باشد. اگر دیدیه دشان جدا شود، زیدان قطعاً یکی از گزینه‌ها خواهد بود. اما من به خودم نمی‌گویم که ای‌کاش دشان بگوید که نمی‌خواهد تمدید کند تا با زیدان مذاکره کنم. شاید زیدان هدایت پاری‌سن‌ژرمن را برعهده بگیرد و برای حضور در تیم ملی مربی آزاد نباشد.»

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ