متقاضی محترم، در صورت افتتاح حساب وکالتی مربوط به ایران خودرو با موجودی و زمان اعلام شده در بخشنامه

0

متقاضی محترم، در صورت افتتاح حساب وکالتی مربوط به ایران خودرو با موجودی و زمان اعلام شده در بخشنامه، امکان ثبت سفارش در سایت میسر خواهد شد

خطایی که در هنگام ثبت نام در سایت ایران خودرو مشاهده می شود:

اگر شما نیز این پیام را مشاهده کردید به این معنی است که هنوز ایران خودرو اطلاعات حساب وکالتی شما را تایید نکرده است. حال ۲ احتمال وجود دارد:

آیا شما حساب خود را وکالتی کرده اید؟

اگر شما حسابی را که در سایت ایرانخودرو در زمان ثبت نام وارد کرده اید را وکالتی نکرده اید، باید ابتدا برای وکالتی کردن حساب خود اقدام کنید که میتوانید به “حساب وکالتی چیست؟” مراجعه کنید.

اگر حساب خود را اخیرا وکالتی کرده اید، حدود ۲ تا ۳ روز زمان می برد تا این بروزرسانی در سایت ایرانخودرو اعمال شود.

مشکل ثبت نام ایران خودرو ثبت نام ایران خودرو

آیا موجودی حساب وکالتی شما کافی است یا خیر؟

ممکن است حساب شما وکالتی باشد، اما موجودی این حساب به مبلغ تعیین شده توسط شرکت ایران خودرو نرسد، که دراین صورت شما باید اقدم به افزایش موجودی کنید تا امکان ثبت نام به شما داده شود.

توجه داشته باشید که این مورد نیز ممکن است ۲ تا ۳ روز زمان ببرد تا در طرح ثبت نام ایران خودرو اعمال شود پس دقت کنید که به روزهای اخر ثبت نام موکول نکنید.

بعد از اینکه ۲ مورد بالا را بررسی کرده و مورد را برطرف کردید باید صبر کنید تا اطلاعات ایران خودرو بروز شود.

حال دوباره وارد سایت شوید و درخواست خرید خود را ثبت کنید چنانچه مجدد با پیام “متقاضی محترم، در صورت افتتاح حساب وکالتی مربوط به ایران خودرو با موجودی و زمان اعلام شده در بخشنامه،  امکان ثبت سفارش در سایت میسر خواهد شد” مواجه شدید چند ساعت بعد مجدد تست کنید.

توجه داشته باشید که تغییرات حساب وکالتی ممکن است ۲ روز بعد اعمال شود پس بهتر است هر چند ساعت یکبار تست کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ