مبلغ واریزی سهام عدالت برای هر نفر چقدر است ۱۴۰۲

1

مبلغ واریزی سهام عدالت برای هر نفر چقدر است ۱۴۰۱ ، میزان واریزی سهام عدالت برای هر نفر چقدر است ۱۴۰۲ ، مقدار پول واریزی سود سهام عدالت برای هر نفر چقدر است ، مبلغ واریزی سهام عدالت ۱۴۰۳ برای هر نفر چقدر است

مبلغ واریزی سود سهام عدالت برای هر نفر چقدر است

مرحله اول واریز سود سهام عدالت از صبح روز پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ به حساب ۴۵ میلیون نفر سهامداران عدالت شروع شد.

مبلغ واریزی سود سهام عدالت برای هر نفر که دارای برگ سهام ۴۹۲ هزار تومانی مبلغ ۶۸۱ هزار تومان، ۵۳۲ هزار تومانی مبلغ ۷۳۶ هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و ۳۸۵ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت سود در این مرحله واریز خواهد شد.

بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان Sejam.ir در فرایند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

بیش از سه میلیون و ۷۰۰ هزار سهامدار عدالت از سال ۱۳۸۴ فوت کرده‌اند، گفت: وراث این گروه از سهامداران که در طول هفته‌های گذشته به شعب شرکت‌های کارگزاری و یا بانک‌های منتخب مراجعه و اطلاعات خود را در سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث (میراث) ثبت کرده اند، در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان خود را دریافت خواهند کرد.

در صورتی که وراث متوفیان سهام عدالت تا اسفندماه امسال مدارک خود را در سامانه میراث ثبت کنند، می‌توانند سود سنوات سال‌های قبل را دریافت کنند.

سود سهام عدالت چقدر است ۱۴۰۱

آغاز واریز سود سهام عدالت مرحله دوم از امروز (پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱) از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب ۴۳ میلیون و ۸۶۴ هزار نفر سهامداران مستقیم و غیر مستقیم سهام عدالت، واریز می‌شود.

رئیس سازمان بورس گفت : همچنین افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود به ایشان تعلق خواهد گرفت.

طبقات مختلف سهام عدالت در مرحله دوم سال ۱۴۰۱ چه مقدار سود دریافت می‌کنند؟

میزان سود دارندگان سهام عدالت ۴۵۲ هزارتومانی = دریافت ۶۱۳ هزار تومان سود

مبلغ سود دارندگان سهام عدالت ۴۹۲ هزارتومانی = دریافت ۶۶۷ هزار تومان سود

پول واریزی برای دارندگان سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی = دریافت ۷۲۱ هزار تومان سود

دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی = دریافت یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان سود.

واریز سود شرکت‌های غیربورسی سبد سهام عدالت همزمان با واریز مرحله دوم

«سود عملکرد شرکت‌های غیربورسی مربوط به سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰» و همچنین «باقیمانده سود تخصیص داده نشده مربوط به سنوات قبل از آزادسازی (قبل از ۱۳۹۹)» برای عموم سهامداران عدالت واریز خواهد شد.

بر این اساس مبلغ ۲۵۵ هزار تومان برای سهامداران یک میلیونی و مبلغ ۱۳۵ هزار تومان برای سهامداران ۵۳۲ هزار تومانی، مربوط به این سودهای واریز شده توسط سازمان خصوصی‌سازی است.

مبلغ واریزی اولین مرحله سود سهام عدالت در ۳۰ آذر ۱۴۰۱

برای چندمین بار از سوی مسئولان اعلام شد که قرار سود سهام عدالت تا پایان این ماه واریز و دو برابر سال گذشته خود باشد. در آخرین اظهارات درباره زمان واریز و مبلغ سود سهام عدالت عسگر توکلی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت اعلام نموده در پایان آذرماه این سود واریز خواهد شد.

اولین مرحله سود سهام عدالت سال ۱۴۰۱، روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۹/۳۰ واریز شد.

براساس مصوبه شورای عالی بورس، سود سهامداران مستقیم و غیرمستقیم سهام عدالت توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار به صورت متمرکز، با توجه به سود تقسیم شده عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت، پرداخت شد. مجموع سود سبد سهام عدالت بالغ بر ۶۴ هزار میلیارد تومان است که نسبت به سال ۱۳۹۹ بیش از دو برابر شده است.

مبلغ سود پرداختی در مرحله اول با توجه به میزان سهام عدالت هر فرد، متفاوت خواهد بود. به طوری که برای سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی: مبلغ ۶۰۰ هزار تومان، سبد سهام یک میلیون تومانی: یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و برای سایر طبقات سهام عدالت هم به تناسب واریز خواهد شد. لازم به ذکر است این مبلغ به صورت علی الحساب است و باقیمانده سود با تکمیل واریزی شرکت‌های سرمایه‌پذیر تا قبل از پایان سال به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

سود سهام عدالت در پایان آذر واریز می‌شود

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت گفت: سود ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.

عسگر توکلی در مورد واریز قسط اول سود سهام عدالت اظهار کرد: برای رعایت حال سهامداران عدالت، امسال با تصمیم وزیر اقتصاد و تصویب شورای عالی بورس مقرر شده است تا پایان آذر نیمی از سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ۱۴۰۰ به حساب ذینفعان واریز شود.

وی گفت: امسال سود سهام عدالت نسبت به سال قبل حدود دو برابر شده است، بنابراین در مرحله اول واریز سود که تلاش می‌شود تا پایان پاییز سال جاری باشد، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر با پرتفوی میانگین اسمی ۵۳۲ هزار تومانی، سود واریز می‌شود و تلاش می‌کنیم بقیه سود را هم تا پایان اسفند به حساب دارندگان سهام عدالت واریز کنیم.

مبلغ سود سهام عدالت سود سهام عدالت چقدر است سهام عدالت آخرین اخبار از واریز سود سهام عدالت

کل سود کسب شده سهام عدالت در سال قبل ۶۰ هزار میلیارد تومان

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مورد کل سود کسب شده سهام عدالت در سال گذشته گفت: کل سود کسب شده ۶۰ هزار میلیارد تومان است که مربوط به عملکرد سال گذشته شرکت‌ها است و با تدبیر دولت، وزیر اقتصاد، فراکسیون سهام عدالت و شورای عالی بورس برای اولین بار در تاریخ سهام عدالت قرار است این سود‌ها در دو نوبت به حساب بیش از ۴۹ میلیون ذینفع سهام عدالت واریز شود.

توکلی همچنین در مورد سود باقیمانده از سال گذشته بیان کرد: بخشی از سهامداران عدالت به دلیل مغایرت داشتن شماره حساب‌های اعلامی و یا مشکلات بانکی نتوانستند سود سهام خود را دریافت کنند، که تلاش می‌شود کسانی که شماره حساب جدید اعلام کرده باشند، باقیمانده سود آن‌ها هم در این مرحله واریز شود.

چه کسانی وعده واریز سود تا پایان آذرماه را دادند؟

احسان خاندوزی؛ وزیر امور اقتصادی و دارایی:  اعلام کرده «سود سهام عدالت شرکت‌های بورسی که مهلت آن‌ها برای واریز سود به پایان رسیده و سود سهام عدالت آن‌ها قابل وصول است، تا پایان پاییز برای همه ۴۹ میلیون نفر سهامدار عدالت به میزان ۵۰۰ هزار تومان واریز شود.»

پیمان حدادی، مشاور و دستیار ویژه ریاست  سازمان بورس:  در سهام عدالت ضمن اشاره به پرداخت سود سهام عدالت در دو قسط به دارندگان این سهام پرداخت می‌شود و تا آخر پاییز به طور قطعی سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.

حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی: سود سهام عدالت در دو مرحله واریز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

ابراهیم قربانی؛ مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی: واریز ۵۰ درصد از سود مالی سهام عدالت سال ۱۴۰۰ تا پایان فصل پاییزخبرداد و به گفته قربانی مبلغ این واریزی حدود ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر برگ سهام عدالت است.

عسگر توکلی؛رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت: سود ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت تا پایان آذر برای هر نفر واریز می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. صبا می گوید

    خوش به حال اونایی که سهام دارن من که نداریم