ورود به سامانه یکپارچه خودرو (ثبت نام ماشین)

0

ورود به سامانه جدید ثبت نام خودرو سامانه یکپارچه تخصیص خودرو sale iranecar com

ورود به سامانه یکپارچه خودرو با کد ملی – ورود به سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام – ورود به سامانه یکپارچه خودرو با کد رهگیری – ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو – ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو – ورود به سایت سامانه یکپارچه خودرو – ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com – ورود به سامانه یکپارچه فروش ایران خودرو – ورود به سامانه یکپارچه سازی خودرو – مشکل ورود به سامانه یکپارچه خودرو

ورود به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (ثبت نام ماشین)

طبق این دستور وزارت صمت، دیگر ثبت نامی از طریق سامانه های فروش این خودرو سازها انجام نمی شود و برای خرید خودرو سامانه یکپارچه فروش خودرو در نظر گرفته خواهد شد که متقاضیان باید برای ثبت نام خرید خودرو مورد نظرشان، از طریق این سایت اقدام نمایند. سامانه یکپارچه فروش خودرو به نشانی sale.iranecar.com ارائه دهنده بستر خرید محصولات ایران خودرو و سایپا می باشد و در حال حاضر در حال راه اندازی می باشد و سازمان حمایت از مصرف کننده باید، شرایط و ابزار لازم برای راه اندازی این سامانه را مهیا کند.

همچنین با توجه به این دستور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان موظف است از تاریخ ۱۸ اردیبهشت بر تمام فرایند های فروش خودروهای داخلی نظارت کند و هر گونه فروش خارج از سامانه یکپارچه فروش خودرو وزارت صمت و بدون هماهنگی با این سازمان، مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com چگونه است.

آدرس sale.iranecar.com را در مرورگر خود بنویسید تا به صورت مستقیم به سایت یکپارچه فروش خودرو وارد شوید.

حال گزینه ورود/ثبت نام را انتخاب کنید تا به صفحه ورود منتقل شوید.

در این صفحه نام کاربری و رمز عبور خود را بنویسید تا وارد سامانه و صفحه شخصی خود شوید.

تا قبل از به روی کار آمدن سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ثبت نام خودروهای سایپا از طریق سایت ثبت نام سایپا انجام می شد که در مقاله زیر ارائه شده است.

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه ثبت نام خودرو

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com

همانطور که گفته شد، دیگر ایران خودرو و سایپا مجاز نیستند تا محصولات خود را از طریق سایت خود به فروش برسانند و برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایت متقاضیان، تمامی فرایندهای ثبت نام و خرید خودروهای این دو شرکت به عهده سامانه یکپارچه فروش خودرو گذاشته شده است.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

ابتدا به سایت sale.iranecar.com بروید و روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک کنید و در صفحه اصلی سایت، گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

 

در برگه ثبت نام، اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، کلمه عبور و تکرار آن را وارد کنید و گزینه ثبت نام را بزنید.

 

حال به صفحه تکمیل اطلاعات ثبت نام می روید که باید مشخصات کامل خود را وارد نمایید و روی ذخیره کلیک کنید.

 

محصولات گروه بهمن موتور نیز در سایت یکپارچه خودرو عرضه می شوند که در گذشته از طریق سامانه فروش گروه بهمن عرضه می شدند که در مقاله زیر توضیح داده شده است.

شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

همان طور که شرکت های سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور شرایطی را برای ثبت نام متقاضیان در طرح های فروش خود قرار دادند، برای ثبت نام در طرح های فروش موجود در سایت sale.iranecar.com نیز شرایطی در نظر گرفته خواهد شد. از آنجایی که طرح های موجود در سامانه یکپارچه خودرو، طرح های فروش محصولات این شرکت ها هستند، تقریبا شرایط ثبت نام در آن ها نیز مانند شرایط ثبت نام در طرح های فروش برگزار شده در شرکت های سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور است. در این قسمت، بخشی از شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو ارائه شده است.

کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت باید به نام شخص متقاضی ثبت نام باشد.

با هر کد ملی فقط یک خودرو می توان ثبت نام کرد.

متقاضی گواهینامه رانندگی خودرو داشته باشد.

سن ثبت نام کننده بالای ۱۸ سال باشد.

تا اطلاع ثانوی برای کلیه طرح ها، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید از سایر خودروسازها ۴۸ ماهه می‌باشد.

متقاضیان شرکت در طرح های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش نباید پلاک فعال انتظامی به نام خود داشته باشند.

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.

نبود امکان صلح در قراردادهای فروش

مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا صحت سنجی می شوند.

طبق دستور پلیس راهور ناجا، مشتریان باید اطلاعات فردی و آدرس خود را در سامانه احراز محل سکونت که همان سامانه سخا نظام وظیفه است، ثبت نماید و همچنین در صورتی که بیشتر از یک سال از آخرین تاریخ به روزرسانی اطلاعات فردی و نشانی محل سکونت گذشته باشد، مشتری باید این اطلاعات را در سامانه به روز کند.

در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه، گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل غیر فعال می شود.

آدرس درگاه پرداخت اینترنتی باید بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم فقط با کلمه https شروع و با عبارت shaparak.ir به پایان رسد.

درصورت برنده شدن در قرعه کشی و عدم واریز وجه، تا ۲ دوره نمی توان در طرح های فروش بعدی شرکت نمود.

از آنجا که به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزییات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می گیرد؛ متقاضیان با علم به کلیه مسئولیت های مرتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصات مندرج در سامانه فروش؛ اقدام به ثبت نام می نمایند.

نحوه خرید خودرو در سامانه یکپارچه خودرو

ابتدا آدرس sale.iranecar.com را در مرورگر خود بنویسید تا به صورت مستقیم به سایت یکپارچه فروش خودرو وارد شوید.

در این مرحله و در صفحه اصلی، به بخش انتخاب خودرو بروید و از طریق گزینه های سمت راست سایت، خودرو سازی و طرح فروش مد نظر خود را انتخاب نمایید تا ماشین مورد نظر خود را راحت تر انتخاب نمایید.

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه ثبت نام خودرو

پس از انتخاب خودرو، به صفحه آن منتقل می شوید و بخشنامه فروش آن را مشاهده خواهید کرد.

اکنون در صورتی که وارد سامانه شده باشید، تمام اطلاعات ثبت شده به شما نشان داده می شود و باید در صورت صحت آن ها، اطلاعات را تایید و ثبت درخواست کنید. اما در صورتی که وارد سایت نشده باشید، به صفحه ورود منتقل می شوید.

 

پس از تکمیل مراحل گفته شده، یک کد رهگیری دریافت می کنید و ثبت نام شما در قرعه کشی به پایان می رسد.

 

گروه مدیران خودرو یکی از شرکت هایی است که محصولاتش از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com به فروش می رسد که سایت مدیران خودرو در مقاله زیر توضیح داده شده است.

نحوه مشاهده نتایج اصلی و رزرو ثبت نام قرعه کشی در سامانه یکپارچه خودرو

کاربران پس از شرکت و ثبت نام در قرعه کشی هر یک از طرح های فروش فوق العاده، فروش فوری، پیش فروش و یا مشارکت در تولید، برای اطلاع از وضعیت نتایج ثبت نام باید به سایت یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com مراجعه کنند.

طبق اطلاعیه ای که در سامانه قرعه کشی خودرو منتشر شده است، برندگان ثبت نام ماشین به دوسته اصلی و رزرو تقسیم شده اند. به این معنا که اگر منتخبین اصلی در طی مهلت داده شده نتوانند واریز وجه انجام دهند، افراد رزرو بر اساس اولویت، به جای افراد اصلی می توانند با پرداخت وجه صاحب خودرو شوند. منتخبان اصلی تا تاریخ ۲۵ خرداد مهلت دارند که پرداخت وجه خودرو را انجام دهند. در این بخش، نحوه اطلاع از نتایج ثبت نام قرعه کشی در سامانه یکپارچه خودرو ارائه شده است.

نحوه اطلاع از نتایج اصلی و رزرو ثبت نام قرعه کشی در سامانه یکپارچه خودرو

ابتدا به سایت یکپارچه فروش خودرو sale.iranecar.com مراجعه کنید و به پایین صفحه بروید.

در کادر مشخص شده، کد ملی یا کد رهگیری خود را وارد نمایید، تیک من ربات نیستم را بزنید و روی جستجو کلیک کنید تا نتایج خود را مشاهده نمایید.

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه ثبت نام خودرو

ثبت نام در طرح های خارج از قرعه کشی سامانه تخصیص خودرو

در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بخشی تحت عنوان ثبت نام در طرح های خارج از قرعه کشی راه اندازی شده است که در این طرح خودرو های ارائه شده شرکت ها مختلف خودرو سازی از جمله سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو و … برای ثبت نام پیش فروش و طرح مشارکت تولید قرار گرفته و افراد می توانند برای ثبت نام در این طرح ها از این قسمت اقدام نمایند.

البته در صورت انتخاب طرح های بدون قرعه کشی و انتخاب محصول دلخواه از بین گزینه ها ارائه شده، کاربران مستقیما وارد سایت شرکت خودرو سازی شده و باید فرایند ثبت نام خود را از آن قسمت انجام دهند. متقاضیان باید در زمان اعلام شده به سایت خودرو سازان و یا سایت یکپارچه خودرو بروند و در طرح های فروش ثبت نام کنند که نحوه آن در ادامه این بخش ارائه شده است.

ابتدا به سایت یکپارچه خودرو sale.iranecar.com بروید و روی گزینه طرح های خارج از قرعه کشی کلیک نمایید.

سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه فروش یکپارچه ثبت نام خودرو

اکنون لیست خودروهایی به برای فروش بدون قرعه کشی انتخاب شده است نشان داده می شود. کاربران باید یکی از این خودروها را انتخاب و روی آن کلیک کنند تا به سایت خودرو ساز منتقل شوند و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ