پیامک ایران خودرو به برندگان قرعه کشی

1

پیامک ایران خودرو به برندگان ، نمونه پیامک ایران خودرو ، پیامک ایران خودرو کی میاد ، پیامک ایران خودرو کی ارسال می شود ، اس ام اس ایران خودرو قرعه کشی ، متن پیامک ایران خودرو به برندگان ، پیامک رزرو ایران خودرو ، پیامک ایران خودرو چگونه است

پیامک ایران خودرو به برندگان قرعه کشی

پیامک ارسالی برای برخی برگزیدگان بخشنامه ۴۵۰۶ فروش محصولات ایران خودرو

متقاضی گرامی با سلام ، بر اساس استعلام صورت گرفته از مراجع ذی صلاح ، شماره همراه معرفی شده در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به جنابعالی تعلق ندارد لذا برابر با شرایط مندرج در بخشنامه ثبت نامی ، شما از لیست برندگان بخشنامه ۴۵۰۶ حذف می گردید . با تشکر * ایران خودرو *

پیامک ایران خودرو

متن پیامک ایران خودرو به برندگان

زمان ارسال پیامک به برندگان قرعه کشی ایران خودرو برای هرکدام از طرح‌های فروش این شرکت، بلافاصله پس از اعلام رسمی برندگان خواهد بود. ضمن اینکه پیامک ایران خودرو، از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ به شماره موبایل برندگان ارسال می‌گردد. متن پیامک ایران خودرو به برندگان، همانند تصویر زیر خواهد بود:

پیامک ایران خودرو

پس از واریز وجه توسط منتخبین قرعه‌کشی خودرو، پیامک تایید واریزی برای وی از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ ارسال میشود.

نمونه پیامک رزرو ایران خودرو

قرعه کشی هر مرحله از ایران خودرو در یک مرحله اتفاق نمی‌افتد.

به عنوان مثال اگر شما برنده قرعه کشی شوید و مبلغ پیش ثبت‌نام را در زمان مقرر واریز نکنید، از قرعه کشی حذف می‌شوید و نوبت شما دوباره در میان ثبت نام کنندگان قرعه کشی قرار خواهد گرفت و اگر در نوبت دوم برنده شوید، در سایت ایران خودرو با عنوان «برنده دوم» ثبت خواهید شد.

این فرآیند می‌تواند تا مرحله چهارم و پنجم نیز پیش برود و تا زمانی این اتفاق می‌افتد که تمامی نوبت‌های پیش فروش هزینه ثبت نام را پرداخت کنند؛ پس اگر بعد از زمان قرعه کشی برنده نشدید ناراحت نباشید، همچنان احتمال برنده شدن دوباره وجود دارد.

در صورتی که برنده قرعه کشی ایران خودرو شوید، پیامکی حاوی متن زیر را دریافت خواهید کرد.

پیامک ایران خودرو

سپس ۵ روز به شما فرصت داده می‌شود تا مبلغ ثبت نام را برای ایران خودرو واریز کنید. توجه کنید که پرداخت باید از طریق حساب با شماره شبا ثبت شده در اطلاعات شما، در زمان ثبت نام انجام شود.

در زمان پرداخت مبلغ ثبت نام، باید نمایندگی مورد نظر برای تحویل خودرو را مشخص کنید.

بعد از پرداخت مبلغ باید برای دریافت قرارداد به نمایندگی که مشخص کرده‌اید بروید. البته می‌توانید این کار را در زمان تحویل خودرو نیز انجام دهید و تا آن زمان نیازی به مراجعه به نمایندگی نخواهید داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. م. می گوید

    سلام احتمال اینکه به رزروی ها خودرو بدن هست یا نه؟؟