بازیگر نقش جهان پسند در سریال آتش و باد +عکس

1

نام اصلی بازیگر نقش جهان پسند سریال آتش و باد ، اسم واقعی بازیگر نقش جهان پسند سریال آتش و باد ، عکس واقعی بازیگر نقش جهانپسند در سریال آتش و باد

بازیگر نقش جهان پسند در سریال آتش و باد کیست

جهان پسند در سریال آتش و باد (دختر بهادر) با بازی حسین محجوب است.

مریم موسویان که متولد دهه ۷۰ است بازیگری را از صحنه نمایش شروع کرد و نشان داد بازیگری توانا و کاربلد است. او سپس جلوی دوربین رفت با بازی در نقش اسرا در سریال آتش سرد اولین تجربه تلویزیونی خودش را ثبت کرد. او در این نقش بسیار خوب ظاهر شد و از طرفی سریال آتش سرد نیز بینندگان زیادی داشت و همین موضوع باعث شد موسویان بیش از پیش شناخته شود.

او همچنین سابقه بازی در فیلم های کوتاه را نیز دارد و از جمله این فیلم ها می توان به زمانی برای از دست دادن اشاره کرد.

مریم موسویان بازیگران آتش و یاد (جشن سربرون)

گفتگو با بازیگر نقش جهانپسند سریال آتش و باد

«جهان‌پسند» مغرور و خانواده دوست

او درباره حضورش در این مجموعه به جام جم گفته: من ابتدا نمی‌دانستم برای این سریال و این نقش تعداد زیادی تست داده‌اند و بعد متوجه شدم که از بین آن تعداد، سعادت این را پیدا کردم که با یک گروه حرفه‌ای کار کنم. من در حوزه تئاتر و فیلم کوتاه کار کرده بودم و اخیرا در سریال شاهرگ هم حضور داشتم اما این اثر مجموعه‌ای است که نقش پررنگ‌تری در آن دارم.

موسویان ادامه داده: نقش جهان‌ پسند جدا از این منظر که دختر عشایر است و خصوصیات اخلاقی ویژه‌ای دارد، چالش‌هایی برای خود من هم داشت چرا که علاوه بر نزدیک کردن خودم به نقش لازم بود تا با شرایط جغرافیایی، گرما و سرما و حیوانات مختلف هم خودم را تطبیق دهم.

مریم موسویان بازیگران آتش و یاد (جشن سربرون)

این هنرمند توضیح داده: این سریال برای من مجموعه تاریخی سختی بود که با راهنمایی‌های آقای راعی، دیدن مستندها و خواندن کتاب خودم را به فضایی که باید، نزدیک کردم. نقش پدر من را حسین محجوب بازی می‌کند و نادر فلاح هم شخصیت دیگری است که روبه‌روی او بازی می‌کنم. همه اینها باعث شد تا با همراهی آنها من به این نقش بیشتر نزدیک شوم.

مریم موسویان بازیگران آتش و یاد (جشن سربرون)

موسویان درباره ویژگی‌های جهانپسند در آتش و باد گفته: او دختری است که به‌شدت اهل خانواده است و آنها را جانانه دوست دارد. در این بین پدرش برای او جایگاه ویژه‌ای دارد. جهان‌پسند، دختری قوی از عشایر است که اگر از اتفاقی ترس داشته باشد، سعی می‌کند خودش آنها را حل کند تا خانواده‌اش را درگیر نکند. از طرفی او مغرور هم هست و در واقع غرور و قدرت دو ویژگی اصلی هستند که وی دارد. این شخصیت جزو معدود کاراکترهایی است که تا انتهای قصه هست و در حال حاضر هم همچنان درگیر تصویربرداری هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. طاهره می گوید

    سلام چه شباهت عجیبی به من داره جهان پسند واقعا تعجب کردم وقتی دیدم