یک انتقال بزرگ امروز نهایی می‌شود/ قرمزها هافبک محبوب سرمربی را می‌خرند

0

یک انتقال بزرگ امروز نهایی می‌شود/ قرمزها هافبک محبوب سرمربی را می‌خرند

حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت منچستریونایتد باعث شده که دی‌یونگ به یکی از اهداف اصلی این باشگاه درتابستان امسال تبدیل شود.

این در حالی است که ژاوی علاقه‌ای به حفظ این بازیکن هلندی ندارد و البته شرایط مالی بارسلونا هم باعث شده که این باشگاه آماده بررسی پیشنهادهای دریافتی برای فروش دی یونگ باشد تا بودجه لازم برای جذب بازیکنان مدنظرش را تامین کند.

در حالی که این ملی‌پوش هلندی در روزهای گذشته مدعی شده بود که علاقه‌ای به ترک نوکمپ ندارد و می‌خواهد فصل بعد هم با پیراهن بارسا به میدان برود اما ظاهرا تلاش‌های تن‌هاخ برای همکاری دوباره با او جواب داده است. روزنامه اسپانیایی «اسپورت» مدعی شده که مذاکرات برای انتقال او به منچستریونایتد وارد فاز نهایی شده و منابع نزدیک به این مذاکرات اعلام کردند که پیشرفت خوبی در ساعت‌های اخیر حاصل شده است.

به نظر می‌رسد که انتقال این بازیکن به یونایتد و حضورش در لیگ برتر فصل آینده تا حد زیادی قطعی است و فقط باید در انتظار توافق بر سر جزییات و اعلام نهایی این انتقال بود. پیش از این بسیاری از منابع خبری مدعی شده بودند که یونایتد پیشنهادی ۶۰ میلیون یورویی برای جذب دی‌یونگ ارائه کرده که با مخالفت مدیران بارسا روبرو شده است. گفته می‌شود توافق جدید بین دو تیم روی مبلغ ۸۰ میلیون یورو است که می‌تواند کمک زیادی به این باشگاه اسپانیایی در پنجره تابستانی و برای خرید بازیکنان جدید کند.

این روزنامه همچنین مدعی شده که علاقه یونایتد به این بازیکن به حدی بوده که آماده است دستمزد بیشتری نسبت به دستمزد او در بارسا به دی‌یونگ پرداخت کند.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ