اخراج این مربی هزینه سنگینی دارد/ دردسر بزرگ در مسیر انتخاب سرمربی جدید

0

اخراج این مربی هزینه سنگینی دارد/ دردسر بزرگ در مسیر انتخاب سرمربی جدید

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره آینده پوچتینو روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن برای فصل آینده به گوش رسیده است. بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده‌اند که تصمیم نهایی درباره اخراج این بازیکن گرفته شده و مدیران این باشگاه در انتظار بازگشت ناصر الخلیفی هستند تا این خبر را به صورت رسمی اعلام کنند.

گزینه‌های بسیاری از زین الدین زیدان، ژوزه مورینیو و مکس آلگری تا کریستوف گالتیه به عنوان جانشین او نیز مطرح شده‌اند اما هیچ یک هنوز به صورت رسمی هدایت این تیم را قبول نکرده‌اند.

حالا روزنامه اسپانیایی «مارکا» مدعی شده که جدایی این مربی آرژانتینی از پی‌اس‌جی به این سادگی هم نیست و آنها باید غرامت ۲۰ میلیون یورویی برای اخراج او پرداخت کنند که مبلغ قابل توجهی به حساب می‌آید. بعید به نظر می‌رسد که پوچتینو راضی به قطع همکاری با پی‌اس‌جی بدون دریافت مبلغ غرامتش شود، چرا که این مربی پیش از این در تاتنهام نیز با شرایط مشابهی روبه‌رو شده و تمامی غرامت اخراجش را دریافت کرده بود. دنیل لوی در سال ۲۰۱۹ مبلغی نزدیک به ۱۴٫۵ میلیون یورو به او پرداخت کرد و این بار قرار است غرامتی با ۵ میلیون بیشتر به او برسد.

گفته می‌شود مدیران پی‌اس‌جی قصد دارند طی کردن روند اخراج این مربی را تا زمان انتخاب قطعی مربی جدید به تعویق بیاندازند و احتمالاً تا آن زمان سعی می‌کنند با مذاکراتی که با پوچتینو دارند، مبلغ غرامت را تا حدی کاهش دهند.

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ