بلندپروازی رویاپردازانه مدیران تیم پایتخت/ ارائه پیشنهاد برای خرید فوق‌ستاره!

0

بلندپروازی رویاپردازانه مدیران تیم پایتخت/ ارائه پیشنهاد برای خرید فوق‌ستاره!

تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو در رویای جذب فوق ستاره جهان است تا او را دوباره به سری آ برگرداند. برخی از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که شرایط کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد باعث شده که مدیران باشگاه رم رویای جذب او را در سر داشته باشند.

منچستریونایتد فصل کابوس واری را پشت سر گذاشت که در آن نه تنها به هیچ جامی نرسید بلکه حتی نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را نیز به دست آورد. همین موضوع به احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم دامن زده است هرچند که خود این بازیکن از تمایل به ادامه حضور در اولدترافورد گفت و همچنین سرمربی جدید تیم، اریک تن‌هاخ نیز با ماندن رونالدو در یونایتد موافق است.

با این حال روزنامه ایتالیایی «ریپوبلیکا» خبر داده که رونالدو در حال بررسی گزینه‌هایی است که برای فصل آینده در دسترس دارد هرچند که بعید است که باشگاه درجه یکی خواهان جذب او باشد چرا که تمرکز اکثر تیم‌ها روی استعدادهای جوان است. یکی از تیمهای خواهان او هم رم، تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیاست. تیم پرتغالی اسپورتینگ لیسبون نیز یکی دیگر از مشتریان فوق ستاره پرتغالی به شمار می رود.

البته از موانع انتقال رونالدو به رم می توان به دستمزد این فوق ستاره اشاره کرد. ضمن اینکه رونالدو در زمان حضور مورینیو در رئال مادرید بو ویژه در سال آخر حضور این مربی، اصلا رابطه خوبی با او نداشت.

رونالدو تابستان سال گذشته یوونتوس و سری آ را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد اما دوران حضورش در این تیم مطابق انتظار پیش نرفت.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ