مشاهده ابلاغیه الکترونیکی قوه قضاییه adliran

0

مشاهده ابلاغیه با کد ملی با موبایل در سامانه ثنا | مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی | مشاهده ابلاغیه جدید | مشاهده ابلاغیه الکترونیکی بدون رمز شخصی | رویت ابلاغیه در سامانه ثنا | ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی | سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا | سامانه ابلاغ الکترونیکی |مشاهدە ابلاغیه الکترونیکی adliran |مشاهده ابلاغیه با کد ملی و رمز شخصی شخص حقیقی | eblagh.adliran.ir مشاهده ابلاغیه |مشاهده ابلاغیه الکترونیکی قوه قضاییه |adliran.irسامانه ابلاغ الکترونیک قضایی

این سامانه جهت دریافت، مشاهده و چاپ ابلاغیه های الکترونیک قضایی مانند ابلاغیه های وقت رسیدگی، دادنامه/قرار نهایی/تصمیم نهایی، اجرائیه، رفع نقص/تجدیدنظرخواهی/فرجام خواهی، تبادل لوایح، تعیین مهلت جهت انجام کار و…،دریافت پیوست های ابلاغیه و چاپ گروهی آنها، جستجوی ابلاغیه براساس شماره و…طراحی گردیده است.

  • جهت استفاده از این خدمت ابتدا در سامانه ثنا ( ثبت نام الکترونیک ) ثبت نام نمائید.
  • جهت ثبت نام در مراکز استان ها به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و در سایر شهرستان ها به دادگستری مربوطه مراجعه نمایید.
  • برای سهولت امر ، می توانید قبل از مراجعه حضوری، از اینجا نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنید.

ورود به سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی

سامانه ثنا ابلاغ رویت ابلاغیه در سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی قضایی

ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا

در بخش قبل، توضیح دادیم که مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا در سایت اصلی رویت ابلاغ، مستلزم  ورود به سایت اصلی ابلاغیه الکترونیکی، بعد از ثبت نام و احراز هویت ثنا ، در این سامانه می باشد و و در صورت دریافت پیامک آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک ۹۷۱۰۱۰۳۶۶۲۸۰۵۴۷۶ اقدام نمایید، باید چه کرد.  به همین دلیل، در این بخش، به توضیح نحوه ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیک ثنا پرداخته، که مطابق راهنمای تصویری زیر می باشد :

۱ – مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا، یعنی eblagh.adliran.ir را جست و جو کرده تا به صفحه اصلی سایت ثنا وارد بشوید. در  این صفحه، کد ملی و رمز شخصی ( کد ثنا ) خود را در کادرهای مشخص شده مطابق تصویر زیر وارد نمایید.

۲ – در مرحله دوم، یک رمز موقت، به شماره همراه شما ارسال می گردد. این رمز را در کادر تعیین شده، وارد کرده و دکمه ورود را کلیک نمایید.

 

۳ – همانطورکه در تصویر زیر ملاحظه می کنید، صفحه جدیدی به شما نشان داده می شود که به معنای ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی قضایی می باشد.

 

نکته مهمی که در رابطه با ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا، باید به آن توجه شود، آن است که برای ورود به این سایت، بهتر است از مرورگر کروم گوگل، که به آخرین نسخه، به روزرسانی شده باشد، استفاده گردد.

مشاهده و رویت ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

گام بعدی، پس از ورود به سامانه ابلاغیه الکترونیکی ثنا، مشاهده و رویت ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا در سایت اصلی رویت ابلاغ می باشد. در این قسمت، قصد داریم، توضیح دهیم که در صورت دریافت پیامک آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک ۹۷۱۰۱۰۳۶۶۲۸۰۵۴۷۶ اقدام نمایید، از چه طریقی می توان برای مشاهده ابلاغیه اقدام کرد. مشاهده و رویت ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا، دارای مراحل ساده ای بوده که مطابق راهنمای تصویری زیر می باشد:

۱ پس از ورود به سامانه ثنا، با صفحه ای مطابق تصویر زیر، رو به رو می شوید:

سامانه ثنا ابلاغ رویت ابلاغیه در سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی قضایی

۲ برای مشاهده و رویت ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا در سایت اصلی رویت ابلاغ، بر روی یکی از گزینه های ابلاغیه های جدید و ابلاغیه های مشاهده شده، کلیک نموده و ابلاغیه مورد نظر را انتخاب نمایید. اکنون، در انتهای صفحه، کادری مطابق تصویر زیر به شما نشان داده شده که با انتخاب گزینه ( مشاهده نسخه چاپی ابلاغیه ) می توانید متن ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا را مشاهده کرده و با اتخاب گزینه ( دریافت نسخه چاپی ابلاغیه )، می توانید ابلاغیه الکترونیکی مورد نظر خود را پرینت گرفته و چاپ نمایید.

 

پس از ورود به سامانه ثنا، ملاحظه می شود که این سامانه، پنج امکان را جهت مشاهده و رویت ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا در اختیار کاربران قرار می دهد که این امکانات، عبارتند از:

 

ابلاغیه های جدید

ابلاغیه های الکترونیکی که در حساب کاربری شخص در سامانه ثنا وارد شده اما توسط وی، دیده نشده باشد، ابلاغیه های جدیدی بوده که در این بخش قرار می گیرند.

 

ابلاغیه های مشاهده شده

ابلاغیه های الکترونیکی که حداقل یک مرتبه توسط صاحب حساب ثنا، بر روی آن ها کلیک شده و دیده شده باشند، در این بخش قرار می گیرند.

 

دریافت با رمز

بخش دریافت با رمز سامانه ثنا، به کاربران، این امکان را می دهد که با استفاده از رمز پرونده، ابلاغیه الکترونیکی مورد نظر خود را جست و جو کرده و آن را مشاهده و چاپ نمایند.

 

دریافت با شماره

بخش دریافت با شماره سامانه ثنا نیز می توان برای جست و جوی یک ابلاغیه ابلاغیه الکترونیکی خاص در سامانه ثنا، اقدام نمود؛ با این تفاوت که برای جست و جوی ابلاغیه مورد نظر، به جای رمز پرونده، از شماره ابلاغیه استفاده می شود.

 

سامانه آگهی الکترونیک

در این بخش از سامانه ثنا، کاربران می توانند لیستی از آگهی های قضایی منتشر شده را ملاحظه نمایند.

همانطور که توضیح داده شد، کد ثنا یا همان رمز عبور ثنا برای ورود به این سامانه، ضروری می باشد. به نحوی که اگر، این کد فراموش گردد، ورود به سامانه برای کاربر ، امکان پذیر نخواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ