در تولید محتوا به انگلیسی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

0

همان‌طور که می‌دانید این روزها تولید محتوا می‌تواند سکوی پرتاب برای دیده‌شدن کسب‌وکار و جذب چند برابری مشتری باشد؛ پس باید برای این کار می توانید از متخصصان این حوزه استفاده و محصولات و خدماتتان را به همراه داستان‌سرایی معرفی کنید.

تولید محتوا انواع گوناگونی مانند تولید محتوای فارسی، تولید محتوای انگلیسی، تولید محتوا به‌صورت فیلم، پادکست و تصویر و… دارد. در این مقاله قصد دارید نکات مرتبط به تولید محتوای انگلیسی را توضیح و بعد از آن روش سفارش تولید محتوا را شرح دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

تولید محتوا به انگلیسی

خب همان‌طور که در قبل توضیح دادیم تولید محتوا می‌تواند نقش بسزایی در  معرفی برند، جذب مشتری و فروش چند برابری داشته باشد. اما هر محتوایی نمی‌تواند برای کسب‌وکار شما نقش‌آفرینی کند. محتوای خوب مشخصات خاصی دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

مشخصات محتوای باکیفیت

  • تکراری و خسته‌کننده نباشد.
  • محتوا یونیک و منحصربه‌فرد باشد.
  • اصول نگارشی در آن رعایت شده باشد.
  • محتوا سرگرم‌کننده و کاربرپسند باشد.
  • قوانین و مقررات اصول سئو رعایت در آن رعایت شده باشد.
  • متن به‌صورت داستان نگارش شده باشد.
  • ایجاد درد و در مقابل ارائه راهکار داشته باشد.
  • صرفاً تبلیغ نباشد و مطلبی آموزشی در متن گنجانده شده باشد.
  • و …

برای تولید محتوا به زبان انگلیسی باید دقت و تخصص بیشتری داشته باشید؛ چرا که قرار است در این نوع محتوا کسب‌وکار خود را به سایر کشورها معرفی کنید.

در این نوع تولید محتوا نویسنده باید به قواعد و دستور زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد و همچنین اصول سئو مقاله انگلیسی را هم رعایت کنید. این‌گونه با یک تیر دو نشان زده‌اید، در واقع هم برند کسب‌وکار خود را معرفی کرده‌اید و هم در بین موتورهای جست‌وجو رتبه دریافت می‌کنید.

تولید محتوا انگلیسی

برای نگارش تولید محتوای انگلیسی نیازی به داشتن مدرک آیلتس و تافل نیست!

برای تولید محتوا به زبان انگلیسی نیازی نیست مدرک آیلتس و تافل داشته باشید، کافی است با یکی از آژانس‌های تولید محتوا مانند پلتفرم محتوا هفت ارتباط برقرار کرده و سناریو محتوای موردنظر را توضیح و در زمان معین محتوای دلخواه خود را تحویل بگیرید.

در واقع برون‌سپاری محتوا می‌تواند به رشد و دیده‌شدن شما کمک بزرگی کند. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید و خیلی زود اقدام به تولید محتوای یونیک کنید.

لازمه دیده‌شدن در ویترین گوگل، تولید محتوای بکر است!

اگر در گوگل رتبه بین یک تا سه داشته باشید می توانید از سایت خود بهترین بازدهی را دریافت کنید. در واقع فرق بین رتبه یک با پانزده از زمین است تا آسمان.

برای دریافت رتبه بکر باید محتوای یونیک، منحصربه‌فرد و مختص به خود تولید و از هرگونه کپی‌برداری پرهیز نمایید.

کاربرد تولید محتوا به زبان انگلیسی

بعضی از کسب‌وکارها خدمات و محصولاتشان را به سایر کشورها ارائه می‌دهند. پس اگر محتوای وایرال شده باکیفیت باشد، مخاطب راحت‌تر به شما اعتماد و از خدماتتان استفاده می‌کند.

جایگاه زبان انگلیسی در سایت‌ها

زبان انگلیسی به‌خاطر اینکه یک زبان بین‌المللی است بهترین انتخاب برای نگارش محتوا است. این‌گونه می‌توانید به سایر کشورها به‌راحتی با زبان مشترک ارتباط برقرار کنید.

مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی

مهم‌ترین مزیت تولید محتوا به زبان انگلیسی، برندسازی و معرفی محصول به سایر کشورها و در مقابل جذب چند برابری مشتری است؛ اما مزایای این نوع تولید محتوا به اینجا ختم نمی‌شود. در ادامه سایر مزایایی آن را به‌صورت موردی شرح می‌دهیم.

  • افزایش اعتبار و قدرت برند
  • افزایش مشتری، رونق کسب‌وکار
  • کسب درآمد دلاری و افزایش سوددهی
  • ارتقای سطح عملکرد از داخلی به بین‌المللی
  • و …

توجه داشته باشید با ارائه محتوایی که برای بازار هدفتان حیاتی و به آن مربوط است، کم‌کم نقش مهمی در زندگی مشتریانتان پیدا خواهید کرد. این امر در خصوص ارتباطات آنلاین و حضوری صادق است. در واقع این همان نقشی است که درگذشته تلویزیون، روزنامه، همایش‌ها و… ایفا می‌کرده اما امروزه به شکل جدید و مدرنیته ارائه شده و تأثیر آن به‌شدت چشمگیر است. اکنون وقت آن است که شما هم روش‌های تبلیغات سنتی گذشته را رها کرده و با تولید محتوا به زبان فارسی، انگلیسی، تصویری، فیلم و… کسب‌وکار خود را به دیگران معرفی کنید.

توجه داشته باشید اگر به زبان انگلیسی یا سایر روش‌های تولید محتوا مسلط نیستید می‌توانید از پلتفرم‌های مانند محتوا هفت کمک بگیرید.

حالا چرا محتوا هفت؟

این پلتفرم جز برترین سایت‌های تولید محتوا به‌صورت حرفه‌ای است که با رعایت اصول نگارشی، اصول سئو، نحوه درست تیتر نویسی، بررسی کلمات کلیدی مرتبط با کسب‌وکار و… برای شما محتوای یونیک و منحصربه‌فرد تولید می‌کند و در زمان مقرر شده به شما تحویل می‌دهد.

استفاده از این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد در بین موتورهای جست‌وجو رتبه مطلوب دریافت کنید و فروش محصولات و خدماتتان را چندین برابر افزایش دهید.

ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ