زیدان به سکوت خود در مورد مربیگری‌اش پایان داد/ زیزو به زودی برمی‌گردد

0

زیدان به سکوت خود در مورد مربیگری‌اش پایان داد/ زیزو به زودی برمی‌گردد

زین الدین زیدان دوست دارد حرفه‌ی مربیگری را ادامه بدهد چون هنوز آرزوهای زیادی در سر دارد.

سرمربی سابق رئال مادرید از زمانی ‌که از این تیم جدا شده همچنان بدون تیم است. با وجود اینکه او سابقه طولانی در این عرصه نداشت اما استعداد و کیفیت مربیگری او با کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان در رئال کاملاً نام او را در جمع مربیان بزرگ جهان ثبت کرد.

حالا پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه گزینه‌های اصلی خواهان او هستند اما زیدان هنوز هم برای بازگشت به مربیگری تصمیم نگرفته است. اسطوره فرانسوی در مصاحبه تازه‌اش با «تله‌فوت» در مورد دوران حرفه‌ای خود به عنوان بازیکن صحبت کرده و همچنین نکاتی در مورد آینده‌اش به عنوان یک مربی را بیان کرده است. زیدان گفت: «آیا هنوز هم می‌توانم به عنوان مربی در مواردی مشارکت کنم؟ بله، خیلی، یا فکر می‌کنم برخی از موارد. می‌خواهم ادامه دهم، زیرا هنوز آرزو دارم، این کار عشق من است.»

زیزو البته در مورد دوران موفقیت‌آمیزش در رئال‌مادرید نیز گفت: «ما سخت کار کردیم، بازیکنان باورنکردنی داشتیم و تیمی که من را دنبال می‌کرد. من مسئول خیلی چیزها بودم، اما تیم بزرگی پشت سرم بود. به تنهایی ممکن نبود. من باید افرادی را دور خودم داشته باشم که با آنها احساس راحتی می‌کنم. اگر نه، نمی‌توانم کار کنم.»

در این گفت‌وگو همچنین به موضوعاتی مانند جام جهانی ۱۹۹۸ و فینال جام جهانی ۲۰۰۶ اشاره شد، جایی که او دوباره در مورد ضربه‌ سرش به ماتراتزی صحبت کرد.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ