کد رایتل برای اینترنت رایگان

0

کد رایتل برای اینترنت رایگان ، کد اینترنت رایگان رایتل ۱۴۰۰ ، کد اینترنت رایگان رایتل ۱۴۰۱

یک گیگابایت اینترنت رایگان با نصب اپلیکیشن رایتل من

در اولین نصب اپلیکیشن رایتل من اینترنت رایگان هدیه بگیرید
یک گیگابایت ترافیک رایگان برای مشترکین دائمی و اعتباری رایتل
مزایای اپلیکیشن مای رایتل » خرید و بررسی وضعیت بسته‌ اینترنت
خرید شارژ، افزایش اعتبار، مدیریت سیم کارت، اطلاع از جشنواره ها

هدیه رایتل اینترنت رایگان رایتل اینترنت رایگان اینترنت رایتل اخبار رایتل

۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان رایتل

با معرفی رایتل به دوستانتان به ازای هر دعوت از ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان ۳۰ روزه رایتل بهره‌مند شوید. کافی است تا دوستانتان با ثبت شماره شما به عنوان معرف در سامانه ثبت نام و خرید و یا با ترابرد به رایتل ثبت نام قطعی انجام دهند.

شما می توانید یک روز در هفته از طریق اپلیکیشن رایتل من، یک بسته اینترنت تا ۳۰ گیگابایت یا یک بسته مکالمه جذاب هدیه بگیرید. این هدایا به صورت تصادفی اختصاص داده می‌شود و مهلت استفاده از تمامی بسته‌ها ۲۴ ساعت است.

اینترنت رایگان ۴ ماهه برای ۳ دهک پایین جامعه رایتل

بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف شما می‌توانید از اینترنت رایگان و دائمی ۴ ماهه رایتل برای ۳ دهک پایین جامعه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این بسته برای کسانی است که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند، برای فعال شدن بسته لازم است با مراجعه به درگاه ملی خدمات هوشمند دولت این بسته اینترنت را دریافت کنید و همینطور این بسته برای شماره‌ای که برای ورود به سامانه ثبت شده است فعال می‌شود.

دریافت هدیه از طریق

اپلیکیشن رایتل من
  • امکان فعال‌سازی بسته هدیه فقط یک‌بار در هر هفته امکان‌پذیر است.
  • مهلت استفاده از بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است.
  • تا زمان منقضی شدن بسته دریافتی، امکان دریافت بسته جدید وجود ندارد.
  • جهت بهره‌مندی از هدایای طرح روزهای رایتلی، لازم است سیم‌کارت شما، فعال باشد. بنابراین اگر سیم‌کارت دائمی شما به دلیل بدهی و سیم‌کارت اعتباری شما به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی، مسدود شده باشد با پرداخت بدهی یا خرید شارژ، نسبت به فعال‌سازی سیم‌کارت اقدام کنید. جهت کسب اطلاع از وضعیت سیم‌کارت خود می‌توانید به صفحه استعلام وضعیت سیم‌کارت مراجعه و یا از طریق اپلیکیشن رایتل من و کد دستوری ۲۱۱ وضعیت سیم‌کارت خود را مشاهده فرمایید.
  • برای اطلاع از قوانین مصرف بسته‌ها به صفحه بسته‌های مصرفی مراجعه نمایید.

۲۵ گیگابایت اینترنت هدیه طرح جوان رایتل

در طرح دانشجو رایتل تنها با پرداخت ۲۰ هزار تومان و خرید سیم کارت اعتباری می‌توانید از ۲۵ گیگابایت اینترنت پرسرعت ۹۰ روزه: دوره اول؛ ۱۵ گیگابایت + ۲ گیگابایت اینترنت شبانه و دوره دوم و سوم؛ ۲ گیگابایت اینترنت ۷ روزه + ۲ گیگابایت اینترنت شبانه، ۲۰۰ مگابایت اینترنت یک روزه جمعه‌ها به مدت ۱ سال، ۳۰۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه ۹۰ روزه، پیامک درون شبکه نامحدود ۹۰ روزه، ۵۰ درصد تخفیف فرادرس یا ۳۰ هزار تومان تخفیف استایل آپ بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است این طرح مخصوص تمامی جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال، دانشجویان، طلاب و فراگیران علوم دینی است.

۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه طرح x50 رایتل

در طرح x50 رایتل تنها با پرداخت ۱۰۰ هزار تومان و خرید سیم کارت دائمی می‌توانید از ۵۰ گیگابایت اینترنت هدیه، مکالمه رایگان درون شبکه، ۵۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه، ۱۰۰۰ عدد پیامک درون شبکه و ۵۰۰ عدد پیامک برون شبکه بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که اعتبار این هدایا ۳۰ روز پس از فعالسازی سیم کارت می‌باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ