علت برعکس شدن عکس در استوری اینستاگرام

1

علت برعکس شدن عکس در استوری اینستاگرام

علت برعکس شدن استوری اینستاچرا استوری هام برعکس میشه – دلیل برعکس شدن استوری اینستاگرام

دلیل برعکس شدن استوری اینستاگرام

همانطور که احتمالا می دانید ، مدتی است که اینستاگرام زبان فارسی را به این اپلیکیشن اضافه کرده است و کاربران ایرانی می توانند به جای استفاده از نسخه انگلیسی ، با فارسی کردن گوشی خود از این قابلیت استفاده کنند. از طرفی علت برعکس شدن اینستاگرام هم همین قابلیت می باشد. اینستاگرام زبان های فارسی ، عبری و عربی را به لیست زبان های خود اضافه کرده است و چون هر سه این زبانها از راست به چپ نوشته می شوند این اپلیکیشن برای کاربرانی که از آن ها استفاده می کنند برعکس نمایش داده می شود. پس اگر زبان اینستاگرام خود را به فارسی تغییر داده باشید برای رفع مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام کافی است دوباره زبان آن را به انگلیسی برگردانید.

حل مشکل برعکس شدن استوری اینستاگرام

همانطور که گفتیم علت وارونه شدن اینستاگرام استفاده از زبان فارسی است. اگر می خواهید این اپلیکیشن به حالت عادی بازگردد باید زبان سیستم را مجددا به انگلیسی تغییر دهید. برای این کار مطابق مراحل زیر عمل کنید:

۱-وارد تنظیمات گوشی شده و گزینه “مدیریت عمومی” را انتخاب کنید.
۲- در این بخش بر روی “زبان و ورودی” تپ کنید.
۳-گزینه “زبان” را انتخاب کنید.
۴- در این بخش “ویرایش” را از بالای صفحه انتخاب کنید. سپس مانند تصویر ، به کمک فلش روبروی زبان انگلیسی ، آن را در لیست زبان ها به بالا منتقل کنید به طوری فارسی پس از آن در جایگاه دوم قرار بگیرد.

 

با انجام این مراحل زبان پیشفرض دستگاه به انگلیسی تغییر می کند و مشکل برعکس شدن صفحه اینستاگرام در گوشی شما برطرف می شود.

آموزش تصویری حل مشکل برعکس شدن استوری اینستاگرام

مشکلات استوری اینستاگرام پاسخ به مشکلات اینستاگرام

سخن آخر: در این مقاله در مورد دلیل برعکس شدن استوری اینستاگرام صحبت کردیم و راه‌حل رفع مشکل وارونه شدن استوری اینستاگرام را یاد گرفتیم، مشکل برعکس شدن استوری در اینستاگرام یکی از مشکلات رایج در اینستاگرام است و اگر به هر دلیل شما نتوانستید این مشکل را حل کنید، قطعاً اینستاگرام در قالب آپدیت‌هایی که ارائه می‌دهد، به زودی این مشکل را حل کرده و دیگر نیازی به استفاده از روش‌های جایگزین برای حل مشکل برعکس شدن استوری اینستاگرام ندارید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. مهدی می گوید

    سلام
    کلا زبان اینستام انگلیسی همیشه. امروز هر کار میکنم استوری بزارم همه رو عکس رو برعکس میزاره . اسم و اکانت رو درست میزاره فقط عکس رو برعکس میزاره
    راه حلی هست ؟؟