علی طولابی کیست و اصالتا اهل کجاست

0

علی طولابی کیست و اصالتا اهل کجاست

علی طولابی یکی از استعدادهای عصر جدید بوده که توانست در فصل سوم این مسابقه اجرای بسیار جذابی را به نمایش بگذارد و مورد توجه قرار بگیرد.

بیوگرافی و زندگینامه علی طولابی Ali Toulabi

علی طولابی دو پسر نوجوان ۱۳ ساله اهل کوهدشت میباشد و اصالتاً لک بوده و در برنامه عصرجدید آهنگ لکی را به اجرا گذاشت که استقبال زیادی از آن صورت گرفت با اجرای آهنگ مقامی کردی که یک آهنگ دشوار بود توانست استعداد خود را نشان بدهد.

 

صدای زیبا

صدای زیبای پسر نوجوان مورد توجه کارن همایونفر آهنگساز نامدار کشورمان قرار گرفت و بعد از اجرایش به شدت از او تعریف و تمجید کرد کارن همایونفر برای نخستین بار بود به یک شرکت کننده میگفت که شش دانگ صدا داری.

در نهایت او توانست ۴ چراغ سفید دریافت کند و به فینال راه پیدا نماید تا به مرحله بعد برود.

علی طولابی اسامی فینالیست های عصر جدید

خوانندگی از دوران کودکی

علی طولابی در این برنامه می گوید که زمانی ۵ سال سن داشته شروع به خواندن آهنگ‌های مختلفی کرده ام و با خواندن آهنگ هوای تو کردم از علی علیزاده مورد تشویق خانواده اش قرار گرفته است و به همین دلیل همیشه او را برای خوانندگی حمایت می‌کردند.

درخشش علی طولابی در نیمه نهایی عصر جدید

علی طولابی در مرحله نیمه نهایی هم توانست اجرای بسیار زیبا و خارق العاده داشته باشد و با چهار چراغ سفید به فینال راه پیدا کند و در فینال هم موفق شد به مرحله رای مردمی برود.

اجرای طولابی در مرحله نیمه نهایی با آهنگ کردی از ابراهیم تاتلیس خواننده ترکیه شروع شد و به سرعت ۴ چراغ سفید گرفت سپس آقای همایونفر از او خواست که یک آواز شور با چهچه نیز بخواند که این کار را هم به خوبی انجام داد و به درخواست خانم ژاله صامتی هم یک آهنگ لری به نام تفنگ خواند که باعث شد همه او را تشویق کنند.

 

علی طولابی و دیگر راه یافتگان به مرحله فینال عصرجدید باید در مرحله بعدی با یکدیگر به رقابت بپردازند و باید دید این خواننده نو جوان با استعداد در مرحله بعدی چه خواهد کرد.

 

علی طولابی اسامی فینالیست های عصر جدید

آهنگی که علی طولابی نوجوان ۱۳ ساله کوهدشتی اجرا کردند به نام نایه نایه از آهنگ ها یا به عبارتی یکی از مقام های کلاسیک استاد عزیز شاهرخ خواننده بزرگ و محبوب مهابادی (ملقب به بلبل کردستان) است.که ضمن تبریک به علی خوش صدا،اما قبل از اجرا می بایست هم به نام آهنگ و هم استاد عزیز شاهرخ اشاره می کردند.

زبان لکی از جای شروع شد که بعد از جدا شدن دو طایفه ای که به کرد ها معروف بودند.

زبان لکی در طول تاریخ بسیار زبان مهمی بوده.مثال:« در دوران حکومت زندیه که به عنوان یکی از زبان های اصلی دربار ومردم بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ