الونظر راهنمای خرید بهترین لوازم خانگی

0

با توجه به تنوع بالای محصولات خارجی و ایرانی انتخاب و خرید بهترین لوازم خانگی مسأله‌ی چالش برانگیزی است. بالاخص بازار پر از نوسان ایران و به‌وجود آمدن محصولات فیک و تقلبی حساسیت خرید لوازم خانگی را بیشتر کرده است. در این مقاله سعی کردیم به طور خلاصه اما مفید بهترین برند لوازم خانگی ایرانی و خارجی را بررسی کنیم. پس همراه ما بمانید تا با برند‌های معتبر لوازم خانگی در ایران آشنا شوید.

بررسی  بهترین لوازم خانه و آشپزخانه

در کشور ما ایران همواره خرید لوازم خانگی و دغدغه برای پیدا کردن کالای با کیفیت و قیمت مناسب وجود دارد. اولین چالش پیش رو قیمت‌های متغیر و رو به بالا، سپس وسواس در مورد اصلی بودن کالا است. بدین ترتیب خرید وسایل خانگی به کاری سخت و حساس تبدیل شده است. راه کم کردن وسواس‌های خرید تعیین معیار‌ها و انتخاب براساس قیمت است.

اگر شما نیز در جستجوی بهترین لوازم خانه و آشپزخانه و مدام از خودتان می‌پرسید لوازم خانگی ایرانی بخرم یا لوازم خانگی خارجی؟ یا اینکه کدام برند لوازم خانگی بهتر است مطالعه‌ی مطالب کوتاه زیر حتماً به دردتان می‌خورد.

 

بهترین برند لوازم خانگی در ایران

در سال‌های اخیر تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی همگام با شرکت‌های بزرگ دنیا مشغول فعالیت هستند. شرکت‌های ایرانی با بهره‌مندی از متد روز دنیا و متخصصین خبره محصولات و کالا‌های درجه یک و قابل مقایسه با برند‌های خارجی را تولید می‌کنند.

ارائه‌ی لیستی از بهترین لوازم خانگی ایرانی کار دشواری نیست اما همانطوری که گفتیم صنعت تولید لوازم خانگی در ایران گسترده است و ذکر نام تمامی برند‌ها از حوصله‌ی این مقاله خارج است. بنابراین به توضیح در مورد چند معروف لوازم خانگی ایرانی بسنده می‌کنیم.

امرسان

امرسان یکی از شرکت‌های ایرانی تولید‌کننده یخچال‌های رنگی است که می‌توان آن را قدیمی‌ترین برند لوازم خانگی در ایران به شمار آورد. مزیت خرید محصولات امرسان تنوع بالای مدل‌ها، ضمانت نامه سه ساله و مهم‌تر از همه قیمت مناسب این محصولات است.

همچنین باید یادآور شویم که این شرکت همگام با برند‌های خارجی از تکنولوژی‌های روز دنیا غافل نشده و با تولید اولین یخچال هوشمند ایرانی جا پای خود را در بین مصرف‌کنندگان ایرانی محکم‌تر کرده است.

اسنوا

قطعاً نام اسنوا را شنیده‌اید و احتمالاً برخی از لوازم خانگی برند اسنوا در منزل شما وجود دارد. این برند ایرانی لوازم خانگی نیز با تنوع بالای محصولات و ارائه‌ی کالای با کیفیت و قیمت مناسب در دسته‌ی بهترین لوازم خانگی ایرانی قرار می‌گیرد. از جمله تولیدات این برند می‌توان به یخچال اسنوا، تلویزیون اسنوا، لباسشویی و لوازم برقی کوچک آشپزخانه اشاره کرد.

ایکس ویژن

ایکس ویژن یک برند خوب ایرانی است. این برند با تولید تلویزیون‌های ایکس ویژن و پس از آن یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و دستگاه تصفیه هوا خود را در لیست بهترین لوازم خانگی ایرانی قرار داده است. محصولات اسنوا از تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار است و در بین مصرف‌کننده‌ی ایرانی طرفداران فراوانی دارند.

پارس خزر

برندی قدیمی و با کیفیت که هر ایرانی با آن آشنا است. محصولات پارس خزر یکی از بهترین لوازم خانگی در ایران هستند. این شرکت با سابقه‌ای در حدود نیم قرن توانسته است نام خود را به عنوان بهترین لوازم آشپزخانه خصوصاً لوازم برقی کوچک آشپزخانه معرفی کند.

قیمت محصولات پارس خزر نسبت به کیفیت بالایی که ارائه می‌دهند بسیار مناسب است و این محصولات جایگزین خوبی برای برند‌های خارجی هستند.

 

 

سایر برندهای لوازم خانگی ایرانی

برند‌های دیگری همچون تولیپس، پاکشوما، جی پلاس، سام، الیو، لومکس و برند‌های لوازم خانگی جدید و تازه کاری همچون بنس نیز در لیست بهترین لوازم خانگی ایرانی قرار دارند. هرکدام از این شرکت‌ها محصولات با کیفیت بالا و صد البته قیمت مناسبی را به بازار عرضه کرده‌اند که می‌توانند جایگزین خوبی برای برند‌های خارجی باشند.

در بازار داغ ملزومات خانه و آشپزخانه وجود مارک‌های نام آشنای خارجی و ایرانی انتخاب و خرید لوازم خانگی رابا چالش‌های حساسی همراه است. اما همانطوری که ذکر کردیم تنها کافیست معیار‌ها و اولویت‌های خودتان را تعیین کنید.

مزایای خرید لوازم خانگی ایرانی قیمت مناسبتر، دسترسی آسان و اطمینان از اصلی بودن کالاست. اما ذکر این نکته ضروری است که هنوز هم برند‌های خارجی لوازم خانگی همچون سامسونگ، سونی، ال جی، بوش و غیره امکانات و آپشن‌های بیشتری ارائه می‌دهند.

بهترین مارک لوازم خانگی خارجی

در مورد بهترین لوازم خانگی (https://alonazar.com/category/home-and-kitchen/) خارجی نیز با تنوع برند‌ها و مدل‌های مختلفی روبرو می‌شویم که انتخاب و خرید را برایمان حساس‌تر می‌کنند. نام و نشان برخی از برند‌های مشهور لوازم خانگی خارجی از جمله سامسونگ، سونی و ال جی در بیشتر منازل ایرانی به چشم می‌خورد.

هرچند که قیمت لوازم خانگی خارجی نسبت به برند‌های ایرانی بیشتر است اما کیفیت این محصولات عالی است و در مرز و لبه‌ی تکنولوژی قرار دارند. بنابراین اگر بودجه خرید لوازم خانگی خارجی را دارید درنگ نکنید و با مراجعه به یکی از مراکز معتبر فروش لوازم خانگی خارجی موجود در ایران کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید. در ادامه سه برند مشهور و نام آشنای خارجی را معرفی می‌کنیم.

سونی

سونی برند لاکچری و نام آشنایی ژاپنی که با شرکت‌های بین‌المللی در کشور‌های مختلف، به یکی از تولید‌کنندگان بهترین لوازم خانگی در جهان شهرت پیدا کرده است. اگر قصد خرید لوازم خانگی لوکس و منحصر به فرد را دارید، سونی بهترین انتخاب ممکن برایتان خواهد بود

همه‌ی ما سونی را می‌شناسیم و با کیفیت محصولات و طراحی به روز و لوکس آن آشنا هستیم.. این برند یکی از معروف‌ترین شرکت‌های دنیاست که در کنار بهترین لوازم خانه و آشپزخانه تجهیزات الکترونیکی و سرگرمی مثل موبایل‌های هوشمند و کنسول‌های بازی را نیز به بازار عرضه می‌کند.

 

سامسونگ

اگر قصد خرید بهترین لوازم خانگی برای جهیزیه را دارید و قیمت در اولویت‌های بعدی شما قرار دارد، خرید لوازم خانگی سامسونگ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. سامسونگ یک شرکت کره‌ای نام آشنا و معتبر است که در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی همیشه حرف اول را می‌زند. محصولات سامسونگ شامل بهترین یخچال‌های هوشمند، بهترین ماشین لباسشویی، ماشین‌های ظرفشویی، لوازم صوتی و تصویری و انواع لوازم برقی کوچک آشپزخانه می‌شود.

سامسونگ غول تکنولوژی جهان است که خانه‌ی شما را برای سال‌های طولانی به روز و آپدیت نگه می‌دارد.

ال جی

ال جی دومین برند کره‌ای لوازم خانگی است که در جهان و ایران طرفداران زیادی دارد. محصولات ال جی بیشترین کیفیت، بالاترین نوآوری و بهترین عملکرد را به همراه خود دارند. از این رو برای کسانی که طرفدار کیفیت هستند و قیمت را در درجه‌ی دوم اهمیت قرار داده‌اند خرید محصولات ال جی بهترین گزینه خواهد بود.

می‌توان گفت ال جی به عنوان بهترین لوازم خانه و آشپزخانه بخش بزرگی از ملزومات خانه‌ی شما را تأمین می‌کند. به گونه‌ای که برای تکمیل ملزومات خانه کمتر به سراغ برند‌های دیگر خواهید رفت.

 

ویرپول

یکی دیگر از بهترین لوازم خانگی خارجی برند ویرپول Whirlpool  است. شاید این برند برایتان نا آشنا باشد اما کسانی که یکی از محصولات ویرپول  را خریداری کرده‌اند از کیفیت و دوام آن سخن می‌گویند. بر اساس آمار‌ها درصد بسیار ناچیزی از محصولات ویرپول در طول سال نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. اگرچه تنوع محصولات این برند زیاد نیست اما کیفیت بالا و قیمت مناسبتر نسبت به سایر برند‌های خارجی از مزیت‌های مهم آن به حساب می‌آید.

قیمت لوازم خانگی

قیمت لوازم خانگی خارجی تابعی از نوسانات ارز ودلار است. با توجه به این که مواد اولیه‌ی بسیاری از تولیدات داخلی نیز از خارج تأمین می‌گردد قیمت دلار بر قیمت لوازم خانگی ایرانی نیز تأثیر می‌گذارد. می‌دانیم که قیمت پارامتر مهمی در خرید لوازم خانه و آشپزخانه به شمار می‌رود. بنابراین شما می‌توانید براساس بودجه، انتظارات و نیاز‌های خودتان خرید کالای ایرانی یا خارجی را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

مطالب ذکر شده در مورد برخی از برند‌های تولید‌کننده بهترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی بود. باید یادآور شویم تعداد برند‌های لوازم خانه و آشپزخانه چه در ایران و چه در خارج از ایران بسیار زیاد است. به همین دلیل تنها به برخی از مهم‌ترین و معروف‌ترین برند‌ها اشاره کردیم. ‌امیدوارم مطالب فوق برایتان مفید بوده باشد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ