مدارس تهران فردا تعطیل است یا نه (دی ۱۴۰۲)

10

مدارس تهران فردا تعطیل است آبان ۱۴۰۲ مدارس تهران فردا تعطیل است آلودگی و آنفولانزا مدارس تهران فردا تعطیل است چهارشنبه یکشنبه دوشنبه سه شنبه مدارس استان تهران فردا تعطیل است مدارس ابتدایی تهران فردا تعطیل است

تعطیلی مدارس تهران آذر ماه ۱۴۰۲

وضعیت فعالیت مدارس، دانشگاه ها و ادارات تهران برای فردا چگونه خواهد بود و آیا مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل می شود یا خیر؟

صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت : در زمان آلودگی هوا به هیچ عنوان کلاس‌های درس نباید تعطیل شود. گرچه موضوع صنعت و تولید بسیار مهم است اما تعطیل یا غیر فعال کردن مدارس باید آخرین اولویت باشد.

مدارس تهران مدارس تعطیلی مدارس فردا تعطیلی مدارس تهران آیا فردا مدارس تعطیل است

مدارس تهران فردا تعطیل است یا نه فردا چهارشنبه

فردا چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ مدارس استان تهران به جز فیروزکوه به‌دلیل استمرار آلودگی هوا فردا غیرحضوری شد.

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، فردا همه مدارس شهرستان‌های تهران در تمامی مقاطع تحصیلی به جز فیروزکوه، در دو نوبت صبح و عصر «غیرحضوری» است.

مدارس تهران سه شنبه تعطیل است یا نه

یک مقام در استانداری تهران: با توجه به تداوم و تشدید آلاینده‌ها این احتمال وجود دارد که سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ کلیه مقاطع تحصیلی تهران تعطیل شود.

مدارس تهران فردا تعطیل است یا نه دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت افزایش آلودگی هوای تهران هشدار داد و بر ضرورت اجتناب از تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز تاکید کرد.

تا این لحظه، فردا دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل نیست و همه دانش آموزان تهران باید بصورت حضوری در کلاس شرکت نمایند. .

فردا یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ مدارس تهران تعطیل نیست و هیچ جلسه ای امشب نه تنها در استان تهران بلکه در هیچ استانی به جز استان اصفهان برگزار نخواهد شد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ آورده است:

از شنبه تا سه شنبه (۲۰ تا ۲۳ آبان‌ماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه با انباشت و کاهش کیفیت هوا در تهران، اراک، مشهد، اهواز، قم، کرج، تبریز، اصفهان و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

هشدار زرد رنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند.

فردا و با توجه به وارونگی هوا ( اینورژن ) شاخص میشه ۱۳۵تا ۱۵۰ و از دوشنبه احتمالا وارد محدوده قرمز بشه .

تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۱

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش در مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسانات و رودبار قصران، روز یک شنبه ۴ دی ماه غیر حضوری خواهد بود.

مدارس پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن فردا «غیرحضوری» است

اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح روز یکشنبه (۴ دی‌ماه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس فیروزکوه فردا تعطیل است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان یکشنبه ۴ دی تعطیل است.

تعطیلی مدارس تهران در آذرماه ۱۴۰۱

بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مدارس در تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل شدند.

ظهر امروز جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد که بر این اساس، مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها فردا چهارشنبه ۳۰ آذر تعطیل شدند.

امتحانات دانش‌آموزان تهرانی ۱۰ روز به تعویق افتاد

مدیرکل آموزش و پرورش: به دلیل تعطیلی‌های اخیر و عقب افتادگی دانش‌آموزان امتحانات تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به جز پایه دوازدهم ۱۰ روز به تعویق افتاد.

مدارس البرز فردا غیرحضوری و دانشگاه‌ها تعطیل است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز:

با توجه به پایداری آلودگی هوای استان، تمامی مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و کلاس های درس دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی تعطیل و کلاس‌های درس کلیه مقاطع تحصیلی استان البرز به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان های تهران و البرز در روزهای چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ و پنج شنبه غیرحضوری شد.

لیست تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ تا این لحظه

کلیه مدارس تهران فردا تعطیل است.

کلیه مدارس البرز فردا تعطیل است .

کلیه مدارس اصفهان فردا تعطیل است .

با عنایت به پیش بینی سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده های جوی وتصویب کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان و مناطق فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف‌آباد، زرین شهر و فولادشهر، روز سه شنبه مورخ ۲۲ آذرماه ۴۰۱ تعطیل اعلام شد

مدارس تبریز در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیله .

مدارس آبیک و تاکستان قزوین تعطیله .

آیا مدارس تهران فردا تعطیل است چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱

آیا فردا چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ، به علت آلودگی هوا تعطیلی ادارات و مدارس چهارشنبه صحت دارد و آیا فردا چهارشنبه مدارس تعطیل است یا نه ؟

در پاسخ باید گفت که خبر تعطیلی چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ تا این لحظه صحت ندارد و تمام ادارات و مدارس و بانک ها و … باز هستند .

نتیجه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا ، امشب مشخص خواهد شد. به محض اعلام در همین مطلب اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تعطیلی مدارس فردا

روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به انتشار خبر در خصوص تعطیلی مدارس فردا ۶ مهر ۱۴۰۱ با توجه به آلودگی هوا و نیز تعطیلات هفته نخست مهر اظهار داشت: تا این لحظه اطلاعیه ای به ما ابلاغ نشده است و بر این اساس فردا همه مدارس تهران در تمامی مقاطع تحصیلی در هر دو نوبت صبح و عصر دایر هستند.

چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ مدارس تهران تعطیل نیست

وضعیت تعطیلی مدارس تهران دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱

قرار گرفتن چهارم مهرماه ۱۴۰۱ در میان تعطیلی باعث تعطیل شدن مدارسنشد و دانش آموزان باید به مدرسه بروند این در حالیست که برخی از دانش آموزان گمان می‌کردنند که دوشنبه تعطیلی رسمی است .

تنها تعطیلی که وجود دارد مربوط به مشهد بوده که به مدت پنج روز تعطیل می باشند شهر مشهد که میزبان تعداد زیادی از زائرین از سراسر کشور است برای مستقر کردن زائران در مدارس کشور تصمیم گرفته شد که پنج روز اول مهر برای مدارس این شهر تعطیل شود درباره اینکه آیا فردا شهرهای دیگر کشور ها آیا تعطیل هستند یا خیر هنوز گزارش از سوی آموزش و پرورش منتشر نشده است .

مدارس تهران در روز دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ تعطیل نبود و همه دانش آموزان باید در کلاس درس حاضر می شدند.

این خبر بروزرسانی می شود …

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 10 )
  1. هانا می گوید

    خب تعطیل کنید دیگه یه روز در میون باید بریم مدرسه

    1. غضنفر می گوید

      شما نرو

  2. ایرانی اعصاب خورد می گوید

    بابا مسخرمون کردین با این تصمیماتون
    اینترنت جهانی که ندارم لااقل دوشنبه رو تعطیل کنید ۲ روز بتونیم بریم مسافرت

  3. ناشناس می گوید

    … ها مدرسه را تعطیل کنید

  4. تهرانی می گوید

    بابا کرج رو به خاطر الودگی تعطیل کردید
    تهران و کرج هم چسب همدیگه اند
    پس باید تهران رو هم تعطیل کنید

  5. ناشناس می گوید

    به جای مدارس ، بورس را تعطیل کنید بیچارمون کردید سرمایمون نابود شد مگه سرمایه میلیونها نفر در بورس جزء اموال عمومی نیست ؟ مگه ۹۲ هزار میلیارد تومان فولاد که اختلاس شد اموال عمومی نیست ؟ پس چرا حکومت اموال عمومی مردم را تخریب میکند و صدایش را در نمی آورد ؟

  6. النا می گوید

    الان من برم مدرسه یا نرم؟؟

    1. پوریا می گوید

      سلام
      حوصله داشتی برو نداشتی نرو اختیاریه

  7. دوستی می گوید

    تعطیل باشه بهتره ، لطفا

  8. محمد می گوید

    چرا دانشگاهها رو از ۲ به بعد تعطیل کردن ولی مدارس نه
    مگه ما دوست نداریم بازی جام جهانی رو ببینیم