الخلیفی علیه رئال‌مادرید/ پیشنهاد هنگفت آن‌ها را رد کردم چون می‌دانستم امباپه می‌ماند

0

الخلیفی علیه رئال‌مادرید/ پیشنهاد هنگفت آن‌ها را رد کردم چون می‌دانستم امباپه می‌ماند

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در گفت‌‍وگویی با مارکا گفته مطمئن بوده که امباپه ماندنی است و به همین دلیل پیشنهاد هنگفت رئال مادرید برای این بازیکن را رد کرده‌است.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن شاهد تغییرات زیادی بوده که از جمله آن می‌توان به تمدید قرارداد امباپه، کنار رفتن لئوناردو از پست مدیریت ورزشی و انتصاب لوئیس کامپوس به جای او اشاره کرد. این باشگاه در حال جست‌وجوی یک مربی جدید است تا جانشین مائوریسیو پوچتینو شود و پروژه جدید این باشگاه استارت بخورد.

گفته می‌شود زین‌الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید، جدی‌ترین گزینه این باشگاه است و کریستف گالتیه نیز پلان دوم پاریسی‌ها محسوب می‌شود. با این حال ناصر الخلیفی در گفت‌وگو با مارکا، تماس با زیدان را رد کرده و در مورد پروژه جدید باشگاه به صورت مفصل صحبت کرده است. در مورد سرمربی، الخلیفی هنوز جدایی مائوریسیو پوچتینو را تایید نکرده و احتمال حضور زین‌الدین زیدان را رد کرده است. او به مارکا گفت: «فقط می‌خواهم روشن کنم که زیدان را به‌عنوان بازیکن دوست داشتم و او را به‌عنوان مربی نیز دوست دارم، اما هرگز مستقیم یا غیرمستقیم با او صحبت نکرده‌ایم.»

رئیس پی‌اس‌جی در مورد ادعای فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید که گفته بود امباپه ۱۰ روز قبل از تمدید، تصمیمش را عوض کرده و به‌خاطر پول در این تیم مانده است، واکنش نشان داد و گفت: «من تابستان گذشته پیشنهاد ۱۸۰ میلیون یورویی رئال مادرید رد کردم چون می دانستم کیلیان می‌خواهد در پاری‌سن‌ژرمن بماند. من او را به خوبی می‌شناسم، می‌دانم او و خانواده‌اش چه می‌خواهند و اینکه آن‌ها تحت‌تأثیر پول نیستند. او اینجا را به‌خاطر اینکه شهرش است و باشگاه و کشورش را دوست دارد و به پروژه ورزشی ما باور دارد، انتخاب کرده است. او فقط به بازی و بردن فکر می‌کند.»

الخلیفی راجع به شکایت‌های رئیس لالیگا در مورد قانون فیرپلی مالی نیز صحبت کرد و گفت: «کاری را که می‌خواهیم انجام می‌دهیم زیرا می‌دانیم که می‌توانیم. این سبک ما نیست که در مورد لیگ‌ها، باشگاه‌ها یا فدراسیون‌های دیگر صحبت کنیم. ما درس نمی‌دهیم و به کسی اجازه نمی‌دهیم که به ما درس بدهد. هر سال همین‌طور است.»

الخلیفی همچنین در مورد طرح جنجالی سوپرلیگ اروپا که سال گذشته کلید خورد و ناکام ماند و او یکی از مخالفانش بود حرف زد و گفت: «سوپرلیگ مرده است و باید روی فوتبال و پیشرفت و بهبود آن کار کرد و از طرح‌هایی که به فوتبال آسیب می‌زند باید دست کشید.»

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ