ثبت نام وام ده میلیونی یارانه مهر ۱۴۰۱

141

ثبت نام وام ده میلیونی یارانه مهر ۱۴۰۱ ، جزئیات وام ده میلیونی یارانه ، چگونه وام یارانه ثبت نام کنیم ، طریقه ثبت نام وام ده میلیونی یارانه ، شماره تلفن وام ۱۰ میلیونی یارانه ، چگونگی ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه ، شماره ثبت نام وام یارانه ده میلیونی

چگونه وام یارانه ثبت نام کنیم

تسهیلات قرض الحسنه وام تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند و به سرپرستان خانوار یارانه بگیر این وام ده میلیونی واریز خواهد شد.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

علاوه بر این تسهیلات این صندوق در ۶ سرفصل کارگشایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و احداث مسکن، اشتغال و کارآفرینی،تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانش‌آموزان پرداخت می‌شود، در پنج ماهه سال جاری هم بیش از ۸۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۷۸۴۰ فقره وام پرداخت شده است.

طریقه ثبت نام وام ده میلیونی یارانه

صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان بدون هرگونه کارمزد، پرداخت می‌کند.

در حال حاضر ۳ شعبه این صندوق قرض الحسنه در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می دهند؛ همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان تهران نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

از سوی دیگر در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد است و طی ۲۴ ساعت در اختیار درخواست کننده قرار می‌گیرد. همچنین برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره کارمزد دریافت می‌شود.

بنا بر گفته حسین خجسته فاضل، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران از ابتدای سال، ۴۹ تفاهم نامه هم افزایی با مساجد، مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه با سپرده گذاری ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جهت پرداخت تسهیلات به نیازمندان منعقد شده است.

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

احمد اسفندیاری گفت: این سازمان در نظر دارد تا با پرداخت تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریالی به تعدادی از بازنشستگان، زمینه‌ حضور این عزیزان را در پیاده‌روی اربعین فراهم کند.

وی تاکید کرد: به علت محدودیت منابع این تسهیلات فقط به ۲۰ هزار نفر ارائه می‌شود و دفاتر کانون‌های بازنشستگی در سطح استان ثبت‌نام متقاضیان را در سراسر کشور انجام می دهند و ضمن دریافت تعهدنامه و اخذ برگه تائیدیه ثبت‌نام زائر در سامانه سماح به تکمیل لیست ثبت‌نام اقدام می‌کنند.

آقای اسفندیاری ادامه داد: انتخاب متقاضیان برای ارائه تسهیلات به صورت قرعه کشی است و همه شرایط احراز تعیین شده برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه از جمله نداشتن چک برگشتی و اقساط معوق در این خصوص الزامی است.

وام ده میلیونی ثبت نام وام یارانه آموزش دریافت وام

جزئیات وام ده میلیونی یارانه

یکی از اقدامات دولت سیزدهم برای تسهیل خدمات بانکی به مردم، استفاده از سهام به عنوان وثیقه و ضمانت برای دریافت وام است که اخیرا کلید خورده و قرار است فراگیر شود.

طرح توثیق سهام برای دریافت وام، از جمله طرح‌هایی است که در صورت گسترش به سایر بانک‌ها، راه را برای مردم عادی جهت دریافت وام تسهیل می‌کند.

در گام اول طرح توثیق سهام برای دریافت وام، یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه کشور پیشگام شده به طوری که مردم می‌توانند با به وثیقه گذاشتن سهام بورسی خود در این بانک، وام قرض‌الحسنه دریافت کنند. وزارت اقتصاد و بانک مرکزی دولت سیزدهم برای گسترش این طرح، در حال پیگیری و اضافه کردن سایر بانک‌ها هستند.

در همین زمینه،‌ عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: با استفاده از سامانه ستاره و زیرساخت توثیق سهام، مشتریان بانک می‌توانند از ظرفیت سهامداری خود برای دریافت وام بهره برده و از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

«حمیدرضا توسلی» اظهار داشت: با توجه به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از سه بانک عامل در سامانه ستاره شرکت سپرده گذاری مرکزی است، شرایط توثیق سهام و تسهیل فرآیندهای دریافت وام با استفاده از این طرح آسان‌تر شده و می‌تواند ارتباط مناسب‌تر سهامداران را با فضای قرض‌الحسنه فراهم آورد.

چگونگی ثبت نام وام ۱۰ میلیونی یارانه

عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: توثیق سهام که در قالب طرح ستاره از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مطرح شده، پیشینه‌ توثیق سهام عدالت را داشته و این پیشینه تجربیات ارزنده‌ای را برای این اتفاق مهم رقم زده است.

وی افزود: نکته مهم در این طرح این است که در کنار طرح‌های بانک، می‌تواند پاسخ مناسبی به انتظارت مشتریان بوده و به همراه سایر خدمات غیرحضوری مانند افتتاح حساب آنلاین، مستقل از زمان و جغرافیا خدمات بانک را دسترس‌پذیر کند.

توسلی اظهار داشت: برای دریافت وام با وثیقه سهام کافی است افراد با مراجعه به پیشخوان بانک به‌ عنوان نقطه مهم ارتباط مشتری، فرآیند توثیق را به صورت آنلاین انجام داده و بعد از دریافت کد مربوطه، چه از طریق شعبه و چه از طریق پیشخوان مجازی برای دریافت وام خود اقدام کنند.

او  ادامه داد: با توجه به اینکه این بانک در پیشخوان مجازی در حال تنوع‌بخشی به خدمات خود است،‌ امیدواریم که توثیق سهام در کنار امکاناتی همچون سفته الکتروینکی بتواند سبب تسهیل و رضایت‌مندی مردم در کسب خدمات از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شود.

شماره تلفن وام ۱۰ میلیونی یارانه

هموطنان گرامی می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق تماس با تلفن گویا سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور پاسخ پرسش‌ها و راهنمایی‌های خود را دریافت کنند.

در تهران از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۸۵۷ و در شهرستان ها با شماره تماس ۴۳۸۵۷-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه روز اطلاعات خود را کسب کنند.

ارتباط با سازمان برنامه و بودجه کشور

تلفنخانه مرکزی : ۳۳۲۷۱

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 141 )
  1. علیرضا می گوید

    یعنی فقط به تهرانی ها وام میدن؟ و سهامداران بانک مهر ایران؟

    1. الی می گوید

      اخه چجوری ثبت نام کنیم

      1. مجید می گوید

        از کجا فهمیدید وام ۱۰ میلیونی به یارانه بگیران میدن؟
        اخبار تلویزیون گفت؟
        کدوم سایت یا کانال تلگرام؟

      2. علیرضا می گوید

        به این شماره زنگ بزنید ثبت نام کنید البته هیچ ارگانی درمورد وام۱۰میلیون تومانی حرفی چیزی نزدن. شایــــــــد کلاهبرداری باشه دیگه هرکی دوست داره ثبت نام کنه.اینم شمـــــــارش.
        ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹

      3. رقیه می گوید

        والامن زنگیدم فقط کدملی خواست شماره گیری کردن بعدخودبه خودقطع شد

      4. وحید فرح بخش می گوید

        اگه فهمیدی به منم بگو

      5. وحید فرح بخش می گوید

        اگه فهمیدی به منم بگو مرسی

  2. اسماعیل‌شاهملکی می گوید

    درخواست وام ده ملیونی

  3. مهراب می گوید

    باسلام من بچه شهرستانم وام می خواهم چطوری ثبت نام کنم‌؟

    1. رهگذر می گوید

      با این شماره تماس بگیر اپراطور جواب میده شماره ملی سرپرست خانواده رو اول وارد کن و هیچ دکمه ای اعم از تماس و اینارو نزن پشت سرش اپراطور میگه شماره موبایل به اسم وام گیرنده یا همون سرپرست رو وارد کن خود به خود ثبت میشه
      ۰۹۲۰۰۰۰۰۶۳۶۹

      1. . Duman Azari می گوید

        این شماره همراه چرا ۱۲رقمی؟

      2. نفس می گوید

        شماامتحان کردین کلاهبرداری چیزی نبوده؟

      3. میم.رزقی می گوید

        میگه شماره اشتباه است

      4. Siavash می گوید

        من شماره رو میگیرم اصلا زنگ نمیخوره

  4. شهرام بشناس می گوید

    با عرض سلام وادب احترام خدمت همه هموطنان کوچک شما شهرام بشناس هستم از یاسوج پاتاوه روستای بهرامبیگی که زنم مریض وسرطان معده داره وخودم هم انگشتای دست چپم قطع هستن که حتی انگشتام صاف نمیشن که کارگری کنم برای خرج مخارج عمل زنم ودوا دکترش به خدا بزرگ وعدالت حضرت علی قسم دروغ میگن وام ۱۰میلیونی میدن همش فقط حرف…ای کاش میدادن تا زنم زنده میماند فقط هم حرف ویه وانهای که زورشو میرسن فقط با زبان میگن عدالت، عدالت، عدالت
    هموطنان مف پای تک تکتون میبوسم شب روز دعاتو میکنم در حد توان کمکمو کنید
    ۰۹۱۶۲۰۰۳۳۴۸شهرام بشناس ادرس دقیق یاسوج پاتاوه روستای بهرامبیگی چشم انتظار قدمهای خیرتو هستم زندگیمون نجات بدید

    1. سهیل می گوید

      قدیمی شده . داداش برای سعی کن هیچوقت اینطوری خانوادت رو کوچیک نکنی

      1. Roohi می گوید

        هاا. میخان جایزه لعتشاشات وام ده ملیونی بدن ب مردم. اونم تلفتی. سایت مایت نداره. پوشک بخای بخری باس بری تو سایت پوشک ثبت نام کنی. اون وقت وام ایقدی تلفنی اونم یدونه خط

      2. منوچهر می گوید

        شعور یه چیزی که امثال تو بویی نبردند ازش فرق تو با حیون چیه؟

      3. مصطفی می گوید

        کسی که ضعیفه و مستاجر و بچه دار تو این گرانی یکدفعه پیش آمد بد می آورد چگونه سعی کنه دکتر گفته تا پول ندی عمل نمی‌کنند و یک هفته مهلت کمتر داری
        پس کمک به همدیگر در احادیث چقدر ثواب دارد کجا به کار می ره

      4. حسام می گوید

        سلام، عزیز خواهشا حق بدید،یه موردهایی پیش میاد،که آدم عوض اینکه کاری رو میخاد پیش ببره که به کسی آسیب نزنه،میبینی آدم یجوری خودشو گم میکنه که اون کاری که میتونه براحتی حل کنه ،نمیتونه که هیچ ،کمی هم خرابترش میکنه،البته بزرگوار شرمنده‌ام
        ولی هیچ وقت قضاوت نکنیم،انشاالله خداوند متعال خودش مشکلات مردم عزیز کشور با وقارمان ایران را به حق سجده گاه حسین بن علی حل بکنه،بحق ایاک نعبدو و ایاک نستعین

  5. محمود می گوید

    من زنگ زدم اصلا وام نمیدن سرکاریم وام یک میلیونی کروناست زدن وام ده میلیونی که همون وام کرونا رو هم باید ۹۹۹تومان هزینه کنی بعد بگیری الکی شارژمو خورد

    1. طاها می گوید

      چرا ما خودمون یه ملیون رو گرفتیم چرا دروغ

  6. امیرعلی می گوید

    همون اول بگین فقط برا تهرانیا هست اخه چرا مردم رو سر کار میزارین….

  7. نسرین می گوید

    لطفا بفرمائید چگونگی دریافت این وام قرض الحسنه. و اینکه هنوز اخبار ی در مورد این وام گفته نشده..و مهمتر اینکه چرا فقط تهران؟؟؟؟ سر پرستان خانواده شهرهای دیگه هم شامل این وام خواهند شد؟لطفا پاسخگو باشید

    1. میلاد فولادی می گوید

      ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹پیام بدین فقط باشماره سیمکارت سرپرست یارانه بگیر میتونید وام ده میلیونی بگیرید

      1. sahar می گوید

        فقط تهرانیا یا همه؟

      2. سجاد می گوید

        چه پیامی بدیم

  8. فاطمه می گوید

    سلام بیماران سرطانی از جمله خودم باید توی خونه از درد شب تا صبح بیدار بمونم و گریه کنم دولت جمهوری اسلامی اصلا به فکر این بیماران نیست دارو پیدا نمیشه هزینه بالاست دولت برای هر قشر از جامعه وام در نظر گرفت اما به ما وام نمیدن

  9. الی می گوید

    دروغ من از کافی نت پرسیدم گفتن کلاهبرداریه

  10. Raha می گوید

    ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹با این شماره تماس بگیرین

    1. فاطمه می گوید

      کلاغ برداری نیست

      1. فاطمه می گوید

        کلاه برداری نیست؟!

  11. موسی کوشا می گوید

    چرا اینقدر چرت میگید خب بگید چه جوری وام ۱۰تومنی ثبت نام کنیم ،چرا اینقدر مردم اذیت میکنید

  12. علی.نژادمحمد می گوید

    خیلی خوبه که به تمام یارانه بگیران مبلغده میلیون داده شود

  13. سیدیاور محمدی زاویه. می گوید

    سلام من که باچهار سر عائله سهام عدالت هم ندارم وساکن شهرستان هستم چطور وام ده میلیون تومانی دریافت کنم چرا درد اقشار کم درآمد را آزار میدهد

    1. رهگذر می گوید

      با این شماره تماس بگیر ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹

      1. لالال می گوید

        کلاهبردار

  14. محمد می گوید

    سلام خطاب به تمام ملت عزیز ایران زن مندسه ساله سرطان داره دیگه موجودی ندارم که هزینه درمان کنم اگه کسی هست که به من و همسرم کمک کنه قرص لاپا طنیپ برای ما بخره ممنون میشم

    1. ابوالفضل سیفی می گوید

      با سلام هموطن من اگر هم پول داشتم مالی کمک نمی‌کردم که بری دارو بخری چون خودم هم دارو مصرف نمیکنم خود هیپنوتیزم یاد بگیر و فرادرمانی عرفان حلقه رو بگیر سرطانت در دو هفته درمان بشه چون دارو درمان نیست و داروخانه بسته شد میخوای چیکار کنی به دنبال چیزی باش که درخودته

      1. سمیرا می گوید

        عالی بود خیلی خوشم اومد

  15. علیسام می گوید

    بقدری این برنامه مسخرس که واسه کشور ۸۰ میلیونی ی شماره تلفن اختصاص داده ….حالا گاو نر میخواهد و مرد کهن تا با این شماره تماس بگیره …..

    1. طاها می گوید

      من خودم تو یه ساعت ۳ نفر رو ثبت نام کردم. همه زنگ میزنن برا همین خط شلوغه گاو نر هم نمیخواد

    2. یاسین می گوید

      من خودم تو یه ساعت ۳ نفر رو ثبت نام کردم. همه زنگ میزنن برا همین خط شلوغه گاو نر هم نمیخواد

  16. محسن می گوید

    یعنی شهرستان آدم نیستن که فقط تهرانیا باس وام بگیرن؟

    1. حسن روحانی می گوید

      داداش تهران و شهرستان نداره. شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹برای کلیه مردم. ایران. البته سرپستان خانوار

      1. شادی می گوید

        ای وااااای

  17. میراحمد صباحی می گوید

    باسلام چطور میشه وام ۱۰ میلیونی ثبت نام کرد

    1. مجید می گوید

      سلام همش سرکاریه دروغه من زنگ زدم اصلا درمورد وام نیست …

  18. صادق007 می گوید

    چقدر دروغ وام بگیرید ۲۴ساعته وقتی وارد سایت میشی فقط باید پنجره باز کنی شده هزارتوی افسانه ای جیب ما را نزنید الان ما راه میریم مالیات میگیرید

  19. شهروند می گوید

    چطور روتون میشه ۱۰میلیون و وام درنظر بگیرین درایت شرایط حداقل اعتبار ۱۰۰میلیونه

    1. ایرانی می گوید

      این ده میلیون دروغه چه برسه به اون

  20. ساجدی می گوید

    اگه قرار باشه وام ده میلیونی بدن ثبت نام لازم نیست آمار ملت دست مسئولین مملکت هست و همه شون میدونن که مردمشون به صد تومن محتاجه چه برسه ده میلیون . یعنی دولت نمیدونه قشر ضعیف مملکت چقدره؟ همش بخاطر اینه که مردم سرشون گرم شه و اعتراضات فروکش کنه و از بی عدالتی و اختلاس کسی خبر نداشته باشه همین

  21. کیا می گوید

    اینقد بدبخت شدیم که پول دار مون باید گدایی کنیم وای برما

  22. کیا می گوید

    بیخود کردید دروغگوها اون شماره زنگ زدم میگه دسترس نیس

  23. آرمان می گوید

    بنده نمیدونم چطوری اقدام کنم تو سایت آرمان لوله که خدمات لوله بازکنی هست زده بود از آدر واریز میشه

    1. سهیل می گوید

      خیلی زرنگی!سایت فروش شرکت خودتو قشنگ تبلیغ میکنی

    2. رضا می گوید

      خخخخ همون لوله باز کنی باید خبر وام بده

  24. ابراهیم می گوید

    منم انجام دادم تایید کردن ک وام په تومنی بهم تعلق میگیره البته من از شماره تلفن ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ انجام دادم

    1. میم.رزقی می گوید

      چجوری اخه میگه شماره اشتباه است

      1. منوچهر می گوید

        بعضی وقتا شماره در دست رس هست من خودمم هم ثبت نام کردم ولی زنگ زدم سازمان هدف مندی یارانها گفتند هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده ولی اون شماره واسه یارانهاست

    2. محمد جواد می گوید

      اس ام اس اومد برات ؟

    3. رضانژاد یاسین می گوید

      سلام،منم صبح ثبت نام کردم،فقط باشماره گفته شده،شماره کارت ملی و شماره سیمکارت ،والسلام

  25. محمد می گوید

    سلام باشماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹تماس بگیرید پشت سرهم باید بگیرید درخواست کننده زیاده

    1. پریسا می گوید

      سلام واقعان حقیقت داره این وام چقدر کم میکن

      1. حسن می گوید

        سلام،بنده بهد ۲ساعت ثبت نام کردام،هنوز واریز نشده،بیستم،به بعد..

  26. اکبر می گوید

    سلام ادرس بفرست

  27. محمدصادق محامد می گوید

    چرا پول عینک را که ده برابر کمترازخریدعینک میخواهیداز۲۲ تیرثبت وتأئیدشده به حسابم نمیریزیدفقط اعلام کرده ایدثبت وتأئیدشعبه ۱۶ شده ولی قابل پیگیری عدم تأدیه وپرداخت نیست چرا؟ مرض داریددزدخونه

  28. Ramin می گوید

    سلام با شماره۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹تماس بگیرید

    1. Ramin می گوید

      و ابتدا کد ملی سرپرست و بعد شماره تلفن بنام سرپرست وارد کنید فقط تا قبل ده صبح بزنید چون بعد امکان ثبت نام سخته

      1. تنها می گوید

        شما گرفتید
        راسته که ۲۴ ساعته میریزن

      2. نفس می گوید

        ده صبح؟
        شماامتحان کردین؟
        کلاهبرداری چیزی نیست؟

      3. ارین می گوید

        شما به کلاهبرداری دروغ یاریختنونریختن کارنداشته باشین به شماره۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹تماس بگیریداگه کلاهبرداری باشه سرهم‌مون کلابره اگه واریزی باشه واسه هممون واریز بشه

  29. حجت امیراصلانی صومعه سفلی می گوید

    عالیه منم میخام ثبت نام وام کنم چطوری اقدام کنم

  30. تنها می گوید

    شما گرفتید
    راسته که ۲۴ ساعته میریزن

    1. حسام می گوید

      بابا شماره کارتتو بده واست یه ساعته میدم،البته به خدا سوگند اونقدر پول لازم هستم که از شدت حرص این حرفو زدم،جان حسن روحانی بدل نگیر

  31. محتاجیم می گوید

    سلام رو همه نوع غذای خانگی وخوشمزه با بهترین کیفیت و طبخ با سبزیجات تازه و بهترین گوشت گوسفندی و بوقلمون ومرغ و بلدرچین و با کمترین قیمت رستوران خانگی و خانوادگی طاها در خدمت شما شما و پذیرایی مهمانیهای شما هستیم وقت کافیست تماس بگیرید باتشکر منتظر تماس شما هستم

  32. محتاجیم می گوید

    سلام بنده یه خانم سرپرست خانوار هستم ویه پسر ۸ساله دارم والان مدت زمان طولانی بیکارم و ۲ماهه کرایه خونه بخاطر بیکاری عقب افتاده صاحبخونه هی میاد در خونه سرو صدا میکنه آبرو ریزی میکنه بخدا موندم چکار کنم خواهری کنید برادری کنید نفری هزار تومان ویا دوهزار تومن برام بفرستید با این چندرقازم که نه شما فقیر میشید و نه پولدار میشید خواهش میکنم کمکم کنید خواهش میکنم

    1. سمانه می گوید

      شمارتونو بزارید تماس بگیرم

  33. ع می گوید

    سلام همششش دروغ همشششش دروغ و سرکاری اگه باورررندارین خودتون زنگ بزنین اینا میخوان بگن یعنی ما داریم این کارارو میکنیم همیننن

  34. مهدی می گوید

    سلام دوستان شماره۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹رابگیریدولی زیادتاوصل بشه وبعدکارهایی که میگه روانجام بدیدمیگه به شماتعلق میگیردیانه.

    1. زهرا فرخی می گوید

      شما دریافت کردین؟

  35. پژمان می گوید

    این شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ درسته که وام میدن؟

  36. حالاااا می گوید

    الکیه میخوان هواس مردمو از این اغتشاشات جمع کنن

    1. تارا می گوید

      اگر این شماره واقعیه چرا توی خود خبر اعلام نکردن چرا توی سایت نیست همه سرکارید

  37. مهدیه می گوید

    کاملاواقعیت داره ب حواشی گوش نکنین خط ثبت نام شلوغه. من هفت صبح ثبت نام کردم از طریق همین شماره ک اخرش۶۳۶۹هست. وقتی نگرفت انقد باید زنگ بزنی تا بگیذه و اینکه با خطی ک ب اسم سرپرست خذنواده هس. کد ملی و شماره تلفن سرپرستو وارد میکنین بعد از پرسش اخرش میگه ثبت شد یا نه

    1. نیوشا می گوید

      سلام عزیزم شماره تماس ۶۳۶۹ از کجا گرفتید؟؟؟؟مطمئن هست؟

    2. زهرا فرخی می گوید

      شما دریافت کردید اینو من زدم گفت ثبت شد فلان ولی خبری نیست

  38. علی.نژادمحمد می گوید

    بهترین گزینه است لطفا به بنده هم بدهید

  39. ویقار می گوید

    فرض اله امیرپور

  40. اصغری می گوید

    الکی.جواب.نمیده.خودتان.علاف.نکنیدشماره.گفتن.جواب.نمیده.مردم.سرکار.گذاشتن.

  41. اصغری می گوید

    الکی.نگو.مردم.سر.کار.نزار

  42. مجید می گوید

    اخرین طرفندها وحربه هاشونه برای ساکت کردن مردم
    گذشته ازینا با ۱۰ تومن یک یخچال هم نمیشه گرفت

  43. کوثر می گوید

    زنگ میزنیم اصلا بوق نمیخوره قطع میشه

  44. مطنل می گوید

    دروع همش دروع من مددجوی کمیته امواد هستم رفتم بانک امدا د ولایت میگه نه خانم اصلا همچین چیزی نیست ما بودچه نداریم من بیست ساله مددجو هستم عید امسال درخواست ۱۰میلون دادم هنوز ندادن بهم میگن بودجه نداریم

    1. فاطمه می گوید

      نمیدونم راسته یا دروغ

  45. فاطیما می گوید

    خوب

  46. ونوس می گوید

    سلام خبرفوری اعلام کردکه این شماره وپیامک های که میفرستن تماما کلاهبرداری هستش.اگه باشه ازاخبارروزانه شبکه تلویزیونی پخش می‌شود.

  47. محمدرضا ذوالعلی می گوید

    دروغ هست .همش الکی است

  48. محمد می گوید

    ده میلیون هم جز وام حساب میشه. بعد با این وام تا سرکوچه میشه رفت

  49. F.A می گوید

    تماس گرفتیم نتیجه ای نداشت.

  50. وطنم ایران می گوید

    خداوند ازباعث وبانی این برنامه که به راه انداخته ومردم رامسخره خودش کرده نگذره. اقای ریس جمهور. جناب ریسی کمی هم به فکر مددجویان تحت حمایت باشید بخدا قسم صبحانه نهار شاممان یکی شده باتشکر. ع. م

  51. بلواسی می گوید

    وام ده میلیونی مختص تهران است؟

    1. وحید فرح بخش می گوید

      اول آره الان نه

  52. علی می گوید

    اخبار تلویزیون اعلام کرد ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ مربوط به ستاد یارانه ها نیست حواستون باشه

    1. تنهای خسته می گوید

      سلام من صبح ساعت ۶ زنگزدم شماره ملی وتلفن ووارد کردم گفت ثبت شد صبح زود زنگبزنید طی روز اثلا بوق نمیخوره که ارتباط برقرارکنی

      1. تنهای خسته می گوید

        تهران وشهرستان نداره بعدش نمیخوان سرتونوببرند که میگید دروغه یاکلاهبرداریه مگه میخواید چبکارکنید که این همه داستان درست میکنید زنگ بزنید یا میدن یا نمیدن کلا ۲دقیقه زمان میبره

    2. حسام می گوید

      بابا اون ستاد دیه هست،شماره حساب شبا هم میخان

  53. سید جواد فقیه می گوید

    سلام اگر امکانش هست کمکم کنید وام ده میلیون تومان لازم دارم ممنون میشم

  54. عدل علی می گوید

    دولت وام ما وام نمیخوایم به قولی که دادی سالی یک ملیون مسکن بهش عمل کن دیگه هیچی نمیخوایم

  55. عزت ایرانی می گوید

    تو رو به خدا با عزت مردم بازی نکنید وقتی هر سال یک ملیون مسکن ساخت ریسی به تمام حرفاش اعتماد میکنیم

  56. رضا طبری می گوید

    تمام خبرهادر موردپرداخت وام دورغ وفریب مردم هست چون خودمن با داشتن ضامن وشرایط دریافت وام وداشتن حساب دربانکهای صادرات رفاه کارگران وامداد ولایت وبانک سامان ومراجعه حضوری درمدت یکسال دوندگی فراوان هرگزاز هیچکام ازبانکها به نتیجه نرسیدم متاسفانه درکشور ما روابط بر ضوابط حاکم است به این معنی که باید پارتی دم کلفت داشت سبیل اقایون باید چرب کرد وکانال ارتباطیباید زد چون هرکدام برای خود رابطی دارند تا موفق به دریافت وام بشوید واقعا بدبختیم واقعآ بدبختیم درایران شمابا داشتن پارتی وپول موفق به هر کاریخواهی شد وبچشم شاهد بود جای شاکی ومتهم رو میشه با پرداخت پول عوض کرد

  57. وحید فرح بخش می گوید

    واقعیت داره یا دولت حوصله اش سر رفته داره باهامون شوخی می‌کنه

  58. احمد می گوید

    فکر کنم سر کاریه

  59. کوروش می گوید

    یکملیون دادن تو چهارساله هنوز قصدمیگیرن حالا بفرض ده ملیون وام دادن میخای باهاش چکار کنی؟ یارانه تم کلا میخورن یک ابم روش اخه برادر من خواهر من خودتم میدونی از اینا ابی گرم نمیشه

  60. فری می گوید

    من زنگ زدم ثبت شد صبح زود زنگ بزنید ساعت ۶ یا ۷ صبح

  61. حسین می گوید

    دوستان به این شماره ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹زود زود زنگ بزنید تا بگیره دروغ نیست از خودتون داستا درست نکنید خواهشا

    1. مژده می گوید

      بله تهران خیلیا گرفتن منم باور نداشتم شماره رو اونایی که‌گرفتن به من‌گفتن منم ثبت نام کردم احتمالا تا آخر ماه تایید که شد میریزن. دروغم نیست شهر قدس تهران گرفتن چندین نفر

      1. امیر می گوید

        سلام من چندین نفر ثبت نام کردم دروغ نیست ولی نمیدونم کی واریز میشه

  62. محمد می گوید

    وام ۱۰میلیونی یارانه ای

  63. Gönlü می گوید

    کذب محظ

  64. مهدی می گوید

    کلاهبرداریه دوستان

  65. ولی می گوید

    سلام این وام که ثبت نام شدکی واریزمی کنند

  66. Roohi می گوید

    برام سوال شده این اقا منوچهر الان مخاطبش کیه؟؟؟¿؟¿¿؟؟

  67. نتیجه می گوید

    دروغ باهالی بود!!

  68. Roohi می گوید

    این اقا منوجهر محاطبش دقیقا کیه. ؟؟ در کل یکم شعور حرف زدن بلد باشید بد نیست هاااا

  69. اکبر می گوید

    من ثبت کردم اگه واریز کردن میگم

  70. محمد «ص» می گوید

    سلام وقت بخیر
    من ثبت نام کردم اما فکر کنم الان ۴۸ ساعت رد کردم اما خبری از مانی جون نیست.
    آیا دوباره سر کاریه ؟
    وقت مردم فکر کنم تویه این همه گرونی که حداقل هر نفر روزی ۵۰۰تومن خرجش هست ، این کار چه معنی میده ؟
    آیا نفرت مردم رو بیشتر نمی‌کنه ؟

  71. مژده می گوید

    بابا خیلیا گرفتن البته توی تهران رو عرض میکنم. شهرستانهارو نمیدونم. کدملی و شماره سرپرست رو ارسال که کردید میگه تایید شد و به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد اطلاعاتتون. اونایی که گرفتن این شماره رو به ماهم گفتن زدیم

  72. سید می گوید

    واقعا به شعورتون شک کنید بس دیگه بذارین مردم از درد خودشون بمیرن….

  73. علی‌قنبری‌ویکی می گوید

    وام‌۱۰ملیون‌یارانه‌ای

  74. وحید فرح بخش می گوید

    من که آخرشم متوجه نشدم چجوری ثبت نام کنم

    1. ناشناس می گوید

      سلام درسته من همین الان ثبت نام کردم
      ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۳

  75. عبدالرضا خجسته مقدم می گوید

    با سلام من فردی ۵۰ ساله مجرد بخاطر پرستاری لز ماد پیرم و بدنه بیمه و حتی کار هستم در سال ۹۰ در تهران کار نیکروم ودرامد نسبتن خوبی داشتم ولی در آخرین روزهای جناب احمدی نژاد که دلار به مرز ۴۰۰۰ تومان رسید و پول پیشه خانه ها نگهان افزایش یافت نتوانستم خانه بگیرم در همبن زمان مادر پیرم بخاطر عالوده لودنوهوا و سن بالا مجبور به نظارت بخ سوال کشور شد وچون من بچه اهر او بود و بدونه من نمی‌توانست زندگی کتد بگذریم مجبور به مهاجرت به شمال شوم والان ۱۰ سال است که هیچ درآمدی ندادم و با نصف حقوق بازنشته گی پدرم که نصف اون را خواهرم می‌گیرد مت و مادر هم کرایه خانه می‌دهیم و هم با ۴میلبون ۲۰۰ رندگی خودمان را با بد بختی میگذارنیم خودم هم از ناراحتی پا دنج میبرم ابن ها رو گفتم تا اگر کسی ویلچر داشت جهت فروش با هرجوری که خودش بخواد لطف کنید به این شماره تماس بگیرید چون مادر نمی‌تواند خوب راه برود اگر کسی برای فروش هم داست ولی جوری که بتوانم پولش را بدهم ممنون میشوم دوستان این چیزها گفتم زندگی من لیت و برای دل سوزی و کمک گرفتن نگفتم فقط گفتم که اگر کسی می‌تواند ودار یک ویلچر که استفاده ندارد و قصد قرون دارد محبت کند با این شماره تماس بگیرد ممنونم ۰۹۰۱۳۷۵۹۴۰۶امیر مقدم

  76. عباس می گوید

    همش گوجانه هستش و ملت سرکار گذاشتن . ملت با وام سرکار میزارن و خودشان اختلاس میکنند

  77. سیدحامد موسوی می گوید

    این مسخره بازی ها چیه مثل وام یک ملیونی بریزین به حساب ماه به ماه از حسابمون کم کنید دولت اعلام میکنه وام بدونه ضامن میری بانک میگه دولت برای خودش پرتوپلا میگه

    1. سیدحامد موسوی می گوید

      منم ثبت‌نام کردم الان نزدیک به چندروزه خبری از وام نیستش به خدا دروغ

  78. حسن می گوید

    مثل همیشه ملتو گذاشتن سر کار

  79. بابک غفرانی می گوید

    سلام خسته نباشی ببخشید. این وام رایانه ده میلیون کجا باید ثبت نام کنیم من نیاز مالی میخام. خاهشی میکنم توخدا قسمتون میدم توبه حضرت حسین قسمتون میدم توبه حضرت ابوالفضل العباس قسمتون میدم توبه امام رضا قسمتون میدم توبه حضرت مهدی قسمتون میدم کمکم کنید راهنمایی کنید منم وام بگیرم نیاز پول میخام

  80. عیسی ایوز می گوید

    احتیاج به وام ده میلیونی

  81. جاسم جنادله مونس می گوید

    سلام فقط تهران

  82. زینب می گوید

    سلام خانمی هستم‌ جوان با یه بچه ۱سال ونیم شوهرم زندانه هیچ کس ونداریم‌ من وبچم موندیم بی سرپناه بی خونه خیلی شرایط زندگیم سخته اگه کسی هست کمک کنه شوهرم‌ بیاد بیرون خدا دستش ویران همیشه میگیره شوهرم واسه ۱۷میلیون داخله وزن وبچش آواره موندن کمک کنید همیشه دعا گوتون میشم