نگاهی به قسمت ۲۵ سریال جیران +عکس

0

نگاهی به قسمت ۲۵ سریال جیران ، قسمت بیست و پنجم سریال جیران ، قسمت بیست پنجم سریال جیران ، قسمت ۲۵ سریال جیران

نگاهی به قسمت ۲۵ سریال جیران

ضمانت آزادی

در قسمت بیست و پنجم سریال جیران بالاخره سلمان موفق شد شاه را راضی کند تا از موضوع اعدام سیاوش گذر کند و این اتفاق را به خاطر به خاک مالیدن پشت حریف روسی بر او ببخشد. شاه به واسطه علاقه و اعتمادی که به سلمان دارد حرف او را می‌پذیرد اما شرط می‌کند که سیاوش از شهر و دیار و اطراف کاخ دور شود و به نوعی سیاوش را نفی بلد می‌کند.

سریال جیران اخبار فیلم و سریال

در قسمت بیست و پنجم سریال جیران مهر و ماه به هم رسید

سیاوش در اولین اقدام بعد از آزادی‌اش به سراغ کلبه‌ای رفت که سارای گرجی را در آن پنهان کرده بود و گردنبند ماه را پیدا کرد و به پای درختی رفت که شاه عاشق جیران شده بود. همان درختی که تاب به آن بسته بود تا جیران روی آن بازی کند. سیاوش طلسم ماه را به جیران بخشید و برای اولین بار در قسمت ۲۵ شاهد بودیم که طلسم ماه و خورشید بر هم متصل شد و همان چیزی که جیران می‌خواست شد.

معاشرت شاه با جیران

شاه قاجار بی‌تفاوت به قوانین حرمسرا مخفیانه به دیدار جیران می‌رود. دیدارهایی عاشقانه که البته برای جیران فرصت مغتنمی است تا بتواند برخی از نقشه‌های درباریان و حرم‌سرا را نقش بر آب کند. در تازه‌ترین دیدار شاه با جیران که با شعر و حرف‌های عاشقانه گذشت؛ جیران از شاه تقاضا کرد هیچ وقت سارای گرجی را به خلوتش دعوت نکند. شاه هم بدون هیچ پرسش اضافه‌ای حرف جیران را پذیرفت و در حالی که نقره تلاش می‌کرد سارای گرجی را آماده حضور در خلوت همایونی کند دستور رسید که شاه نمی‌خواهد سارای گرجی را بپذیرد.

سریال جیران اخبار فیلم و سریال

 

بازی برگزیده قسمت بیست و پنجم سریال جیران

اشکان هورسان بازیگر نقش بهادر یکی از نوچه‌های شازده بصیر بازی قابل توجهی را در قسمت بیست و پنجم سریال جیران ارائه داد. بهادر از خاندانی بود که به زور ایل قاجار مجبور بود در قامت نوکر و یا خواجه به دربار و شازده‌ها خدمت کند و همواره عقده بزرگی را با خود حمل کند. بهادر که دربه‌در دنبال سیاوش بود بالاخره او را در استراحت‌گاه بین‌راهی گیر انداخت و به کلبه‌ای برد که برای اولین بار در آنجا توانسته بود دستگیرش کند. بهادر که کینه فینال کشتی پهلوانی به دلش مانده بود سعی کرد خشم و کینه خودش را با مشت و لگد نثار سیاوش کند تا کمی از غم شکستش بکاهد.

خروش هواداران سیاوش

بعد از آنکه کفایت خاتون متوجه خالکوبی روی زانوی سیاوش شد و گمشده خودش را پیدا کرد به افرادش دستور داد تا سیاوش را پیدا کنند. بهادر که به افراد کفایت خاتون رو دست زده بود و سیاوش را زودتر ربوده بود باعث شد تا درست در زمانی که سیاوش در زیر لگدهای بهادر جان می‌داد با خروش هواداران سیاوش که او را گمشده و منجی خود می‌دانستند او را نجات داده و خود را آماده یک رزم بزرگ کنند.

تولد پسر شاه و جیران

بالاخره در سکانس پایانی قسمت ۲۵ شاهد تولد پسر شاه و جیران بودیم. فرزندی که بسیاری از اعضای دربار از آمدنش خوشحال نیستند و دوست نداشتند جیران با پسرش عزیز کرده شاه شود. در ادامه زندگی برای جیران و فرزندش تلخ و سخت خواهد شد و این موضوعی است که تماشای ادامه جیران را جذاب‌تر می‌کند.

سریال جیران اخبار فیلم و سریال

موسیقی متن متفاوت قسمت بیست و پنجم سریال جیران

در قسمت‌های بیست و چهارم و بیست و پنجم سریال جیران و در سکانس‌های مربوط به کشتی سیاوش و به دنیا آمدن فرزند جیران موسیقی‌های متفاوتی متناسب با لحظات سریال پخش شد که نشان از ذوق و هوش فردین خلعتبری و حسن فتحی در مقام آهنگساز و کارگردان است. اشعاری از شاعران کلاسیک ایرانی با موسیقی حماسی که با نماهای داخل سریال همخوانی مناسب داشت.

منبع :فیلیمو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ