بازیگر نقش بهادر در جیران کیست +عکس

0

بازیگر نقش بهادر در جیران کیست

اشکان هورسان کیست چند سال سن دارد متولد چه سالی است

وداع بهادر و تصمیم مهم شازده بصیر

پس از آنکه بهادر موفق شد سارای گرجی را به کاخ بازگرداند و از راز مهم جیران پرده بردارد، شازده بصیر با دریافت دستمزد بالا از دار و دسته خواجه روشن تصمیم گرفت تغییر ماهیت بدهد و خود را در جمع شازده‌های تاثیرگذار ایل قاجار جای دهد. شازده بصیر تصمیم گرفته است خودش را به مهدعلیا نزدیک کند و با ایجاد رابطه با مادر شاه سرنوشت مهم‌تری را برای خود پیش بگیرد. تصمیمی که با توجه به دشمنی تازه مهدعلیا با سلمان خیلی دور از ذهن نیست.

سریال جیران بیوگرافی اشکان هورسان بازیگران سریال جیران

معمای جیران و فرضی فضول

با پیگیری‌ها و سماجت خواجه روشن برای پیدا کردن راز بزرگ جیران بالاخره با گیر افتادن فرضی فضول مرد خل وضع روستا و شکنجه کردنش مشخص شد جیران عاشق پسری با نام سیاوش شده است. حل معمای جیران آن هم به دست شازده بصیر و نوچه‌اش بهادر که زخم خورده از سیاوش هستند می‌تواند در آینده اتفاقات مهمی را پیرامون سرنوشت سیاوش رقم بزند.

سریال جیران بیوگرافی اشکان هورسان بازیگران سریال جیران

اشکان هورسان در جیران

اشکان هورسان بازیگر ۳۹ ساله ایرانی است که سالهای زیادی است فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده‌است. او مانند بسیاری از بازیگران حرفه‌ای کار هنرپیشگی را با تئاتر شروع کرد. او برای سالهای زیادی در تئاتر مشغول به کار بود.

اشکان هورسان چند سال قبل تصمیم گرفت کار در سینما و تلویزیون را هم شروع کند. اشکان هورسان در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم اشکان هورسان در این سال، بازیگری در سریال پریا به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی اشکان هورسان بازی در سریال پریا بوده است. اشکان هورسان سال ۱۳۹۵ سریال پریا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته است. اشکان هورسان توانست با بازی در سریال پریا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود‌ پاک‌نیت و افسانه بایگان بر تجارب او افزود.

سریال جیران بیوگرافی اشکان هورسان بازیگران سریال جیران

اشکان هورسان علاوه‌بر سریال پریا، سال ۱۳۹۶ در سریال گمشدگان نیز بازی کرده است. اشکان هورسان این‌بار با رضا کریمی یعنی کارگردان سریال گمشدگان و هنرمندانی چون پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری همکاری داشت.

 

 

 

اشکان هورسان بازیگر نقش یک مامور امنیتی است که با امین زندگانی دیگر مامور امنیتی ارتباط تنگاتنگی دارد و برای دستگیری مفسدان اقتصادی تلاش زیادی می‌کنند. آنها در جایی از داستان خانه امن با مامورانی که به دنبال داعشی‌ها هستند گره می خوردند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ