غرق شدن عمو و برادر زاده، در رودخانه بخاطر عکاسی

0

ساتین نیوز: عمو و برادر زاده، در رودخانه دز غرق شدند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از فرتاک نیوز، مرد میانسال که برای نجات برادرزاده اش به داخل رودخانه دز پریده بود در حالی غرق شد که جسد او و برادرزاده اش را ساعتی بعد از آب بیرون کشیدند.
روح الله بهشتی فرد، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در تشریح این حادثه گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه دز، اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ دزفول به محل گزارش شده واقع در بوستان ساحلی علی کله اعزام شد.وی افزود: این حادثه به علت بی احتیاطی در هنگام عکاسی کنار رودخانه دز اتفاق افتاد، دختر ۲۲ ساله ای که با عمو و دخترعموی خود از ایذه به دزفول آمده بودند، پس از عبور از موانع و بدون توجه به علائم هشداردهنده هنگام عکس گرفتن سُر خورده و درون آب سقوط کرد. در این حین عموی این فرد برای کمک و نجات برادرزاده اش وارد آب شد ولی هر دو نفر غرق شدند.

بهشتی فرد عنوان کرد: آتش نشانان جسد عمو و برادر زاده را از آب خارج کرده و دراختیار نیروهای اورژانس ۱۱۵ قرار دادند و عملیات احیای قلبی نتیجه بخش نبود و اجساد عموی ۵۰ ساله و برادرزاده ۲۲ ساله به سردخانه باغ بهشت منتقل شد.

بی حیثیت شدن دختر تهرانی قبل از ازدواج!/حسادت بعد از رابطه سیاه !

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ