معرفی بهترین کشتی های تفریحی در کیش

0

مقدمه

 

جزیره زیبای کیش، از مهم ترین مناطق توریستی در ایران است. وجود مناطق دیدنی و تفریحات متنوع در جزیره کیش، هر ساله مسافران زیادی را به این جزیره جذب می کند. انواع تفریحات دریایی و غیر دریایی در این جزیره وجود دارد که هر کدام جذابیت های مخصوص خود را دارند.

یکی از تفریحات جذاب و منحصر به فرد جزیره زیبای کیش، گشت دریایی با بهترین کشتی های تفریحی در کیش است. بهترین کشتی های تفریحی در کیش دارای امکانات ویژه ای از قبیل موسیقی زنده، استند آپ کمدی و پذیرایی شام هستند. اکثر این کشتی ها غرفه عکاسی، غرفه نقش حنا و کافی شاپ هم دارند. ترکیب این امکانات، سفری به یاد ماندنی و پر از خاطره را برای مسافران رقم می زند.

صرف غذا روی کشتی با منظره خلیج فارس در حالی که موسیقی زنده در حال اجراست، می تواند هر کسی را به وجد آورد. سانس های گشت دریایی در بهترین کشتی های تفریحی در کیش معمولا دو ساعته و به صورت شبانه است. چندین کشتی تفریحی در جزیره کیش وجود دارد که هر کدام از آنها امکانات متفاوت و منحصر به فردی دارند.

در این مقاله به بررسی امکانات و ویژگی های کشتی رویای دریا کیش، کشتی آرتمیس پلاس کیش و کشتی کارینا کیش می پردازیم. همچنین مرکز خرید بلیط بهترین کشتی های تفریحی در کیش را معرفی می کنیم.

کشتی تفریحی کیش
کشتی رویای دریا کیش

 

معرفی کشتی رویای دریا کیش

 

کشتی رویای دریا کیش از بهترین کشتی های تفریحی در کیش محسوب می شود که امکانات منحصر به فردی دارد. این کشتی اولین کشتی رستوران کروز در کیش می باشد که توسط کشور ژاپن ساخته شده است. در ادامه به معرفی امکانات و ویژگی های این کشتی می پردازیم:

گشت دریایی این کشتی بر خلاف بسیاری از کشتی ها که دو ساعته است، سه ساعت در ساعات روز می باشد.

کشتی رویای دریا کیش دارای سالن رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، سالن همایش، روف گاردن، غرفه نقش حنا، سالن عقد و عروسی و ۸ اتاق CIP می باشد.

– رستوران این کشتی انواع غذاهای کبابی، ایرانی، فرنگی و دریایی را تهیه می کند.

– این کشتی دارای ۴ طبقه و مساحت ۶۰۰۰ متر مربع می باشد.

– موسیقی زنده، استندآپ کمدی، دی جی و خدمات عکاسی تخصصی از دیگر امکانات کشتی رویای دریا کیش است.

– این کشتی دارای ۵ سالن پذیرایی می باشد و ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد.

کشتی رویای دریا کیش دارای انواع تجهیزات مدرن نجات در دریا می باشد.

هزینه بلیط کشتی رویای دریا کیش به ازای هر یک نفر، ۵۵۰ هزار تومان است و باید برای کودکان بالای سه سال، بلیط تهیه شود. سفارش غذا در این کشتی اختیاری است و به صورت جدا از هزینه ی بلیط محاسبه خواهد شد.

کشتی تفریحی کیش
کشتی کارینا کیش

 

معرفی کشتی کارینا کیش

 

کشتی کارینا کیش یکی از جدیدترین، لوکس ترین و بهترین کشتی های تفریحی در کیش است. مسافران زیادی این کشتی نوساز را به عنوان انتخاب اول خود برای یک گشت دریایی خاطره انگیز در نظر می گیرند. از مهم ترین امکانات و ویژگی های کشتی کارینا کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گشت دریایی دو تا دو و نیم ساعته در خلیج فارس

– بیمه

– ۷۰۰ نفر ظرفیت

– شام VIP و فوق العاده خوشمزه (چلوگوشت به همراه دورچین و نوشیدنی)

– غرفه های عکاسی و فیلم برداری، نقش حنا و کافی شاپ  مجهز

– اتاق بازی کودک

– نورپردازی خاص و جذاب

– سیستم صوتی فوق العاده و منحصر به فرد

– سیستم تهویه و خنک کننده پرقدرت

– استیج بزرگ و مناسب برای اجرای کنسرت

– حضور خوانندگان، مجریان و استندآپ کمدین ها در این کشتی

در کنار تمامی این امکانات، یکی از ویژگی های منحصر به فرد کشتی کارینا کیش، پنجره های قدی آن است که رو به منظره پهنه نیلگون خلیج فارس باز می شود. این ویژگی کشتی کارینا کیش، در تمامی لحظات گشت دریایی امکان لذت بردن از تصویر آب های متلاطم دریا را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. هزینه بلیط کشتی کارینا کیش بدون پذیرایی برای هر یک نفر، ۵۳۰ هزار تومان و به همراه پذیرایی، ۶۷۵ هزار تومان می باشد. توجه داشته باشید که برای کودکان بالای سه سال باید بلیط تهیه شود.

کشتی تفریحی کیش
کشتی آرتمیس پلاس کیش

معرفی کشتی آرتمیس پلاس کیش

 

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین کشتی های تفریحی در کیش، کشتی آرتمیس پلاس کیش است که فعالیت خود را از تیر ماه ۱۳۸۷ شروع کرده است. این کشتی دو طبقه، دارای یکی از بزرگ ترین رستوران های دریایی است و غذاهای مختلف را با کیفیت بالا و طعمی فوق العاده آماده کرده و در اختیار مسافران قرار می دهد.

مدت زمان گشت دریایی در این کشتی، دو ساعت است.

از مهم ترین ویژگی های کشتی آرتمیس پلاس کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– پذیرایی با شام (زرشک پلو با مرغ، چلوگوشت به همراه دورچین و نوشیدنی)

– اجرای موسیقی زنده، جنگ شادی و استندآپ کمدی

– بازدید از جزایر مرجانی

– مسابقه

– جنگ شادی

– کافی شاپ و غرفه عکاسی حرفه ای

هزینه بلیط کشتی آرتمیس پلاس کیش، ۵۸۰ هزار تومان به ازای هر یک نفر است و برای کودکان بالای ۴ سال باید بلیط تهیه شود.

 

 

 

خرید بلیط بهترین کشتی تفریحی در کیش

 

اما مرکز خرید بلیط بهترین کشتی های تفریحی در کیش کجاست؟ سایت های زیادی وجود دارند که خدمات تفریحی در کیش را به فروش می رسانند. اما کیفیت و قیمت خدمات تفریحی مختلف، دغدغه اغلب مسافرانی است که جزیره کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده اند. یکی از معتبر ترین مجموعه هایی که در زمینه ی فروش خدمات تفریحی در کیش فعالیت می کند، مجموعه کیش تک است. کیش تک در واقع بزرگترین سامانه رزرو تفریحات در جزیره زیبای کیش محسوب می شود.

برای رزرو بلیط بهترین کشتی های تفریحی در کیش، کافی است از سایت کیش تک دیدن کرده و با هزینه ای مناسب و در کمترین زمان ممکن، بلیط خود را رزرو نمایید. با مراجعه به سایت کیش تک می توانید کشتی تفریحی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و تاریخ، تعداد و زمان بلیط خود را مشخص نمایید. یکی از مهم ترین و جذاب ترین ویژگی های سامانه کیش تک، تخفیفات این مجموعه برای انواع خدمات دریایی و غیر دریایی می باشد. به طوری که در تمام ایام سال می توانید از تخفیف های فوق العاده تفریحات این سامانه استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ