پشت پرده مرگ نوجوان ۱۶ ساله در فیروزآباد/ خودکشی یا کشته شده در اغتشاشات

0

ساتین نیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس اخبار منتشر شده در فضای مجازی پیرامون کشته شدن نوجوان ۱۶ ساله به دست نیروهای امنیتی در شهرستان «فیروزآباد» را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساتین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ کاووس محمدی شامگاه چهارشنبه به خبرنگاران گفت: عصر روز یازدهم آذر ماه مأموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف یک جسد در اطراف ترمینال مسافربری این شهرستان مطلع شده و بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام می شوند.

وی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که جسد پیدا شده متعلق به نوجوان ۱۶ ساله بنام (ایلیاد رحمانی) است که براساس اعلام نظر پزشکی قانونی در زمان کشف جسد ۳ ساعت از فوتش گذشته بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به پیدا شدن مقادیری بسته های قرص در اطراف جسد، افزود: بنا به اعلام پزشکی قانونی هیچگونه آثار ضرب و شتم و جراحتی بر روی جسد وجود نداشته و با توجه به مستندات موجود، احتمال خودکشی وی متصور بود.

محمدی گفت: همچنین خانواده این نوجوان، روز قبل از وقوع این حادثه با مراجعه به کلانتری محل، اعلام می کنند که پسرشان چند ساعت از منزل خارج شده و قصد خودکشی دارد که پرونده فقدانی وی در کلانتری نیز در همان زمان تشکیل وتحت بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به پخش اخباری مبنی بر کشته شدن این نوجوان ۱۶ ساله به دست نیروهای امنیتی در فضای مجازی، ضمن تکذیب کردن این اخبار جعلی، تصریح کرد: با شایعه سازان و افرادی که با انتشار اینگونه اخبار جعلی باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد قانونی خواهد شد.

سرهنگ محمدی از شهروندان خواست اخبار درست و موثق را فقط از منابع رسمی دریافت کرده و به شایعات و اخبار جعلی منتشر شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی توجه نکنند.

پشت پرده قتل فجیع ۴ فرزند توسط پدر/ مرد شیشه ای فرزند خود را در سینک خفه کرد!

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ