چگونه در توییچ ، فالوور جمع کنیم ؟

0

در این مقاله تمام روش های مفیدی که می‌توان برای توییچ ، فالوور جذب کرد را به طور خلاصه و مفید توضیح داده ایم

آیا می‌توان یک روز بعد از اینکه در twitch فعالیت کردیم، فالوور جذب کنید ؟ بله ، اما به کلی شروط بستگی دارد و باید گفت که این راه نیاز به هزینه دارد.

برای پیشرفت در توییچ  ، هزینه میلیاردی نیازی نیست ، اما با مبلغ ۱ میلیون تا بی نهایت می توانید هزینه کنید تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

توییچ

کل راه هایی که در جذب فالوور تاثیر گذار است شامل :

  • تبلیغات
  • خرید فالوور
  • خلاقیت
  • همکاری
  • کم یابی
  • هدیه / مسابقات
  • رعایت قواعد تولید محتوا
  • بازدید ویدئو های قدیمی

 

تبلیغات برای جذب فالوور توییچ

همانطور که مشخص است ، در این مرحله نیاز به هزینه برای تبلیغات دارد . اما آیا هر نوع تبلیغاتی را می‌توان انجام داد؟ خیر !

در تبلیغات نیاز است که خلاقیت یا کم یابی را در نظر بگیرید. از هر راهی که می‌توان نظر کاربر را جلب کرد مانند هدایا و برگزاری مسابقه و قرعه کشی ، استفاده کنید تا تبلیغات را بدون جلب توجه رد نکنند!

تبلیغ اگر در استوری یا پست اینستاگرام است ، سعی کنید از مرتبط ترین پیج درباره موضوع استریم خود تبلیغات بگیرید.

اگر که سرمایه خوبی دارید ، از وب‌سایت های مجله ای بازی ها ، تبلیغات بگیرید .

توییچ

خرید فالوور برای توییچ

در این روش ، مشخصا نیازی به کلی هزینه و وقت گذاشتن و غیره نیست و با هزینه زیر ۵۰۰۰ تومان هم می‌توانید ۱k فالوور توییچ تهیه کنید.

همانطور که از عکس زیر که از فروشگاه فالوور توییچ دریافت شده است مشاهده می‌کنید ، حتی با قیمت ۳ هزار تومانی که می‌توانید فالوور تهیه کنید.

توییچ

سقف تعداد فالوور فیک ارزان توییچ که قابل ثبت است ۱۰۰k می‌باشد و برای این تعداد فالوور فقط ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنید ! ( به تعداد کم خریداری کنید که وقتی اعتماد کردید ، بیشتر ثبت سفارش کنید )

خلاقیت در استریم توییچ

اگر که ایده خاصی برای شروع استریم خود ندارید ، احتمال زیاد با شکست مواجه خواهید شد ! چون به شدت در جذب فالوور ناکام خواهید ماند و عدم جذب فالوور ، باعث از دست دادن کلی درآمد ها خواهد شد. از خلاقیت کاربران خارجی تقلید کنید و اگر هیچ یک از کاربران ایرانی آن کار را انجام نداده، شما انجام دهید .

این تقلید فقط در یک صورت باعث کاهش اعتبار و طرفداران شما می‌شود که کل این چالش و خلاقیت را به نام خود ثبت کنید ! پس وقتی از شخصی تقلید کردید ، حتما به هر نحوی ، ذکر کنید که از آن شخص تقلید کرده اید . این صداقت باعث جلب اعتماد و طرفداران بسیاری خواهد شد.

 

همکاری با دیگر استریمر ها

اگر شخص خلاقی باشید ، قطعا دیگر استریمر ها با شما همکاری خواهند کرد ، اما اگر کسی به سراغ شما نیامد ، شما با هزینه مناسب ، می‌توانید با استریمر های معروف همکاری کنید تا توجه بسیاری از فالوور های آن استریمر را به خود جلب کنید.

این مورد با اینکه هزینه زیادی خواهد داشت ، اما سکوی پرتابی خواهد بود که یک شبه معروف شوید !

در این همکاری می‌توانید چالش هایی با استریمر معروف انجام دهید که بسیار به اشتراک گذاشته شود.

 

کم یابی عنوان های استریم

اگر که دیگر استریمر ها اقدام به استریم بازی های جدید می‌کنند ، شما اقدام به استریم بازی های معروف قدیمی کنید !

اگر درباره مطالب کمدی مطلب منتشر می‌کنند ، شماهم درباره مطالب ترسناک مطلب منتشر کنید !

تحت هیچ شرایطی استریمی که یک شخص دیگه برای یک موضوع انجام می‌دهد را تقلید می‌کند را استریم نکنید ، مگر اینکه زبان فارسی آن موضوع وجود نداشته باشد !

استریمر های خارجی را در نظر بگیرید ، اگر درباره یک بازی استریم می‌کنند که مخاطبین زیادی هم جذب کرده ، اما هیچ استریمر ایرانی آن بازی را استریم نکرده ، این بهترین فرصت است که شما هم همان بازی را استریم کنید.

 

در استریم یا تبلیغات خود ، هدیه و پاداش دهید.

هنگامی که استریم می‌کنید ، حتما در استریم خود ذکر کنید که اگر بازدید کنندگان ، شما را فالو کنند ، هدیه می دهید! این هدیه می‌تواند شامل لوازم گران به تعداد کم یا موارد ارزان به تعداد زیاد باشد !

اما هدیه و پاداش دروغ نباشد که با ریپورت مواجه خواهید شد و این یعنی از دست دادن کانال ! حتی اگر شده کارت شارژ ۵ تومانی هدیه دهید ، اما به دروغ یک کالای گران را به عنوان قرعه کشی برای فالو کردن قرار ندهید. با دریافت ریپورت زیاد، کانال شما توسط توییچ مسدود خواهد شد.

 

رعایت قواعد در استریم

نور محیط : با تقلید و مشابه نور اطراف هر استریمر ، فضای استریم خود را جذاب کنید.

دکور : نیازی به دکور شلوغ نیست ، اما همان تعداد کم از لوازم دکوری باید جذاب و مناسب استریم باشد. مواردی مثل سطل زباله ، کمد ، تخت خواب ، کولر یا بخاری ، جاروبرقی ، میز خالی را حذف کنید و جایگزین آن ها از گل و گیاه ، کتاب خانه ، عکس پس زمینه و هر لوازم زیبا ساز دیگری استفاده کنید.

صدا : استفاده از هندزفری یا هدفون مناسب بسیار الزامی است.اکثر کاربرانی که به استریم شما سر میزنند از هندزفری و هدفون استفاده می‌کنند و اکثر آن ها صدای هندزفری بلندی دارند . حال وقتی وارد استریم شما شوند که صدای ناجور و بی کیفیتی از استریم پخش شود ، بی شک اولین کاری که می‌کنند ، خارج شدن از استریم است !

 

خرید بازدید برای ویدئو های قدیمی توییچ

اگر روزی در استریم آنلاین نبودید و کاربری به کانال شما مراجعه کند ، اولین چیزی که مشاهده می‌کند ، ویدئو های قدیمی شما است. اگر عنوان استریم و ویدئو جالب بود ، اما بازدید کمی داشت ، احتمال این که کاربر ویدئو را باز کند ، بسیار کم می‌شود.

پیشنهاد می‌شود که برای ویدئو های قدیمی اقدام به خرید بازدید توییچ کنید تا حدودی توجه و اعتماد کاربر برای ویدئو را جلب کنید.

لطفا از طریق کامنت ها ، ایده و پیشنهادات خود در جهت افزایش فالوور توییچ ، را ارسال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ