معمای مرگ دوقلو‌های ۴۰ روزه؛ پدر و مادر هر دو فراری شدند

0

ساتین نیوز: پدر و مادر دوقلو‌ها پسرهایشان را درحالی‌که حالشان بد بود به بیمارستان منتقل کرده و در روز آخر برای بچه‌ها شیر آورده بودند، اما دوقلو‌ها پس از خوردن شیر حال‌شان بد و پس از ساعتی فوت شدند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از فرارو، تیم جنایی پایتخت تحقیقات خود را برای رمزگشایی از مرگ اسرارآمیز دوقلو های ۴۰روزه در بیمارستان که پدر و مادرشان فراری شده اند، آغاز کرد. چند روز قبل یکی از مسئولان بیمارستانی در پایتخت با پلیس تماس گرفت تا گزارش مرگ مرموز ۲نوزاد ۴۰روزه را گزارش کند. با توجه به مرگ مرموز دوقلوها، قاضی محمد وهابی بازپرس ویژه قتل تهران دستور تحقیقات درباره این ماجرا را صادر کرد و مأموران راهی بیمارستان شدند. بررسی ها حکایت از این داشت که ۲ نوزاد، پسر و دوقلو بودند که از ۳ روز قبل از مرگ عجیبشان در بیمارستان بستری شده بودند. پدر و مادر دوقلو ها پسرهایشان را درحالی که حالشان بد بود به بیمارستان منتقل کرده و در روز آخر برای بچه ها شیر آورده بودند، اما دوقلو ها پس از خوردن شیر حال شان بد و پس از ساعتی فوت شدند.

اتفاق عجیب تر، اما این بود که والدینشان وقتی در جریان فوت آن ها قرار گرفتند، بیمارستان را ترک و فرار کردند. حتی شماره تلفن هایی که در پرونده نوشته بودند نیز اشتباه بود و در این شرایط تنها سرنخ، آدرسی بود که آن ها در بخش پذیرش نوشته بودند که با انجام بررسی ها مشخص شد آدرس هم اشتباه بوده است.

در ادامه تحقیقات پزشکان علت اولیه مرگ دو قلو ها را نارسایی تنفسی اعلام کردند و هم اکنون شناسایی و دستگیری پدر و مادر دو قلو ها به عنوان مظنونان اصلی در مرگ مرموز آن ها در دستور کار تیم جنایی قرار گرفته است.

از سوی دیگر اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافته تا با آزمایش های ویژه و تخصصی علت اصلی مرگ آن ها مشخص شود.

پشت پرده مرگ مرموز ۵ نوجوان در آب انبار!

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ