آیا مدارس و ادارات زنجان فردا تعطیل است

0

آیا مدارس و ادارات زنجان فردا تعطیل است سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به علت نفوذ توده گردو خاک به استان زنجان فردا(سه شنبه)ادارات و مدارس استان زنجان تعطیل است.

صفی الله کرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به علت نفوذ توده گردو خاک به استان زنجان فردا ادارات و مدارس استان زنجان تعطیل است.

وی اظهار کرد: با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و شاخص کیفی هوا در وضعیت خطرناک، جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار شده است و روز سه شنبه ۳ خرداد ماه جاری تمام مراکز آموزشی (دانشگاه‌ها، فنی و حرفه‌ای، مراکز علمی) تعطیل و امتحانات به روز دیگر موکول می‌گردد و از طریق روابط عمومی مراکز مذکور اطلاع رسانی می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره‌ها و همچنین هماهنگ پایه ششم لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کرامتی تاکید کرد: به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز سه شنبه سوم خرداد تعطیل خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ