شرق تهران کجا میشه

0

شرق تهران کجا میشه

ایا شرق تهران بالا شهر است ، بهترین مناطق شرق تهران ، مناطق شرق تهران کجاست ، شهرک های اطراف شرق تهران ، شرق تهران کجاست

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن ۲۲ منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

اخبار تهران

معرفی مناطق و محله های شرق تهران

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ۴، منطقه ۸، منطقه ۱۳ و منطقه ۱۴ در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند.

آشنایی با محله های شرق تهران واقع در منطقه ۴

به طور کلی می توان گفت که منطقه ۴ تهران، از ۱۶ محله تشیل شده است. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه ۴ قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد.

آشنایی با محله های شرق تهران واقع در منطقه ۸

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ۸، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه ۸ قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد.

معرفی محله های شرق تهران واقع در منطقه ۱۳

محله های شرق تهران که در منطقه ۱۳ قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه ۱۳ قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد.

آشنایی با محله های شرق تهران منطقه ۱۴

محله های شرق تهران که در منطقه ۱۴ قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند.این منطقه از تهران دارای ۲۵ محله است. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه ۱۴ می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،چهارصد دستگاه،مینای شمالی،دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ