نون خ کی پخش میشود | ساعت پخش و تکرار سریال نون خ

2

نون خ فصل ۴ کی پخش میشود سریال نون خ ۴ کی پخش میشود نون خ چه ساعتی پخش میشود سریال نون خ امشب پخش میشود؟ تکرار نون خ از شبکه تماشا ساعت پخش نون خ آی فیلم

نون خ کی پخش میشود

زمان پخش سریال نون خ فصل اول از یکشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ هر شب ساعت ۲۲:۰۰ است. ساعات تکرار و بازپخش نون خ ۰۶:۰۰ بامداد و ۱۴:۰۰ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم می باشد.

سریال نون خ ۱ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی اولین بار نوروز ۱۳۹۸ در ۱۵ قسمت از شبکه یک تلویزیون پخش شد.

سریال نون خ از کدام شبکه پخش میشود

سریال نون خ را از روز یکشنبه (۲۶ شهریور ۱۴۰۲) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید.

زمان پخش نون خ ۴ مشخص شد

فصل چهارم سریال تلویزیونی نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی از اول فروردین ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. با توجه به تقارن ایام ماه مبارک رمضان پخش این سریال در این ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان سریال نون خ ۴ آمده است: «پس از یورش گله گرگ ها به روستا و تارو مار شدن گاو و گوسفندان روستاییان، زندگی اهالی با چالش جدیدی مواجه می شود. بزرگان ده تلاش می کنند با شکار گرگ ها اوضاع را به حالت عادی برگردانند، اما هر بار به دلایلی موفق نمی شوند. به اجبار یکی از شکارچیان ده بالا را استخدام می کنند. در ادامه آنچه باعث شعله ور شدن اختلافات قدیمی بین دو روستا شده، اهالی روستای نورالدین را برای خروج از رکود اقتصادی، جمعیتی و جبران عقب ماندگی از ده بالا به تکاپو می اندازد و ماجراهای ریز و درشتی را رقم می زند.»

سریال نون خ 4 سریال نون خ جدول پخش آی فیلم اخبار فیلم و سریال

در سری جدید این مجموعه سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، بیژن بنفشه خواه، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، ندا قاسمی، صهبا شرافتی، هدیه بازوند، نسرین مرادی، پاشا جمالی، سیروس میمنت، امیرسهیلی، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، ماشالله وروائی، علی اخوان مطلق و هومن حاجی عبدالهی به هنرنمایی پرداخته‌اند.

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ ۴

مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک روی آنتن می رود و مطابق معمول پنجشنبه ها و جمعه ها بینندگان این شبکه شاهد پخش مجموعه «گیل‌دخت» در همین ساعت خواهند بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مسعود می گوید

    بابا تکرارش ساعت چنده

  2. هانیه می گوید

    آیا نون خ ۵ ساخته میشه؟