طلاق نیوشا ضیغمی صحت دارد (علت جدایی چیست)

3

طلاق نیوشا ضیغمی صحت دارد

آیا خبر طلاق نیوشا ضیغمی از همسرش واقعیت دارد

نیوشا ضیغمی طلاق گرفت؟

نیوشا ضیغمی از همسرش جدا شد

حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد و حاصل این ازدواج دختری به اسم لنا است که سال ۹۷ به دنیا آمده است.

اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است.

نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه‌ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است.

همسر نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی طلاق بازیگران بیوگرافی نیوشا ضیغمی بازیگران مطلقه اینستاگرام نیوشا ضیغمی

اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است. نیوشا ضیغمی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خودش با محتوا عکس شناسنامه ای که مهر طلاق در آن داشت و بایگانی کردن عکس های همسرش به این شایعات دامن زد.

علت طلاق نیوشا ضیغمی و همسرش

هنوز نیوشا ضیغمی واکنشی به شایعات منتشر شده درباره طلاق خود نشان نداده است.. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است. حدود ۱۲ سال از زندگی مشترک نیوشا ضیغمی و همسرش می گذرد.

نیوشا ضیغمی سال ۸۹ آرش پولادخان از تاجران نقره ازدواج کرد. بهمن ماه سال ۹۶ هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. نسیم می گوید

    سلبریتی ها دائما در حال طلاقند. مهم نیست که ازشون مطلب میذارید. خانواده برای سلبریتی ها ارزشی نداره. تو تلویزیونم ازشون استفاده نکنید، بدآموزی داره و خانواده ها راضی نیستن همه طلاق گرفته ها جلو چشم باشن.

    1. آرام حیدری می گوید

      بله اینا نمیتونن الگوی مردم باشند دائما در طلاقن

  2. سیاه می گوید

    این خاتم اینقدر فخر میفروشه وقیافه میگیره که بخدا انجیا جولی سر سوزن اینکارها نمیکنه قبل از اینکه هنرپیشه باشی یک انسان مردمی باش
    بااحترام به همه هنرمندان ایران جان