اتفاق رؤیایی برای تیم سابق رونالدو/ امیدواری به بازگشت نماد باشگاه

0

اتفاق رؤیایی برای تیم سابق رونالدو/ امیدواری به بازگشت نماد باشگاه

حدود دو دهه قبل بود که دوران درخشش کریستیانو رونالدوی جوان در لباس اسپورتینگ لیسبون آغاز شد و در نهایت این سرالکس فرگوسن بود که در میان پیشنهادات مختلف، موفق شد زمینه انتقال این ستاره گلزن به استادیوم اولدترافورد را فراهم کند. حالا و بعد از بیست سال، کریستیانو رونالدو بی تردید به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شده و به افتخارات بی‌شماری دست یافته است.

مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد در فصل تابستان امسال مورد توجه اسپورتینگ قرار گرفته و اخباری در مورد احتمال بازگشت او به لیگ پرتغال در سال‌های اخیر منتشر شده است. برونو کاروالیو، مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ از شنیدن این خبر به‌شدت استقبال کرده و ابراز امیدواری کرد رونالدو با لباس این باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

برونو کاروالیو به نشریه مارکا گفت: «بی‌تردید دوست دارم کریستیانو به دوران حرفه‌ای خود در خانه پایان دهد و اگر این اتفاق بیافتد برای ما یک رویای بزرگ تحقق پیدا خواهد کرد. کریستیانو رونالدو نماد چیزهای بزرگی برای این باشگاه محسوب می‌شود و اگر این بازیکن بتواند دوران فوتبال خود را باشگاه اسپورتنگ لیسبون به پایان برساند، اتفاقی فوق‌العاده و زیبا برای ما رقم خواهد خورد. رونالدو یک سفیر فوتبالی در کل جهان است که همیشه از باشگاه ما به نیکی یاد کرده و نشان می‌دهد که از موفقیت اسپورتینگ چقدر خوشحال می‌شود.»

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ