مرغ سوخاری معروف تهران

0

یکی از پرطرفدارترین غذاهای سوخاری، مرغ سوخاری است که در سراسر جهان عاشقان و شیفتگان بی­شماری دارد. در طبخ مرغ سوخاری، هر کشوری متناسب با سلیقه و ذائقه مردمانش، از ادویه­ ها و افزودنی­ های متفاوت استفاده می­کند و یک آرد سوخاری خوشمزه و منحصر به فرد را تولید می­نماید. یک جمله معروف در رابطه با این غذای خوشمزه وجود دارد که می­گوید: “مرغ سوخاری یک سبک زندگی است.” همین امر نشان­دهنده تنوع در طعم سوخاری و پرطرفدار بودن آن است. این غذا در ایران در دو نوع ساده و اسپایسی تهیه می­شود که نوع اسپایسی آن طعمی تند و خوشمزه دارد و مناسب­ترین گزینه برای علاقه­ مندان غذاهای تند است.

مرغ سوخاری بهترین مرغ سوخاری تهران

مرغ سوخاری در عین خوشمزگی بسیار هم سالم و مقوی است. تنها نکته زیان­باری که در رابطه با این سبک پخت مرغ می­توان به آن اشاره نمود، استفاده از روغن­ های نامرغوب است. اگر از روغن­ های چندین ­بار استفاده­ شده، برای پخت استفاده نمایند؛ مرغ سوخاری آن مزه مطبوع را نخواهد داشت. پس از خوردن این غذا، دیدن مقدار زیادی روغن در ظرف سرو، قطعا موجب نارضایتی ما خواهد بود و حس بدی را در ما ایجاد خواهد نمود. بنابراین اگر تمایل دارین که یک غذای سالم را با حسی خوب نوش جان کنید؛ حتما به مرغ سوخاری معروف تهران مراجعه نمایید. انتخاب یک رستوران باسابقه و معروف مسلماً می­تواند بهترین گزینه برای تجربه طعم واقعی مرغِ سوخاری شده باشد.

مرغ سوخاری بهترین مرغ سوخاری تهران

فواید مرغ سوخاری

همانطور که پیش­تر اشاره کردیم، سوخاری یکی از پرطرفدارترین فست فودها است، در طبخ این غذا از مرغ و آرد سوخاری و ترکیبی از ادویه­ ها استفاده می­شود، بنابراین بدون شک دارای فواید بی­شماری هم خواهد بود. اما طعم مرغ تا اندازه بسیاری وابسته به طعم آرد سوخاری آن است، اگر تمایل دارید که یک مزه جادویی را تجربه کنید حتما به مرغ سوخاری معروف تهران مراجعه نمایید. فواید این غذای خوشمزه عبارت­اند از:

جلوگیری از پوکی استخوان

مرغ به سبب پروتئینی که دارد، یکی از غذا های اصلی ورزشکاران و اشخاصی که در رژیم غذایی هستند، محسوب می­شود. این پروتئین می­تواند با پوکی استخوان به صورت نسبی مبارزه نماید و مانع کاهش تراکم استخوان­ها شود.

سلامت قلب و عروق

چربی موجود در سینه مرغ صفر است، همچنین اگر مرغ سوخاری به شیوه­ای درست طبخ شود و روغن در آن انباشته نشود، مقدار بسیار کمی چربی خواهد داشت و برای سلامت قلب و عروق مفید خواهد بود. همچنین مرغ دارای منیزیم، فسفر و مواد معدنی دیگر است که تمامی این مواد هم به سلامت قلب و عروق کمک خواهند نمود. اگر به سلامت اعضای بدن و خصوصا قلب خود اهمیت می­دهید، لطفا به هر رستورانی اعتماد نکنید و حتما به معروف ترین مرغ سوخاری تهران مراجعه نمایید.

جلوگیری از سرطان و ایجاد حال خوب

متخصصان تغذیه تاکید دارند که گوشت سفید، مانند گوشت مرغ، بیشتر از گوشت قرمز مورد استفاده قرار بگیرد. علت این امر هم نیاسین موجود در مرغ است که مانع از بروز سرطان می­شود. در حالی­که مصرف بیش از اندازه گوشت قرمز، احتمال ابتلا به سرطان روده­بزرگ را افزایش می­دهد. مصرف مرغ میزان سروتونین مغز را افزایش می­دهد، این هورمون سبب می­شود تا شما حس و حالی خوب را با خلق و خویی خوب تجربه نمایید. حال اگر این تجربه در محیطی مطبوع و لذت­بخش، مانند مرغ سوخاری معروف تهران باشد، حتما این حس خوب شما چندین برابر خواهد شد.

کمک به تناسب اندام

همانطور که پیشتر اشاره نمودیم، مرغ دارای پروتئین بالایی است و همین امر سبب می­شود تا شما برای مدت طولانی احساس سیری نمایید. همچنین اگر در پخت مرغ سوخاری از روغن تازه، بدون پالم و داغ استفاده شود، مرغ میزان بسیار کمی روغن را جذب خواهد نمود و همین امر سبب می­شود تا شما یک غذای خوشمزه را میل نموده و به تناسب اندام دلخواه خود دست یابید.

همه این موارد که در رابطه با فواید این غذای خوشمزه گفته شد، هنگامی درست است که شما این غذا را در یک مکان معتبر و باسابقه میل نمایید. این مکان بدون شک می­تواند مرغ سوخاری معروف تهران باشد بنابراین نام رستوران مرغ سوخاری تهران که اولین و بهترین است را فراموش نکنید، با معرفی رستوران تهران مرغ سوخاری همراه ما باشید.

مرغ سوخاری بهترین مرغ سوخاری تهران

مرغ سوخاری معروف تهران کجاست؟

این شیوه طبخ مرغ در سال ۱۳۵۲ وارد ایران شد و اولین رستوران که به ارائه این غذا مشغول بود، در خیابان تخت جمشد تهران (خیابان طالقانی کنونی) و در کنار سینما عصر جدید واقع بود و اکنون هم در همان محل قرار دارد و همچنان به ارائه خدمت به همشهریان تهرانی مشغول است. این رستوران از آن زمان تاکنون در یک مجموعه بی‌نظیر به ارائه انواع سوخاری ها به مشتریان مشغول است و در طول این سال­ها توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید. نتیجه این اعتماد هم چهار شعبه فعال در تهران است که تمامی این شعبه­ها همیشه شلوغ و پر از دوستداران این غذای فست فودی خوشمزه است.

مرغ سوخاری بهترین مرغ سوخاری تهران

این مجموعه با نام “مرغ سوخاری تهران” شناخته می­شود. در این مرکز و شعبه­ های آن، شما می­توانید به صورت حضوری مراجعه کنید تا در محیطی کاملا آرام و مطبوع غذای خود را میل نمایید و هم­اینکه از امکان سفارش آنلاین از رستوران تهران مرغ سوخاری استفاده کنید و در هر جای تهران که هستید، سفارش خود را با همان کیفیت رستوران، داغ و تازه دریافت نمایید.

این مجموعه که اولین و معروف ترین مرغ سوخاری تهران است، انواع متنوعی از سوخاری­ها و اسپایسی­ها را در حجم و اندازه­ای بزرگ­تر از سایر رستوران­ها و همراه با کوهی از سیب­زمینی ترد و خوشمزه، سرو می­نماید و در عین حال در تمامی مراحل پخت و سرو، کلیه نکات بهداشتی رعایت می­شود و یک غذای سالم به دست شما خواهد رسید. هنگامی که شما در مرغ سوخاری معروف تهران، غذا میل نمایید، طعم ترد و تازه این غذا را تجربه خواهید نمود و مشتری پروپاقرص این مجموعه خواهید شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ