مهران سماک کیست، مهران سماک چگونه کشته شد

0

مهران سماک کیست ، مهران سماک چگونه کشته شد ،  مهران سماک چرا کشته شد ، علت مرگ مهران سماک ، علت فوت مهران سماک ، مهران سماک چند سال داشت ، مهران سماک اهل کجا بود

مهران سماک کیست

مهران سماک ( متولد ۱۳۷۴ – درگذشت ۸ آذر ۱۴۰۱) شهروند ایرانی ساکن بندر انزلی بود که در سه شنبه شب، ۸ آذر ۱۴۰۱، در شب باخت ایران به آمریکا در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ کشته شد.

مهران سماک حوادث بندر انزلی

علت مرگ مهران سماک

مهران سماک به همراه نامزدش ، شامگاه ۸ آذر ۱۴۰۱ سوار بر خودرو شخصی خود در محله چراغ برق بندر انزلی بود هدف شلیک قرار گرفت و پس از رساندن وی به بیمارستان جان خود را از دست داد.

دادستان رشت: مهران سماک با گلوله ساچمه ای فوت کرده است

دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است.

فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با فوت این فرد گفت: بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا فردی به نام مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای در شهرستان بندر انزلی فوت می‌کند.

وی افزود: به محض وقوع این حادثه مشکوک پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده و دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است.

مهران سماک حوادث بندر انزلی

مراسم تشییع و خاکسپاری

مراسم خاکسپاری مهران سماک چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور شماری از مردم در «گلزار شهدا» بندر انزلی برگزار شد.

دلنوشته بازیکن تیم ملی ایران برای مهران سماک

در همین رابطه، سعید عزت‌اللهی «هافبک تیم ملی فوتبال» که اهل انزلی است یک پست اینستاگرامی برای مهران سماک که در کودکی هم‌بازی او بوده است منتشر کرد و نوشت: «دلم آتش گرفت، جواب داغ مادرت را می‌دهند.

کاش همیشه تو همون سن می‌موندیم، بدون دغدغه، بدون تنفر، بدون حسادت، بدون جنگ برای کوبیدن همدیگه. حرف برای گفتن زیادی است هم‌تیمی دوران بچگی اما متاسفانه آدم‌ها این روزها غرق در منیت و حسادت و آشفتگی شدن که حتی گوشی برای گفتن این حس‌ها به سختی پیدا میشه یا اصلا نیست. مطمئنا بعد از بازی تلخ دیشب با خبر فوت تو بیشتر دلم آتش گرفت.»

عزت‌اللهی خطاب به مهدی سماک نوشته است: «مطمئن باش روزی که نقاب خیلی‌ها افتاد و واقعیت شان معلوم شد، اون روز بدجور جواب دل خانواده و داغ مادرت رو مخصوصا میدن. این حق جوونامون نیست.»

پُست عزت الهی را در زیر می بینید:

مهران سماک حوادث بندر انزلی

منبع : خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ