چه کسانی برنده قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه شدند

0

چه کسانی برنده قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه شدند

چرا در قرعه کشی خودرو برنده نشدیم

چرا در قرعه کشی ایران خودرو و سایپا برنده نمیشم

برندگان قرعه کشی خودرو چه کسانی هستند

قرار بود اسامی برندگان ساعت ۹ صبح روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد اعلام شود. اما در میانه‌های روز خبر رسید که این موضوع به فردا (امروز) موکول شده است.

باز هم روز به میانه رسیده بود اما خبری از اعلام اسامی برندگان خودرو نبود. چندی پیش حسین‌ زاده‌قشمی، مدیرکل ارتباطات وزارت صمت به تجارت‌نیوز گفت که نتایج قرعه‌کشی تا کمتر از یک ساعت دیگر اعلام می‌شود؛ یعنی تا پیش از ساعت ۱۵. حالا این موضوع بالاخره رخ داده است. افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از نتیجه قرعه‌کشی مطلع شوند.

قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو برندگان قرعه کشی خودرو اسامی برندگان قرعه کشی سایپا اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

آنطور که وزارت صنعت، معدن و تجارت در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ( sale.iranecar.com) اعلام کرده، پس از آماده سازی برنامه‌های فروش توسط شرکت‌های خودروسازی متقاضیان منتخب می‌توانند به مدت ۳ روز کاری نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

زمان و نحوه پرداخت وجه خودرو از طریق سایت خودروساز اطلاع رسانی خواهد شد.

• گروه خودروسازی سایپا saipa.iranecar.com

• شرکت بهمن موتور bahman.iranecar.com

• گروه صنعتی ایران خودرو esale.ikco.ir

• شرکت مدیران خودرو iranecar.mvmco.ir

• شرکت کرمان موتور sales.kermanmotor.ir

• شرکت آرین پارس موتور sales.lamari.ir

چگونه از برنده نشدن خودرو مطلع شویم؟

متقاضیانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند، با ورود به سایت و پس از وارد کردن کد ملی در صورتی که برنده نشده باشند، پیام «متاسفانه شما در این دوره از قرعه کشی منتخب نشده‌اید. موفقیت شما را در اولویت‌های بعدی آرزو می‌کنیم.» دریافت خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ