پیام مرموز و مهمی که ستاره آزاد منتشر کرد/ نگران آینده‌ای که هنوز نیامده نباش!

0

پیام مرموز و مهمی که ستاره آزاد منتشر کرد/ نگران آینده‌ای که هنوز نیامده نباش!

پل پوگبا پس از جدایی از منچستریونایتد پیامی مرموز درباره آینده خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

هفته گذشته منچستریونایتد اعلام کرد که پوگبای ۲۹ ساله با پایان قراردادش در پایان این ماه، اولدترافورد را ترک خواهد کرد. این بازیکن فرانسوی چهار سال پس از ترک شیاطین سرخ به صورت رایگان، در سال ۲۰۱۶ با مبلغ رکوردشکن ۸۹ میلیون پوند از یوونتوس مجدداً به این باشگاه آمد. اما نتوانست در این فصل انتظارات را برآورده کند، و البته در طول دوره هم موفقیت‌هایش تداومی نداشت. بنابراین هم باشگاه و هم خود بازیکن تمایلی به تمدید قرارداد ندارند.

پوگبا هنوز تأیید نکرده که فصل آینده کجا بازی خواهد کرد، اما روز دوشنبه پیامی مبهم در مورد آینده خود به همراه سه تصویر در اینستاگرام منتشر کرد. در توضیح این عکس نوشت: «نگران آینده نباش، هنوز نیامده است. فقط نگران لحظه‌ای که الان داری باش و از آن نهایت استفاده را ببر.»

بسیاری از هواداران به این پست با کامنت «پوگ‌بک» پاسخ دادند، به این معنی که او باید یوونتوس را به عنوان باشگاه بعدی خود انتخاب کند. پوگبا از زمان اعلام جدایی‌اش از منچستریونایتد، به شدت با بازگشت به استادیوم آلیانتس مرتبط بوده است.

گفته می‌شود غول‌های ایتالیایی مذاکراتی را با او در مورد احتمال انتقال آزادش برنامه‌ریزی کرده‌اند. انتظار می‌رود که آنها قراردادی به مبلغ ۱۵۰۰۰۰ پوند در هفته به این بازیکن فرانسوی پیشنهاد دهند؛ کاهش قابل توجهی از ۲۹۰۰۰۰ پوندی که او در حال حاضر از منچستریونایتد دریافت می‌کند.

رئال مادرید نیز در حال بررسی پیشنهادی برای پوگبا بود، اما اکنون احتمالاً به دنبال معامله با اورلین شوامنی است. حتی برخی گزارش‌ها حاکی از آن بود که او با منچسترسیتی مذاکره کرده، اما به دلیل ترس از واکنش هواداران، تصمیم گرفت این انتقال را فراموش کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ