اسامی برندگان سورن پلاس ۱۴۰۱

0

اسامی برندگان سورن پلاس ۱۴۰۱ ، اسامی برندگان سورن پلاس آذر ۱۴۰۱ ، اسامی برندگان سورن پلاس با کدملی ، اسامی برندگان قرعه کشی سمند سورن پلاس دوگانه سوز ، اسامی برندگان سورن پلاس فروش فوری و فروش فوق العاده

اسامی برندگان سورن پلاس با کدملی دی ۱۴۰۱

منظور از مشاهده نتایج با استفاده از حساب کاربری، همان روش مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی است. در این قسمت همراه ما باشید تا روش پیگیری قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی را بررسی کنیم. در روش قبلی نیازی به وارد کردن کد ملی نبود، زیرا فرد کد پیگیری داشت؛ اما اگر کد پیگیری نداشتید و یا در صورت گم کردن کد رهگیری ایران خودرو می توانید با استفاده از پیگیری قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی این کار را انجام دهید. برای این کار نیز باید مراحلی را طی کنید که برخی از این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

در ابتدا باید وارد سایت ایران خودرو به نشانی الکترونیکی  esale.ikco.ir شوید. سپس باید به جای انتخاب لیست برندگان قرعه کشی، گزینه ورود کاربر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه صفحه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که در آن نام کاربری و کلمه عبور شما پرسیده می شود. کاربری همان کد ملی شما است و کلمه عبور را هم قبل خودتان انتخاب کرده اید. این موارد را وارد کرده و گزینه ورود را بزنید.

در صفحه پیشخوان حساب کاربری خود گزینه های متعددی را خواهید دید که یکی از آن ها «استعلام وضعیت قرعه کشی» است که باید آن را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه مشخصات خودرویی که انتخاب کرده اید به شما نشان داده شده و اگر واجد شرایط دریافت آن باشید و برنده شده باشید، عبارت برنده شده اید را مشاهده خواهید کرد.

خودرو تعداد ثبت نام  مادران تعداد ثبت نام عادی تعداد ثبت نام طرح فرسوده ظرفیت طرح مادران ظرفیت عادی ظرفیت طرح فرسوده
سورن پلاس دوگانه سوز ۷۸۷۹۶ ۱۹۴۱۸۹۱ ۷۹۸۵۷ ۵۰۰ ۴۰۰ ۱۰۰

اسامی برندگان سورن پلاس با کدملی آذر ۱۴۰۱

مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری و فوق‌العاده سه محصول ایران خودرو روز چهذشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در این شرکت برگزار شده بود که اسامی برندگان این طرح روز پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ اطلاع رسانی شد.

در طرح فروش فوری با موعد تحویل ۳۰ روزه، سه محصول پارس سال سفارشی با موتور XU7P، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان۲ و در طرح فروش فوق‌العاده نیز دو محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس سال سفارشی با موتور XU7P با موعد تحویل ۹۰ روزه به مشتریان عرضه شد.

این دو طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و واجدان شرایط جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته شد.

مشتریان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین می شوند.

ثبت نام سورن پلاس برندگان قرعه کشی سورن پلاس

آمار ثبت نام و ظرفیت سورن پلاس دوگانه سوز

در این مرحله، چهل و یکمین فروش فوق العاده ویژه مشتریان عادی، دهمین فروش فوق العاده ویژه مشتریان طرح جوانی جمعیت و همچنین پنجمین فروش فوق العاده ویژه طرح نوسازی خودروهای فرسوده، برگزار گردید.

نوع فروش تعداد ثبت نام کنندگان فروش فوق العاده (تحویل ۹۰ روزه) ظرفیت تعداد ثبت نام کنندگان فروش فوری (تحویل ۳۰ روزه) ظرفیت
عادی ۹۸۳,۳۴۶ نفر ۱,۰۰۰ دستگاه ۳۷۶,۵۱۳ نفر ۱,۲۰۰ دستگاه
مادران جوانی جمعیت ۲۶,۰۴۵ نفر ۱,۲۵۰ دستگاه ۱۶,۵۲۷ نفر ۱,۵۰۰ دستگاه
تعویض خودرو فرسوده ۱۶,۵۱۶ نفر ۲۵۰ دستگاه ۱۳,۰۰۹ نفر ۳۰۰ دستگاه

 

 

 

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ