آشنایی با آبشارهای معروف تهران

0

آبشارهای شهر تهران که عموما در ییلاق‌های اطراف تهران وجود دارند، بهترین منظره برای سفرهای یک روزه و عوض کردن حال و هوای شما محسوب می‌شوند. اگر شما هم در شهرهای شلوغ با آب وهوای گرم زندگی می‌کنید، بی‌شک به سفرهای چند روزه‌ای نیاز دارید که در طول آن با سر زدن به آبشارها بتوانید روحیه‌ی خود را عوض کنید و دلی از عزا در بیاورید. با رزرو هتل ارزان در تهران از طریق اسنپ روم می‌توانید این امکان را برای خودتان فراهم کنید و در طول سفرتان در شهر تهران، از دیدن آبشارهای بی‌نظیر آن نهایت لذت را ببرید.

تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا آبشارهای زیبای تهران را به شما معرفی کنیم و از مزایای اسنپ روم در جهت اجاره مسافرخانه تهران برای شما بیشتر بگوییم.

آبشار کلوگان

این آبشار از بلندترین آبشارهای تهران و در منطقه شمیرانات محسوب می‌شود که در نزدیکی روستایی به همین اسم قرار گرفته است. این آبشار که آن را با نام کلیگان نیز می‌شناسند، به شکل پلکانی است و میزان آب آن در فصل بهار به بیشترین حد خود می‌رسد.

هرسال کوهنوردان زیادی را شاهد خواهید بود که از کوهستان‌های اطراف این آبشار بالا می‌روند.

قابل ذکر است که بدانید در مسیر این آبشار دو چشمه قرار دارد که می‌توانید برای استراحت در نزدیکی آن‌ها توقف کنید. آبشار کلوگان ۴۰ متر ارتفاع دارد که در شهرستان شمیران، قسمت رودبار قصران، دهستان رودبار قصران و در روستای کلوگان قرار گرفته است.

برای دیدن این آبشار بی‌نظیر می‌توانید اقدام به رزرو مهمانپذیر تهران کنید.

آبشار شکرآب

این آبشار در نزدیکی روستای آهار قرار گرفته است که در طول زمان بر اثر فرسایش زمین در مسیر رودخانه آهار تشکیل شده است. آبشار دیگری در نزدیکی آبشار شکرآب قرار دارد که نام آن چهل پله است و از چند آبشار زیبا تشکیل شده است.

برای دیدن این آبشار باید مسیری ۲ ساعته را از روستای آهار طی کنید که این مسیر از باغ‌های سرسبز مملوء شده است. این باغ‌ها در فصل بهار پر از میوه‌های خوش آب و رنگ و خوش‌مزه می‌شوند.

برای دیدن منظره زیبای آبشار شکرآب و همچنین کوهنوردی در کوهستان‌های اطراف آن از طریق اسنپ روم اقدام به اجاره مسافرخانه تهران کنید.

 

 

 

آبشار سنگان

آبشار سنگان ارتفاعی در حدود ۳۰ متر دارد و در نزدیکی روستای سنگان تشکیل شده است. اگر برای پیک‌نیک در اطراف تهران به دنبال منطقه‌ای خوش آب‌وهوا هستید، این آبشار پیشنهادی شگفت‌انگیز برای شما است.

این آبشار در مسیر خود به رودخانه‌ای به اسم کن می‌ریزد و باغ‌های اطراف را هم به خوبی سیراب می‌کند. برای بازدید از این آبشار باید به شمال غربی تهران، قسمت کن و روستای سنگان بروید.

با رزرو هتل ارزان در تهران می‌توانید سری به این آبشار زده و حال و هوایتان را عوض کنید.

 

 

 

آبشار اوسون

این آبشار در شمال شهر تهران، منطقه دربند، حدفاصل ارتفاعات دره اوسون تا شیرپلا تشکیل شده است و شما می‌توانید با رزرو مهمانپذیر تهران از طریق اسنپ روم، اقدام به بازدید از آن کنید.

کسانی که به کمپ و کوهنوردی علاقه دارند، اطراف این آبشار می‌تواند انتخابی عالی برای آن‌ها باشد.

شاید جالب باشد که بدانید ورزشکاران زیادی در طول مسیر به سمت قله توچال در این نواحی چادر زده و اتراق می‌کنند و در آب آبشار تنی به آب می‌زنند. با اجاره مهمانپذیر تهران لذتی باورنکردنی را تجربه کنید.

جمع بندی

اگر شما هم طرفدار طبیعت، کوه، و به خصوص آبشار هستید، می‌توانید با رزرو هتل ارزان در تهران از طریق اسنپ روم، اقدام به دیدن فضاهای مورد علاقه خود در اطراف تهران کنید. اسنپ روم در زمینه اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی مانند مسافرخانه تهران، چندین سال است که تجربه فراوانی دارد و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خواستار بیشترین حد رضایت مشتریان هستند.

اسنپ روم عضو گروه بزرگ سوپراپلیکیشن اسنپ است و شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ روم یا از طریق بخش کلاب اسنپ اقدام به رزرو کنید و از تخفیف کلاب هم بهره‌مند شوید و با کمترین بودجه بتوانید اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. قابل ذکر است که بدانید در صورت کنسلی هیچ مبلغی از شما کسر نمی‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ