شتری به خاطر کوکا کولا مالک خود را کشت

1

مالک پارک حیات‌وحشی در مکزیک زیر سنگینی شتری که روی او نشسته بود، جان خود را از دست داد. به‌نظر می‌رسد که خشم این شتر از مالکش به خاطر دریافت نکردن جیره روزانه کوکاکولا بوده که هرروز از مالک حیات وحش می‌گرفته است.

 

کوکا کولا حوادث جالب اخبار حوادث اخبار جالب

آلبرتو کانتو، سخنگوی شهرداری “تولوم” در شرق مکزیک گفت: «یک شتر در پارک حیات وحش مالک پارک را کشته است. به‌نظر می‌رسد دلیل خشم حیوان، این بوده که او جیره روزانه کوکا کولایش را دریافت نکرده بوده. همین مسئله باعث خشم حیوان و مرگ مالک حیات‌وحش شده است. مالک حیات وحش هر روز به این شتر کوکاکولا می‌داده است.»

این مقام مسئول در تشریح جزئیات حادثه نادری که در باغ وحش پیش آمده است، افزود: «این شتر ابتدا او را گاز می‌گیرد و سپس با لگد به او ضربه می‌زند و در نهایت روی مالک حیات‌وحش می‌نشیند. در اثر نشستن شتر بر روی مالک حیات‌وحش و در نهایت بر اثر فشار وزن شتر و خفگی، مالک جانش را از دست می‌دهد.»

ماموران امداد و نجات با بستن طناب‌های مخصوص به شتر، سعی کردند به زور حیوان را جابه جا کنند و مانع مرگ مالک حیات‌وحش شوند، اما تلاش آنها به نتیجه نرسید و مالک ۷۰ ساله زیر وزن شتر جان داد.

دلیل اصلی خشم و کینه شتر به مالک حیات‌وحش هنوز به دقت روشن نیست اما به‌نظر می‌رسد که ناراحتی شتر از دریافت نکردن جیره روزانه کوکاکولایی بوده که هر روز مرتب دریافت می‌کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شکوه می گوید

    مث دختر پسرای این دوره زمونه که با دوستی های خیابونی الکی خوشن . قدیم این برنامه ها نبودو همه خوشبخت بودن در کنار همسرانشون چشم و دل پاک زندگی سالم داشتن و راضی بودن الانه چشمای پسرا و دخترا با هر مورد جدید یه برقی میزنه و اخرش اما شادی واقعی رو حتی لمس هم نمی کنن