روز سرنوشت‌ساز برای مهاجم جنجالی قرمزها/ تحریم بعد از تجاوز ادامه پیدا می‌کند؟

0

روز سرنوشت‌ساز برای مهاجم جنجالی قرمزها/ تحریم بعد از تجاوز ادامه پیدا می‌کند؟

میسون گرینوود مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی انگلیس در ماه ژانویه پس از انتشار تصاویر و ویدئوهایی در رسانه‌های اجتماعی توسط قربانی ۱۸ ساله دستگیر شد.

او سه شب را در بازداشتگاه گذراند و در ابتدا به ظن تجاوز و حمله مورد بازجویی قرار گرفت. سپس به اتهام تجاوز جنسی و تهدید به قتل دوباره دستگیر شد.

تحقیقات همچنان ادامه دارد و پلیس منچستر بزرگ از دادگاه درخواست کرد که وثیقه او تمدید شود. روز پنجشنبه وکلای این فوتبالیست در یک جلسه پشت درهای بسته در دادگاه منچستر و سالفورد حاضر خواهند شد. روند قانونی در دادگاه علنی برگزار نخواهد شد و گرینوود نیازی به حضور نخواهد داشت.

وضعیت این بازیکن در یونایتد همچنان به صورت تعلیق است و او آخرین بار برای این باشگاه در ۲۲ ژانویه در پیروزی ۱-۰ مقابل وستهام بازی کرد. یونایتد تایید کرد که این بازیکن تا اطلاع ثانوی بازی نخواهد کرد و اجازه ندارد با هم‌تیمی‌هایش تمرین کند.

در بیانیه باشگاه آمده است: «ما از تصاویر و ادعاهایی که در رسانه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، آگاه هستیم. تا زمانی که حقایق مشخص نشود دیگر اظهار نظر نخواهیم کرد. منچستریونایتد هیچ نوع خشونتی را نمی‌پذیرد.»

کمپانی «نایکی» هم پس از ابراز نگرانی در مورد این اتهامات، قرارداد خود را با گرینوود فسخ کرد.

گرینوود قبل از دستگیری شش گل در تمام مسابقات باشگاهی به ثمر رسانده بود. تنها حضورش برای تیم ملی انگلیس را در بازی مقابل ایسلند در سپتامبر ۲۰۲۰ انجام داد، اما سپس به دلیل نقض دستورالعمل‌های کووید همراه با فیل فودن به خانه فرستاده شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ