نظر محمدرضا گلزار ،حامد بهداد و بهرام رادان درباره ازدواج + عکس

56

این مردان جوان سوپراستار ایران یعنی حامد بهداد ، محمدرضا گلزار و بهران رادان هنوز نتوانسته‌اند جواب این معادله را پیدا کنند. به هر صورت آسان که نیست؛ قرار است درباره مهم‌ترین مسئله زندگی خود تصمیم بگیرند ازدواج.

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان در اواخر تابستان در مصاحبه‌ای  اختصاصی با زندگی ایده‌آل گفت:« به نظر من تشکیل خانواده دادن، یکی از مهم‌ترین کارهاست. مثل این است که شما می‌خواهید بروید یک ساختمان بسازید، این ساختمان احتیاج به دانش و تجربه دارد، نیاز به پول و مهارت، زمین مناسب و فصل خاص دارد. این ساختمان اینجا اسم خانواده می‌گیرد. آجرهای آن از موجودات زنده تشکیل شده‌اند؛ بنابراین خیلی مسئولیت‌پذیری بالاتری لازم دارد. در مورد خودم می‌گویم روزی که چنین مسئولیتی را بپذیرم، باید به جایگاهی رسیده باشم که بتوانم یک زندگی سالم تشکیل دهم.» این مسئولیت سنگین(به قول رادان) در کنار حرفه‌ای چون بازیگری آن هم نه یک بازیگر معمولی بودن بلکه سوپراستار کشوری چون ایران،

معادله‌ سختی را می‌سازد که برای رسیدن به جواب آن نمی‌توان راه ساده‌ای را طی کرد که خود این مردان جوان سوپراستار ایران یعنی بهداد، گلزار و رادان هنوز نتوانسته‌اند جواب این معادله را پیدا کنند. به هر صورت آسان که نیست؛

قرار است درباره مهم‌ترین مسئله زندگی خود تصمیم بگیرند. در این گزارش می‌خواهیم  براساس گفته‌های خود  این بازیگران مجهول‌های این معادله را پیدا کنیم.

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

مشغله‌ جایی برای فکر نمی‌گذارد

بهرام رادان می‌گوید:«هیچ وقت برایم پیش نیامده که گوشه‌ای از ذهنم را به ازدواج اختصاص دهم. منظورم این است که قطعا به عنوان یک مرد ۳۶ ساله به ازدواج فکر می‌کنم اما هنوز موضوع آنقدر جدی نشده که بروم زیرساخت‌های زندگی‌ام را آماده کنم که بتوانم ازدواج کنم اما در نهایت همیشه طرفدار یک زندگی سالم خانوادگی بوده و هستم. امیدوارم ازدواج متفاوت و پرسروصدایی داشته باشم.» رادان درست می‌گوید آنقدر چنین سوپراستارهایی پرمشغله هستند که نمی‌توانند به این راحتی‌ها بخشی از ذهن‌شان را به ازدواج اختصاص دهند، معمولا نظم شخصی، چیزی است که در زندگی هنرمندها کم پیدا می‌شود؛ آنها نه ساعت کار ثابت دارند و نه ساعت فراغت معین. تمام برنامه زندگی‌‌شان موکول به این است که کدام کارگردان و برای چه فیلمی و در چه مکانی آنها را دعوت به همکاری کند. مثلا گاهی برای یک فیلم مجبور می‌شوند ما‌‌‌ه‌ها از خانه و زندگی دور باشند و در شهری دیگر به کار بپردازند که مسلما زندگی زناشویی با چنین افرادی چندان کار راحتی نخواهد بود. خود این چهره‌ها نیز با آگاهی به این موضوع کمتر فکر ازدواج به سرشان می‌زند و ترجیح می‌دهند تنها باشند تا دیگر نیاز نباشد برای نظم کاری‌شان به کسی جواب پس دهند. تا جایی که خیلی از آنها ترجیح می‌دهند که این روند زندگی فقط به دوش خودشان تنها باشد.

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

ازدواج قابل پیش‌بینی است!

بهرام رادان همچنین می‌گوید:« بعضی‌ها می‌گویند ازدواج پیش می‌آید و قابل پیش‌بینی نیست؛ به نظرم این عقیده کاملا ساده‌انگارانه است و کسانی که با این مثل ازدواج می‌کنند کار درستی انجام نمی‌دهند.» می‌توان گفت که در این روزگار هر جوان دارای تفکر، بینش و تحصیل‌کرده‌ای چنین اعتقادی دارد و این سوپراستارهای ما نیز از این ماجرا جدا نیستند، به هر صورت کسی که برایش مهم باشد که ازدواج موفقی داشته ‌باشد باید هنگام انتخاب همسر وسواس‌های زیادی به خرج دهد و گاهی همین وسواس‌های زیاد باعث می شود که سن ازدواج کمی بالا رود.

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

بهرام رادان که تبعه کاناداست در یک توئیت تصویب قانون ازدواج همجنسگرایان در آمریکا را اتافقی تاریخی شبیه قانون لغو برده‌داری دانست؛ حرفی که با واکنش گسترده‌ دنبال کنندگان صفحه‌ او در توئیتر مواجه شد.
این بازیگر سینما در توئیت خود نوشت: «رای دیروز دیوان عالی امریکا در قانونی اعلام کردن ازدواج همجنسگراها اتفاقی تاریخی بود، شاید به اندازه لغو برده داری… از لینکلن تا اوباما…»
همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان
کدام عشق واقعی است؟

حامد بهداد در مصاحبهای با زندگی ایدهآل گفته بود:« عشق وجود خارجی ندارد ولی یک فهم درونی و ناخودآگاه از آن داری. عشق یعنی فنا. بخشش دائم و بی‌‌حد و حصر بدون اینکه طلبی از آن داشته باشی» وقتی چنین اعتقادی درباره عشق داشته‌باشید معلوم است که چقدر کار سخت می‌شود. به خصوص وقتی معروف هم باشید کار سخت‌تر هم می‌شود، زیرا کوچک و بزرگ دوستتان دارند و در جاهای مختلف مورد علاقه افراد متفاوت قرار می‌گیرید. در چنین شرایطی مشکل است تشخیص دهید چه کسی به خاطر خودتان شما را دوست دارد و چه کسی تنها شهرت شما را. جالب است بدانید حتی طرفدارانی هم هستند که گمان می‌کنند این عشق دو طرفه است؛ یعنی مثلا مدعی می‌شوند که بهرام رادان هم عاشق من است و حتی همه‌جا این موضوع را علنی می‌کنند. این افراد دارای نوعی بیماری روانی به نام «اروتمانیا» هستند و گاهی می‌توانند حسابی برای چهره‌های معروف دردسرساز شوند و حتی در زندگی خانوادگی آنها مشکلاتی اساسی به وجود می‌آورند.

 آیا هنرمندان ازدواج ناموفق دارند؟

بهرام رادان می‌گوید:«وقتی یک هنرپیشه معروف می‌شود ممکن است در ۲۰ سالگی‌اش ازدواج کند همین‌طور ممکن است او تا ۶۰ سالگی‌اش ۴ تا ۵ بار دیگر ازدواج ‌کند. ترجیح من این نیست که کارنامه‌ای پر از ازدواج‌های ناموفق داشته ‌باشم. ترجیح می‌دهم این بستر را طوری بچینم که براساس عقل من باشد نه احساسم.طوری برنامه‌ریزی کنم که ضریب خطایم به حداقل برسد» این گفته رادان حکایت از داستانی آشنا دارد، داستانی که نه در ایران بلکه در تمام دنیا هر روز اتفاق می‌افتد تا جایی که مجله معروف «سایکولوژی تودی» یکی از معتبرترین مجلات روانشناسی در گزارشی تمام دلایل ناموفق بودن ازدواج چهره‌های مشهور را بررسی کرده ‌است. نویسنده آن مطلب شهرت و وسوسه‌های ناشی از آن را  یکی از دلایل شکست و ضعف چنین ازدواج‌هایی می‌داند. البته روانشناسان دیگری هم هستند که می‌گویند موقعیت خاص سینمایی عامل اصلی ضعف چنین ازدواج‌هایی‌ است. که میتواند به راحتی هر رابطه بلندمدتی را خراب کند. این موضوع را هم تجربه نشان داده و هم تحقیقات علمی می‌گوید که این امر چه مشکلات عمیقی را در رابطه به وجود می‌آورد. مشکلاتی چون عدم اعتماد، بازی‌های روانی، عدم صداقت، خودخواهی، پرخاشگری و… همین عامل می‌تواند شریک زندگی را برنجاند و یکدلی رابطه را از بین ببرد.

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

  سختی‌های پنهان همسر یک ستاره بودن

حامد بهداد می‌گوید:«به زندگی مشترک اعتقاد دارم. روش درستی است، چون طی سالیان جواب داده است. آن حالت درست الان با شرایط زندگی من هماهنگ نیست. این اعتقاد من است. بدیهی است که دوست دارم ازدواج کنم و بچه‌دار شوم اما الان شرایطم مناسب نیست. در هیچ کجا از این شهر، من هیچ کورسویی از دوست داشتن در یک حریف و همراه نمی‌بینم.» شاید بهداد درست بگوید چرا که افراد کمی وجود دارند که صبر زندگی با یک سوپراستار سینما را داشته‌ باشند، همسر چنین چهره‌های معروفی بودن مشکلات خاص خود را دارد؛ اینکه همسر فردی باشید که جوانان زیادی او را تحسین می‌کنند خیلی آسان نیست. نمی‌توان هم از آن چهره انتظار داشت که نسبت به طرفدارانش بی‌اعتنایی کند و همین مشکل را چندین برابر می‌کند. از اینها گذشته، معمولا چنین سوپراستارهایی بیشتر اوقات مشغول کار هستند و در نتیجه از خانه و خانواده دورند و همین می‌تواند برای همسرانشان بسیار سخت و طاقت‌فرسا باشد. به همه این دلایل هر کسی نمی‌تواند آنقدر قوی باشد که از چنین دشواری‌هایی خم به ابرو نیاورد و احتمالا تا به حال این ۳ هنرمند محبوب نتوانسته‌اند چنین شخصیتی را برای همسری پیدا کنند.

« مصاحبه نوروزى محمدرضا گلزار با ماهنامه ى پرتو در سال ۱۳۸۸ »

 

در سال ۱۳۸۸ چه کارهایى را در اکران و پخش داشتید ؟

محمدرضا گلزار : دو خواهر .

ازدواج کردید ؟

محمدرضا گلزار : خیر .

پس شایعه هایى که پیرامون ازدواج شما گفته شده صحت ندارد ؟

محمدرضا گلزار : خیر تماما” شایعه و کذب بوده است .

در سال ۸۹ قصد ازدواج ندارید ؟

محمدرضا گلزار : من همیشه به ازدواج فکر مى کنم ولى معتقدم ازدواج یک قسمت است .

از زندگیتان راضى هستید ؟

محمدرضا گلزار : خدا رو شکر ، بله .

چه توصیه اى به مجرد ها دارید ؟

محمدرضا گلزار : توصیه مى کنم اگر شرایط کافى را دارند حتما” ازدواج کنند .

سال ۸۸ براى شما چطور بود ؟

محمدرضا گلزار : من معتقدم خداوند آنقدر بنده هایش را دوست دارد که همیشه بهترین اتفاق را در تقدیرشان قرار مى دهد .

عشق یعنى چه ؟

محمدرضا گلزار : عشق یعنى خدا .

براى اینکه جامعه ى خوبى داشته باشیم باید چه کار بکنیم ؟

محمدرضا گلزار : باید فقط به رقابت سالم فکر کنیم .

تصور شما از اوضاع جهان در سال ۸۹ ؟

محمدرضا گلزار : من به داستان هاى سیاسى علاقه ندارم و دخالت نمى کنم .

سال ۸۹ سال ببر است چه تعریفى دارید ؟

محمدرضا گلزار : من به هیچ وجه اعتقادى به این نوع مسائل ندارم .

سال جدید را چطور مى بینید ؟

محمدرضا گلزار : باید امسال دست به دست هم کشور را رو به بهبودى ببریم .

برنامه تان براى عید ؟

محمدرضا گلزار : اگر سفرى داشته باشم قطعا” کارى خواهد بود .

خاطره اى از عید ؟

محمدرضا گلزار : آشنایى با ایرج قادرى در فروردین ۷۹ .

خاطره تان از چهارشنبه سورى ؟

محمدرضا گلزار : همیشه یاد مرگ برادر ترانه علیدوستى مى افتم و اغلب از این روز مى ترسم .

پس در این مراسم شرکت نمى کنید ؟

محمدرضا گلزار : چرا ! چون به هر حال رسمى قدیمى و سنتى در فرهنگ ماست ولى اهل ترقه بازى و انفجار نیستم !

بهترین خبر در سال ۸۸ ؟

محمدرضا گلزار : موفقیت هایى که در کارم بدست آوردم .

دوست دارید در سال جدید اول چه کسى را ببینید ؟

محمدرضا گلزار : سر سفره ى هفت سین پدر و مادر و خانواده ام را مى بینم و بین دوستانم امین حیایى و محمدرضا فروتن .

دوست دارید از چه کسى عیدى بگیرید ؟

محمدرضا گلزار : از خدا .

بهترین عیدى تان از چه کسى بوده است ؟

محمدرضا گلزار : سلامتى خودم و خانواده ام که از خدا گرفته ام .

آرزوى نوروزى تان ؟

محمدرضا گلزار : باز هم فقط سلامتى .

یک دروغ ۱۳ ؟

محمدرضا گلزار : اینکه در روز ۱۳ بدر دوست عزیزم امین حیایى دار فانى را وداع گفت !!

Jake Gyllenhaal

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

گیلنهال ۳۲ سال دارد و تا به حال در فیلم‌هایی چون زودیاک و کوهستان برکباک بازی کرده ‌است.

Bradley Cooper

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

 

برادلی کوپر ۴۳ ساله را بیشتر به دلیل فیلم هنگ اوور می‌شناسند؛ این مرد دوست‌داشتنی سینمای تجاری تا به حال زیر بار مسئولیت ازدواج نرفته‌ است.

Adrien Brody

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

آدریان برودی ۴۰ ساله تا به حال تن به ازدواج نداده ‌است. این بازیگر مجارستانی حدود ۱۰ سال قبل اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم «پیانیست» نصیب خود کرد.

رادیوسکوپى ستارگان سینماى ایران

وقتی که صحبت از شهرت به میان می‌آید همه چیز عوض می‌شود. از نوع لباس پوشیدن گرفته، تا سبک و سیاق زندگی و حتی تصمیم به ازدواج! نمی‌شود که ستاره باشی، پر آوازه و پر طرفدار باشی اما حاشیه‌ها تا خصوصی‌ترین اتفاق‌های زندگی‌ات راه نیابد؛ حالا این حاشیه‌ها رسیده به داستان ازدواج ستاره‌های پرطرفدار سینمای این روزها یعنی حامد بهداد، محمدرضا گلزار و بهرام رادان.شاید بخشی از این تصمیم فعلی آنها در تقویم نوشته شده باشد.

حامد بهداد

متولد ماه آبان

۶ آبان‌ماه سال ۱۳۵۲ به دنیا آمده، این یعنی چیزی نمانده در آستانه ۴۰ سالگی قرار بگیرد. خوش‌آوازه است، بسیار پرشور و شوق و پرهیجان است و  از ستاره‌های پر طرفدار این روزهای سینمای ایران؛که هنوز ازدواج…«حامد بهداد» آبانی است. آبانی‌ها در تصمیمات‌شان بسیار پیگیر، مصر و بااراده هستند اما به همین مقدار هم حساسند. آنقدر حساس که به آسانی تحت تاثیر عواطف و احساسات درونی خودشان قرار می‌گیرند و خیلی راحت‌تر از آنکه فکرش را بکنید صدمه می‌خورند. خب به نظر شما همین برای پا پیش نگذاشتن در ازدواج کافی نیست؟! قبول کنید با چنین روحیاتی در گیر روابط عاطفی شدن اصلا  کار ساده‌‌ای نیست.  آقایان آبانی بیش از حد و اندازه‌های معمول دقیق، موشکاف و عیب‌جو  هستند حالا خودتان حساب کنید چه کسی به راحتی می‌تواند با این روحیات کنار بیاید؟! آقایان آبانی درست مثل همین حامد بهداد خودمان با وجود خشونت و تند و تیزی‌ای که در ظاهر رفتار‌شان دارند، در روابط عاطفی‌ بسیار احساساتی هستند و ازدواج برای آنها امری معنوی است.

همسر محمدرضا گلزار همسر حامد بهداد همسر بهرام رادان ازدواج محمدرضا گلزار ازدواج حامد بهداد ازدواج بهرام رادان

متولد ماه فروردین

ستاره، خوش‌چهره، خوش‌پوش، معروف و پر آوازه ،…. و مهم‌تر از همه اینها محمدرضا گلزار باشی اما در میانه ۳۷ سالگی، هنوز به دنبال دلیل برای ازدواج؟! البته از فروردین‌ماهی‌ها انتظاری جز این هم نمی‌شود داشت. آنها تا زمانی که دلیل موجهی برای انجام کاری پیدا نکنند زیر بارش نمی‌روند. احتمالا آقای گلزار هم در میان همه مشغله‌های ستاره شدن هنوز دلیل موجهی برای ازدواج کردن پیدا نکرده که همچنان از آن سر باز می‌زند! تجربه نشان داده فروردین ماهی‌ها در پیشبرد کارها و موفقیت‌های‌شان  خیلی بیشتر از اندازه‌های معمول  متکی به خود  و کاملا خودمحور هستند. بنابراین دور از انتظار نیست که مثل جناب آقای گلزار  حاضر نباشند به این زودی‌ها برای موفقیت‌های‌شان شریک پیدا کنند. البته یک ماجرای دیگر هم هست و آن اینکه آقایان فروردین ماهی تمایل عجیبی دارند تا در هر جمعی افکار دیگران را متوجه خودشان کنند. به دنبال همین روحیه هم خواسته یا ناخواسته از ارتباط گرفتن با دیگران در زمینههای کار و حتی فعالیت اقتصادی ممکن است برای خودشان یشرایط دشواری فراهم آورند. می‌سازند. خوشبختانه این ویژگی همیشگی نیست و به همین دلیل است که در میان فروردین‌ماهی‌ها آقایانی هم پیدا می‌شوند که زود به ازدواج تن در بدهند. اما وقتی دوران مجردی یک مرد فروردینی  به درازا می‌کشد شک نکنید که  مشکل از سخت‌پسند و وسواسی بودن او در روابط  عاطفی‌‌اش آب می‌خورد! در این میان پای یک نظریه دیگر هم درمیان است. فروردین ماهی‌ها اصولا  تحمل مخالفت و پذیرفتن شکست را ندارند از انتظار کشیدن هم بیزارند.

متولد ماه اردیبهشت

همین اردیبهشتی که گذشت ۳۶ ساله شد؛ اما هنوز در این زمینه تصمیم خاصی نگرفته است! «بهرام رادان» که  البته در مقایسه با ستاره‌های مجرد هم رده‌اش برای ازدواج هنوز خیلی دیر نکرده یکی دیگر از ستاره‌هایی است که مجرد بودنش را می‌توان به حساب خلق و خوی اردیبهشتی‌اش گذاشت. اردیبهشت‌ماهی‌ها عاشق آرامش، هستند، در انتخاب هر چیز دنبال بهترینش می‌گردند. وقتی خوب دقت کنید می‌بینید که همین روحیات، می‌تواند به خوبی سخت‌پسندی آنها در امر ازدواج را نیزتوجیه ‌کند! آقایان اردیبهشتی  مردانی با صلابت، اهل عمل و با اراده و قاطع هستند. این آقایان از چنان قدرت اراده‌ بالایی برخوردارند که نمی‌شود تحت هیچ شرایطی  آنها را برخلاف میلشان وادار به انجام دادن هیچ کاری کرد. ماجرا وقتی حادتر می‌شود که آنها در تمام تصمیمات کوچک و بزرگ زندگی‌‌شان با آرامش خاطر و بدون هرگونه شتاب‌زدگی پیش می‌روند، زیرا معتقدند همیشه باید با  انتخاب بهترین تصمیم، کمترین فاصله را داشته باشند. حق باشماست همه این روحیات قابل تحسینند اما خب طبیعی است وقتی پای ازدواج به میان بیاید همه این خلق و خو‌های قابل احترام زمینه را فراهم می‌کنند تا ستاره خوش‌پوش، خوش‌چهره و پرطرفدار این روزهای سینمای ما در سن ۳۶ سالگی همچنان مجرد باقی بماند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 56 )
  1. رضا می گوید

    تمام بازیگران زنو شوهر همدیگرن ، دیگه ازدواج می خوان چیکار ، از نظر اسلام بازیگری ،یا به عبارتی زن و شوهر شدن یگدیگر حرام است ، قران میگه صدای نا محرمو نباید بشنوی ، حالا طرف میاد کلی عشقو حا ل باهم می کنن،این زن اون میشه ،اون شوهر این میشه ، آخه … ، خودتونو مسخره کردین یا خدا رو ،

    رضا ___ دانشجویی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران – در ضمن بسیجی هم نیستم

    1. مریم می گوید

      با این طرز فکر خرابت. توی دانشگاه هر کسی با هر کسی حرف بزنه یعنی گناه کرده!!! تو برو ذهنت رو درست کن آقای بیمار

      1. یه غریبه می گوید

        بعدازدوسال واندی من پاسخ شمارو میدم حرف زدن داریم تا حرف زدن حرف زدن اصلا به من چه هرغلطی میخان بکنی

      2. یامین می گوید

        دیگه در اون حد نیستن

    2. اصغر می گوید

      با نظر آقارضا کاملا موافقم بعدشم این بازیگران اینقد راحت میتون … که دیگه چه احتیاجی به زن گرفتن دارن اصلا ازدواج جلوی آزادی عملشونو میگیره

    3. فاطمه می گوید

      ازبس که بی … وخودشیفته اند،هم بازیگرا هم فوتبالیستا،شما فوتبالیستهای تیم ملی آلمان یا بقیه کشورارو مخصوصا درجام جهانی ببینین ،مثلاگوتسه آلمانی یارودریگز یامسی ،نویر و…همشون ازدواج کرده درحالیکه زیر ۳۰یاحتی۲۵سن دارند!ولی ایرانیا تازه سنشون که از۳۵سال میگذره ودیگه پیرپسر میشن وازشهرت میفتن میخان زن بگیرن وناراحتن که خوشی هم نکردن؟!!!متاسفم برای مسلمونی بعضیا

    4. سحر می گوید

      احمقانه ترین حرف ممکن رو زدی آقا به اصطلاح دانشجوی پزشکی و غیر بسیجی! کاملا مشخصه چطور آدمی هستی!

    5. مرتضی می گوید

      موافقم

    6. ناشناس می گوید

      با رضا موافقم درضمن سحر ومریم خیلی گیج تشریف دارند .هیچ جای دنیا سینماش سالم نیست همه جا مشکل اخلاقی دارند.اینهمه طلاق هم درایران دیگه نمونه واضح

    7. شیوا می گوید

      …. هستی خودت آدم پاکی هستی ؟هر انسانی رو تو قبر خودش میخوابونن
      در ضمن Götzeدوست دختر داره هنوز ازدواج نکردن

    8. سیمین می گوید

      وقتی میگی اینهمه طلاق در ایران…….. خودش نشون میده این یک مشکل گسترده و اجتماعیه . یعنی سینما باعث اون شده ؟!!!!!!!!!!!!!!

    9. گندم می گوید

      اقا رضا
      حالا شما چرا انقدر حرص میخوری
      دانشجو
      خخخ

    10. میرال می گوید

      وای معلومه چطور ادمی هستی اه اه رضا
      اگه صدای نامحرمو نباید بشنوی ببخشید اونوقت شما استاد زن ندارید؟؟؟با دختر خاله دختر عمه حرف نمیزنید.خخخخخخخخخخخخخخ. حرامه؟نامحرمن دیگه شرط میبندم سیکلم نداری.بعد میگی دانشجوی پزشکی جمع کن بابا پزشکی خخخخخخ هههههههه

    11. فیونا می گوید

      گلزار فقط شونصدتا دوست دختر دورش داره دیگه زن میخواد چیکار…

      1. یه غریبه می گوید

        واه این همه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اخه کی اینارو محل میزاره ؟؟؟؟گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
        ا

      2. یه غریبه می گوید

        خوش بحالش فیونا مایکیشو هم نداریم خخخخخخخخخخخخخخخخ

    12. آناهیتا می گوید

      امیدوارم شما تو همین سطحی که هستی بمونی…..می ترسم دیده بشی جامعه به گند کشیده بشه!

  2. سینا می گوید

    کاش بازیگری به همین ایفای نقش خلاصه میشد مریم خانم … کاری های این هنر پیشه ها کم کم به صورت فیلم و …میاد بیرون . بوی گند زندگیشون تو همون اول ازدواجاشونم دنیا رو برمیداره نمونشم شوهر کردن مهناز افشار

  3. سپیده می گوید

    سلام بر عشق من محمد رضا گلزار من عاشقتم

  4. مینا می گوید

    ..ک برسر بی فهم وجاهلتون.اونازودترازمن وشمامیرن بهشت…شمانگران تموم شدن خدانباشید…

    1. ناشناس می گوید

      خخخخخخخخ چرا ؟؟چون اونها علاوه بر اینکه تو بهشت ل خ ت هستند اینجا هم ل خ ت هستند؟؟؟؟ خدایا با کیا شدیم ۸۰ میلیون.

  5. سیمین می گوید

    گند و کثافت کاری همه جا وجود داره فقط اینها چون معروفند همه جا جار زده میشه.
    نمیدونم این چه فکریه که میشه همه جور فیلمو نگاه کرد هیچ گناهی نیست فقط اونی که تو فیلم بازی کرده گناهکاره .

  6. سایت گلزاریا realgolzaria می گوید

    ای جان … بهترین مرد دنیاست محمدرضا گلزار عزیز جان ♥

  7. اعظم می گوید

    از بهرام رادن چه خبر بازی می کن عشق

  8. فروغ می گوید

    چقدر ادمایی که اینجا حرف میزنن بعضی ها احمق و کوته فکرند.. چه ربطی داره کسی که ازدواج نکرده شوهذپر نیست و این مزخرفات.. به شماها چه ربطی داره.. شما یی که زود شوهذ میکنید یا زن میگیرین یه زندگی … میخواید از صبح تا شب تکراری و زندگی کنید.. اما اونی که انتخاب عاقلانه و عاشقانه میکنه حتی اگه سی و هفت سالش هم باشه خوشبخنه.. یه ذره عقل داشته باشد و شعورتون ببرین بالا.. قرن بیست و یکمه

    1. ناشناس می گوید

      معلومه بدجوری ت ر ش ی گذاشتی .کی از سن ازدواج حرف زد خاله غزی؟؟

  9. نسرین می گوید

    مهم نیست ک این بازیگرا میخوان ازدواج بکنن یا نکنن… چیزی ک این وسط مهمه و البته برای مملکت ما فاجعه اس ؛ روابط … سینمای ایران و ب اصطلاح‌ هنرمندان هست….

  10. ... می گوید

    واقعا برای بعضی از شماهایی که اینجا کامنت میزارید و دم از خدا و پیغمبر میزنید متاسفم!ببینم مگه تهمت گناه بزرگی نیست؟
    پس برای چی به هنرمندامون تهمت میزنید مگه چیکار کردن؟ یعنی چون تو فیلمامون نقش زن و شوهری رو بازی میکنن از نظرتون خیلی بده؟واقعا که چه تفکرات احمقانه و جاهلانه یی دارید شماها چقد خشک مغزید تعصب زیادی چشم و دلتونو کور کرده حالا خوبه تو فیلمهای ایرانی صحنه های …. و این چیزا نیست و گرنه میخواستید چیکار کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. ناشناس می گوید

      تهمت ؟؟خخخخخخخخخخخ

  11. ب... می گوید

    به نظر من تمام صحبت های این هنرمندان منطقیه. آدم تا زمانی که این را در خودش نبینه که میتونه ازدواج کنه و تشکیل خانواده بده حالا به هر دلیلی نباید ازدواج کنه چه پسر چه دختر,چه مشهور چه یک شهروند عادی و غیر مشهور-زندگی شوخی بردار نیست!حالا یکی تو سن۲۰ سالگی این توانایی ازدواج رو در خودش میبینه یکی ۳۰ و یکی ۴۰ و یکی۶۰ و یکی هم اصلا تا آخر عمرش این توانایی خودش رو نمی بینه و باید به نظر همه به عنوان یک انسان چه مردو چه زن و چه مشهور و غیر مشهور احترام گذاشت و به آنها تهمت نزد.(حتی اگر یک در تلریاردهم راست باشه- تازه اونم فقط خدا میدونه ما که نعوذوبالله خدا نیستیم که)-تازشم نمیشه درباره آدما قضاوت کرد چون تنها قاضی عادل خداست-من آدم زیاد مذهبی ای نیستم ولی به عنوان یک انسان عقیده ی من اینه-این عقیده ی من,فقط مال منه پس به نظر سایر دوستان هم احترام میگذارم.
    همینطور نه تنها برای هنرمندان عزیزمون و حتی نتنها برای مردم عزیزم بلکه برای تمام انسان های روی کره ی زمین یک زندگی خوب و در آرامش و سلامتی و موفقیت پایدار و… و درکل بهترین ها رو آرزو دارم.

  12. سیما می گوید

    بهرام رادان متولد ۵۸ خبر شما مربوط به سال ۹۴ رادان الان ۳۶ سالشه نه ۳۳ سالش

  13. خانوم نجیب می گوید

    راستی اگه براتون خوندن زندگی نامه حضرت فاطمه(س) گناه نیست یه نگاهی بهش بنداز

  14. خانوم نجیب می گوید

    اگه یه خانوم ازاستادش که مذکرهم باشه سوال درسی داشته باشه باید چی کارکنه؟

  15. yalda می گوید

    نمیشه با دیدن قیافه ی کسی عاشقش شد که واقعا که…

  16. نازنین می گوید

    به نظر من این آقایون کاردرستی کردن که ازدواج نکردن تا همسروفرزندشون به خاطرشهرتشون رنج بکشن راستی من یه مطلب دیدم نوشته بود محمدرضاگلزار وپسرش اونوقت اینجا میگه ازدواج نکرده؟!!!!!!!!!

  17. ساری می گوید

    من نمی دونم اونجا چی گیرشون میاد؟

  18. جواد می گوید

    خب باباجون اینهمه دختر………. .

  19. ojn می گوید

    تهمت چیه واقعیته

  20. چه فرقی داره می گوید

    ازدواج کار درسته تو این که شک نیست.
    اگه می بینید شرایط ازدواج رو به لحاظ روحی ندارید یقین بدونید زندگیتون شکل درستی نداره که با یه کار درست جور نمیشه.
    داد نزن فکر کن

  21. آراز راد می گوید

    ok

  22. کتاب می گوید

    با سلام
    به نظر من چیزی به اسم ازدواج معنا و مفهوم نداره و همچنین آداب رسوم و مهریه و ازین داستان ها مفهومی نداره .کلا کسی نباید ازدواج کنه و حتی بچه دار هم نشه .و هر کسی ازدواج کرده من میبینم که پشیمون شده از قدیم گفتن خوش به حال مجرد ها. ولی اگر کسی ازدواج نکنه همه مشکلات حل میشه و دیگه مشکل مسکن و کار و کنکور و مشکل آلودگی و کم آبی از بین میره و کم کم زمین خالی از سکنه میشه و طبیعت و حیوانات و زمین از دست انسان راحت میشن و نفس راحتی میکشن .پس ازدواج نکن که فردا پشیمون میشی و به مجردی برات رویا میشه .

  23. سید شهاب می گوید

    فضای سینما مثل یک خانواده است آقای دانشجو پزشکی
    برات متاسفم فکر مسموم دارید عقلانه فکر کنید . رسد آمی جایی جز خدا نبیند انسانها به دنبال زندگی خارج از کره زمین هستن و شما اندر خم یک کوچهاید .

  24. سید شهاب می گوید

    با این طرز فکر خرابت. توی دانشگاه هر کسی با هر کسی حرف بزنه یعنی گناه کرده!!! تو برو ذهنت رو درست کن آقای بیمار

  25. ترانه می گوید

    آدم وقتی این همه کامنتای بد و میخونه واقعا متاسف میشه واسه بعضیا.بعضیا که به ظاهر مسلمونن ولی آبروی دین اسلامو با این کاراشون میبرن.هر حرفی هم که میزنن یه اسم خدا پیغمبری هم روش میزنن.آهای! شمایی که میگی بازیگرا فلانن.این کارو میکنن. این کارو نمیکنن.توی همون دینی که می پرستیش نیومده که تهمت نزن.قضاوت نکن.آبروی مسلمونیو نبر.میگی بازیگرا اوضاعشون خرابه؟ باشه.حق با توئه پس دیگه نه سریالی ببین نه فیلمی که یه وقت توهم خراب نشی.من خودم دوست دارم در آینده بازیگر بشم.تا اینجوری دل مردمو شاد کنم.با بازیم بهشون درس زندگی بدم.بهشون بگم ببین من تو این فیلم این راهو رفتم عاقبتم این شد یه وقت تو این راهو نریا.میخوام بازیگر بشم تا نقشای آدمای مختلفو بازی کنم.نقش یه دکتر،مهندس،فقیر،پولدارو…تا بفهمم اونا چه حالی دارن.این هدف زندگی منه و میخوام بهش برسم.برامم مهم نیس که بقیه درموردم چی ممکنه فکر کنن.این حرفارو زدم که بدونی تویی که میای خیلی راحت هرچی دلت خواستو تایپ می کنی بدون لحظه ای فکر کردن بدونی هرکلمه ای که این جامینویسی رو بقیه تاثیر میزاره و بعدا باید حسابشو پس بدی.زیاد حرف زدم ولی خب اینا مونده بود تو دلم باید میگفتمشون.
    (یه دختر دبیرستانی ولی با تجربه پس الکی نگین تو بچه ای حالیت نیس.بزرگی به سن نیست به شعوره)

  26. السانا می گوید

    من عاشق رادان شدم.مطمعنم که اگه منوببینه عاشقم میشه

  27. السانا می گوید

    ??

  28. ساناز می گوید

    از بس معروفن دچار یکسری توهماتن که ازدواج و براشون سخت میکنه!

  29. علي می گوید

    بابا والا شما بحث الکی دارینزبا اجازه مدیر سایت البته…کسی ک ازدواج نمیکنه مشکلی داره یا هنوز خودشو مسئول نمیدونه…شما چرا ناراحتین..مثلا اینا ازدواج کنن تمام مشکلات مملکت حل میشه؟

  30. سارا می گوید

    ادما معروف البته اکثرشون چون آزادیییییییییی بی حدو اندازه میخوان ازدواج نمیکنن……چون میخان برای ل ا س زدنشون محدودیت نداشته باشن ازدواج نمیکنن…..خیلی از ادمای معمولی هم همینن متاسفانه یک واقعیته…..هرچند تلخ تا جایی که اعتراض بعضی از شما رو دنبال داره….این یک واقعیته

  31. علامت سوال می گوید

    یعنی کسی به سن ۳۰و۴۰برسه ورسماازدواج نکرده باشه باید باور کنیم باکسی هم نبوده¿¿¿¿¿¿¿¿

  32. ناشناس می گوید

    آقا رضاى به اصطلاح تحصیل کرده قبل از مسلمون بودن هر آدم یه انسان آفریده شده که یک موجود ارتباطیه!
    بعد شما مى تونید بگید اگه صداى زن نباید شنیده بشه چطور مى تونه ارتباط برقرار کنه؟! ( لابد باید نامه نگارى کنه! )
    بعد هم بدون شناخت ازدواج چطور صورت میگیره؟!
    شما برو طرز تفکرتو درست کن لازم نیست نظر بدى

  33. زری می گوید

    چرا اینقد حرص ازدواج اینارومیخورید؟مگه دغدغه دیگه ای ندارید؟اینهمه گرفتاری ومشکل…. شماها گیر چه چیزهایی شدین؟ خودمونو عشقه….

  34. مهرداد می گوید

    با سلام خدمت آقا رضا کاملا موافقم باهاتون
    خدمت سحر خانم و دیگرانی که مخالفا خودتون موافقین مادرتون یا خودتون خواهرتون نقش زن یکی دیگه رو بازی کنه و دیگران پشت صحنه ها با هاش باشان………بله ایشون کاملا درست میگن ایشون نه حرفشون عربی و نه جهالت و نه ………اگه ایرانی اصیل هم میخوای در نظر بگیرین آقا رضا حرفش درست همسر کروش کبیر در پارتی که با یونانی ها داشتند شرکت نمیکنه چرا که میگه اون ها حجاب ندارن و ……….. و همه این حجاب از حجب و حیاست نه اینکه مثل زنان فحشه عرب که نمادشون بستن طلا به مچ پاشون و بعضی از این خانم های ….ایرانی این کا رو میکنن بدون اینکه بدونن نمادش چیه ….عینک فریم سفید که در بعضی از کشور های اروپایی داشته باشی نماد ………… متاسفم که این ها طبق سند موجود میخواهند از همه چیز فرهنگ و تمدن غنی خودتون عق بیافتیاد احمق اونی که نمیدونه آقا رضا چی داره میخونه و از کدوم دانشگاه داره تحصیل میکنه …..ارادتمند

  35. ابوالفضل محمودی می گوید

    بابا اینایی که ازدواج نکردن همجنسگران خیلی راحت میشه فهمید چون من خودم همجنسگرام دقیقا وضعیت اینارو دارم واقعا سخته میفهمین ؟

  36. زهرا می گوید

    سلام من طرفدار آقای محمدرضاگلزار هستم ودر ضمن من دوست دختر ایشان یا طرفدار نباشید واز همه
    مهم تر من وآقا رضا گلزار فقط ۱۰ سال باهم تفاوت سنی باهم داریم من متولد ۱۳۷۹هستم ورضا گلزار متولد ۱۳۶۹.۱.۱فروردین میباشند منم دوست دخترش هستم وقرار باهم ازدواج کنیم و
    خداحافظ
    دوست دار تو زهرا آقای محمدرضاگلزار

  37. محمد حق گو می گوید

    با سلام.
    لطفا عمیقا فکر کنید به عرضم=

    علت ازدواج نکردن فقط یه چیزه و بقیه ی حرف ها برای عدم ابراز واقعیت و عدم اعتراف واقعی و درست هست
    دلیل مجرد ماندن استفاده از بازار آزاد هست
    میدونید که بازار آزاد یعنی چی؟؟
    یعنی جایی که باعث میشه میل به ازدواج در اونجا تخلیه بشه
    و هر کسی به طریقی در بازار آزاد کارش ر وانجام میده
    انقدر به این قضیه اعتقاد دارم و میدونم که حقیقت داره که میشه گفت صد در صد
    همچنان که نمیشه وجود خورشید رو حتی در شب تار هم انکار کرد
    وجود راهکار “بازار آزاد” رو هم نمیشه انکار کرد
    باید راجع بهش مقاله نوشته بشه تا حقیقت پنهان ،اعتراف بشه
    اعتراف کردن سخته!!!
    به امید روزهای روشن
    به امید فجر صادق
    به امید خروج از این بازار