نماینده گرمسار و آرادان در مجلس کیست

0

نماینده گرمسار و آرادان و ایوانکی در مجلس کیست

اردشیر مطهری سرهنگ بازنشسته ناجا و نماینده مجلس دوره یازدهم از حوزه انتخاباتی گرمسار، آرادان، ایوان‌کی است.

فعالیت‌های اجرایی

مطهری کادر افسری بازنشسته ناجا با درجه سرهنگ تمامی بوده و در مشاغلی مانند: فرمانده و جانشین نیروی انتظامی منطقه گرمسار، فرمانده قرارگاه ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، فرمانده قرارگاه ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده گشت‌های انتظامی تهران بزرگ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، فرمانده یگان امداد (ویژه) تهران بزرگ تا زمان بازنشستگی از ناجا (۱۳۹۳) فعالیت کرده‌است.

سرهنگ مطهری در سال ۱۳۸۹ فرمانده یگان امداد پلیس تهران بزرگ در طرح موسوم به پاک‌سازی محله‌ها از اراذل‌واوباش و خرده‌فروشان مواد مخدر بوده‌است.

سوابق اردشیر مطهری بیوگرافی اردشیر مطهری اخبار گرمسار

نمایندگی مجلس شورای اسلامی

مطهری در دوره دهم مجلس شورای اسلامی از سوی حزب مؤتلفه اسلامی نامزد ورود به مجلس نیز از حوزه انتخاباتی گرمسار، آرادان، ایوانکی شد که در این امر موفق نبود اما وی توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب آرای حداکثری شهرستان گرمسار، آرادان و ایوانکی از حوزه انتخابیه گرمسار از استان سمنان انتخاب گردد.

جمع آرای اخذ شده در این حوزه انتخابیه ۳۱ هزار و ۴۷۲ رای بود که اردشیر مطهری ۱۳ هزار و ۱۳۰ رای را کسب کرده و به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

سوابق اردشیر مطهری بیوگرافی اردشیر مطهری اخبار گرمسار

تحصیلات

مطهری کارشناسی علوم اجتماعی مردم‌شناسی، کارشناسی ارشد جامعه‌شناسی گرایش آسیب‌شناسی اجتماعی را داشته و دانشجوی دکتری خصوصی حقوق است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ