علی کریمی چی گفته (علی کریمی چه گفت)

0

علی کریمی چی گفته بود ۱۴۰۱ ، علی کریمی چی گفته جدیدا ، علی کریمی چی گفته در مورد نذری ، علی کریمی چه گفته

علی کریمی چی گفته (علی کریمی چه گفت)

خبرگزاری فارس در گزارش دیگری به مصاحبه فردی به نام «حمیدرضا محمدی» پرداخته به گفته این خبرگزاری وکیل پایه یک دادگستری است. او در گفتگو با فارس با اشاره به استوری‌های روزهای اخیر علی کریمی در فضای مجازی گفته است:‌ پرونده این فرد اکنون تشکیل شده است و باید به اتهام این افراد رسیدگی شود.

 

مصاحبه شونده خبرگزاری فارس در ادامه با اشاره به افراد حاضر در ناآرامی‌های خیابانی روزهای اخیر افزوده است:‌ «با توجه به اینکه این افراد سلاح در دست گرفتند و با حکومت اسلامی جنگیدند اکنون اتهام محاربه مطرح و مجازات آن اعدام است. اتهام فساد فی‌الارض نیز برای افرادی که تشویق و ترغیب به این امر کردند مطرح است.»

 

این وکیل دادگستری در بخش دیگری از سخنان خود گفته: «قطعا کسانی که به بیت المال ضرر وارد کردند، باید پاسخگو باشند. این امکان حقوقی وجود دارد که با فروش ویلای علی کریمی خسارات وارد شده به مردم را جبران کنیم.» او با بیان اینکه اکنون بسیاری از مشاغل تحت تاثیر اغتشاشات اخیر قرار گرفته اند و محدودیت های اینترنتی ناشی از اتفاقات اخیر در کشور بسیاری از کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داد، گفت: اکنون جبران خسارت آتش زدن یک دستگاه آمبولانس و یا پرداخت چند میلیارد تومان برای خسارات وارد شده مطرح نیست و  برخی از این خسارات غیر قابل جبران است.

 

گفتنی است تسنیم، دیگر خبرگزاری اصولگرا نیز در گزارشی به خاطر استوری‌ها و اظهار نظرهای علی کریمی در فضای مجازی نوشته «علی کریمی» ملی‌پوش سابق فوتبال کشورمان که طی روزهای اخیر مطالب ساختارشکنانه‌ای در فضای مجازی منتشر می‌کند، چند ماه پیش ‌و در ابتدای سال از کشور خارج شده است و در امارات زندگی می‌کند.

بیوگرافی علی کریمی اینستاگرام علی کریمی

مدعی‌العموم باید علی کریمی را مورد محاکمه قرار دهد

عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به اتهام‌زنی علی کریمی به نظام و دروغ‌پراکنی‌ های وی در فضای مجازی گفت:‌ مدعی‌العموم بایدبه این موضوع ورود پیدا کند و او را مورد محاکمه قرار دهد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی،‌ با اشاره به اتهام‌زنی علی کریمی فوتبالیست سابق کشورمان به نظام و دروغ‌پراکنی‌های وی در فضای مجازی گفت:‌ مدعی‌العموم باید به موضوع اتهام‌زنی علی کریمی به مجموعه نظام ورود پیدا کند و این فرد را مورد محاکمه قرار دهد.

وی افزود: مجازات‌های لازم برای اتهام‌زنی و دروغ‌پراکنی توسط فرد یا افراد پیش‌بینی شده و چنانچه فرد جزو مسئولین باشد و یا امکانات حکومت به جایگاه خاص رسیده باشد این مجازات‌ها طبق قانون تشدید می‌شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه بایدبه موضوع اتهام‌زنی علی کریمی به نظام، ورود و با او برخورد کند و برای افکار عمومی روند کار را تبیین کند تا این نحوه برخورد درس عبرتی برای کسانی که می‌خواهند اینگونه رفتارها را تکرار کنند باشد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد:‌ همچنین باید روند رسیدگی به پرونده این قبیل افراد به صورت شفاف توسط قوه قضائیه تشریح و تبیین شود تا مردم در جریان روند رسیدگی به پرونده اینگونه افراد قرار گیرند.

وی افزود: بسیاری از مردم نسبت به روند رسیدگی به پرونده‌ها در قوه قضائیه مطلع نیستند و این عدم تبیین و عدم اطلاع‌رسانی صحیح باعث سوءتفاهم‌هایی برای مردم می‌شود و اطلاع‌رسانی دقیق و درست در روند رسیدگی به پرونده‌ها و برخورد با متهمان می‌تواند از ایجاد سوء تفاهم‌ها جلوگیری کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ