وعده جدید باشگاه منچستریونایتد به رونالدو/ بمان و کاپیتان شو!

0

وعده جدید باشگاه منچستریونایتد به رونالدو/ بمان و کاپیتان شو!

به گزارش نشریه «دیلی استار»، باشگاه دیوید بکام شانس جذب دوست قدیمی او به ایالات متحده را در تلاش برای تقویت عملکرد و برند تیم بررسی کرده بود. اما این پیشنهاد شروع نشده تمام شد و یونایتد به صراحت اعلام کرد که رونالدو فروشی نیست.

منچستریونایتد هیچ تمایلی برای فروش این بازیکن ۳۷ ساله ندارد، با وجود این واقعیت که او از عدم پیشرفت خود در تیم ناراضی است و ژرژ مندس، ایجنت او در هفته گذشته با باشگاه‌هایی مانند چلسی و بایرن‌مونیخ ملاقات کرد تا میزان تقاضاها در بازار را بسنجد.

رونالدو در فصل گذشته ۲۴ گل به ثمر رساند و اگرچه از او به دلیل ناتوانی در انجام پرسینگ انتقاد شده، اما همچنان الگوی خوبی برای بازیکنان اطرافش در یونایتد است.

نشریه «میرِر» گزارش می‌دهد که اریک تن‌هاخ در نظر دارد او را به جای هری مگوایر کاپیتان کند. مگوایر در فصل گذشته مورد انتقادهای زیادی قرار گرفت و برداشتن بازوبند کاپیتانی از بازویش می‌تواند به کاهش فشار روی او کمک کند.

رونالدو از فصل گذشته و تصمیماتی که یونایتد پس از جدایی اوله‌گنار سولشائر در نوامبر گذشته گرفت، شدیدا ناامید شده بود. فوق‌ستاره پرتغالی هنوز عمیقاً به باشگاه اهمیت می‌دهد و می‌خواهد گام‌های بزرگتر و سریع‌تری رو به جلو بردارد. اما انتصاب مربی موقت رالف رانگنیک و تصمیماتش مانع پیشرفت تیم شد.

اریک تن‌هاخ می‌خواهد سبک هجومی بازی کند و رونالدو در تیمش نقش کلیدی ایفا خواهد کرد، با وجود اینکه به دنبال جذب یک مهاجم دیگر و پایین آوردن میانگین سنی تیم است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ