سردار علی نصیری کیست و الان کجاست

0

سردار علی نصیری کیست و الان کجاست

سردار نصیری کجاست
بیوگرافی سردار علی نصیری
مسئولیت جدید سردار نصیری
سردار علی نصیری اهل کجاست

سال ۱۳۹۸ و پس از تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شایعه‌ای با عنوان  پناهندگی، بازداشت و فرار کردن یک فرمانده سپاه در کانا‌ل‌ها و رسانه‌های معاند منتشر شد. شایعه‌ای که همان زمان با بررسی خبرنگاران مشخص شد صحت ندارد.

حتی پس از این ادعا سردار نصیری در مراسم معارفه سردار سلامی حضور پیدا کرد.

فرماندهان سپاه سردار علی نصیری اخبار سپاه

به تازگی و پس از تودیع حجت‌الاسلام حسین طائب بعد از حدود ۱۳ سال از سازمان اطلاعات سپاه و معارفه سردار محمد کاظمی، روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد که سردار علی نصیری از فرماندهان سپاه پاسداران به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) بازداشت شده است.

در همین رابطه سردار نصیری امروز درگفت و گویی با خبرگزاری حوزه، گفت: متأسفانه شایعه بازداشت بنده به جرم جاسوسی توسط معاندین یا کسانی که هم بغضی نسبت به انقلاب و هم نسبت به سپاه دارند در حال انتشار است. بنده حقیر به عنوان یک سرباز ولایت از روزی که به مجموعه سپاه ورود کردم یکی از افتخاراتم این بوده که لباس خدمت را در این مکان و نهاد مقدس به تن کردم و طی این ۳۰ و اندی سال خدمت حقیر آن چه که برای من افتخار بوده پاسداری برای نظام انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده که الحمدالله خدا را شاکرم که این توفیق را به این حقیر عنایت فرموده است.

همان طور که می‌دانید حقیر هنوز هم مشغول به کار هستم و این شایعاتی که در حال بیان شدن است و به نوعی در مجموعه‌های داخلی و هم خارجی به آن می‌پردازند، این یک شایعه‌ای بیش نیست.

علی نصیری نظامی اهل ایران و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران است. او در مهر ۱۳۹۶ با حفظ سمت فرماندهی سپاه سیدالشهدا، جایگزین علی‌اصغر گرجی‌زاده در حفاظت سپاه شد[۱] و تا فروردین ۱۳۹۸ در این سمت باقی ماند.

منبع : فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ