مریم موسویان کیست و چند سال دارد +عکس اینستاگرام

0

مریم موسویان کیست و چند سال دارد ، مریم موسویان متولد چه سالی است ، مریم موسویان چند سالشه ، سن مریم موسویان ، آدرس پیج اینستاگرام مریم موسویان ، وضعیت ازدواج و همسر مریم موسویان ، مریم موسویان اصالتا اهل کجاست

بیوگرافی و زندگینامه مریم موسویان

مریم موسویان به خاطر بازی در سریال اتش سرد در نقش اسرا تاجیک موفق شد خودی نشان دهد ، او در این سریال نشان داد استعداد بسیار زیادی در بازیگری دارد و خیلی مسلط میتواند در مقابل دوربین بازی کند البته او قبل از این سریال تجربه بازی در مقابل دوربین را داشته است و در سریال شاهرگ به ایفای نقش پرداخته است.

مریم موسویان بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و توانست خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد ولی خوب موفق شد نشان دهد که از بازیگران بسیار با استعداد بوده و توجه کارگردانان سینما و تلویزیون را به خود جلب کند .

مریم موسویان بیوگرافی مریم موسویان بیوگرافی بازیگران

اما اوج درخشش او برای بازی در سریال آتش سرد بوده که در شبکه دوم سیما تصویر او بر روی آنتن رفت و توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد او در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد کاراکتر اسرا پزشک جوانی بوده که بسیار وظیفه شناس است و در حال تدارک ازدواج با نامزد خود بود و اتفاقاتی برای به وجود می آید که زندگی او را تاثیر قرار می دهد.

خانم مریم موسویان در سال ۱۳۹۹ اولین تجربه حرفه ای خود را در سریال شاهرگ به کارگردانی سید جلال دهقانی آغاز کرد و اولین تجربه حرفه ای مصادف بود با بازی در کنار سید جواد هاشمی حسین پاکدل و نیما رئیسی و مهدی سلوکی و سیروس گرجستانی که تجربه بسیار خوبی برای این خانم هنرمند بود و در کنار ستاره های سینمای ایران بازی کند مریم موسویان در سریال شاهرگ نقش مینا خورشیدی که معلم بود را بر عهده داشت.

مریم موسویان بازیگری را در سریال شاهرگ آغاز کرده است همچنین در سریال جشن سربرون بازی کرده است

آتش سرد که از اوایل مهر ماه بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته است توانست مخاطبان زیادی را به دست آورد به خصوص حضور چهره های محبوب سینما و تلویزیون به جذابیت بیش از پیش داستان سریال افزوده است

مریم موسویان بیوگرافی مریم موسویان بیوگرافی بازیگران

مریم موسویان درباره سریال آتش و باد نوشت:

امروز دقیقا ۵۳۴ روز، یعنی نزدیک به دوسال از آن بعد از ظهر آفتابی دهم خردادماه ۱۳۹۹ میگذرد. روزی که برای اولین‌بار «جهانپسند» را در آیینه‌ دیدم، و همان‌جا، همان‌ لحظه، در من متولد شد. درست زمانی که روح و جسم من در تاریخ قدم گذاشت و او آرام در من شکل گرفت. حالا از آن لحظه تا به امروز که دوباره مقابل آیینه، اما اینبار برای آخرین‌بار با او روبرو شدم، خودم را دیدم. انگار وقت خداحافظی بود، اما مگر می‌شود آدمی با روح و جسم خود قرار جدایی بگذارد؟! دختران #عشایر سرزمینم همیشه برای من همچون تلالو آفتاب روی دانه‌‌‌ی طلایی گندمی هستند که با نوازش باد بر گیسوانشان، رقصان و رها به استقبال غروب خورشیدی می‌روند که مهتاب برای لالایی آن‌ها به انتظار نشسته‌ است. مریـم موسـویـان ۲۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰ پ‌ن: امروز آخرین روز از تصویربرداری کاراکتر جهانپسند در سریال تاریخی «آتش و باد» به قلم و کارگردانی استاد بزرگوارم، جناب #مجتبی _راعی بود

فیلم و سریال های مریم موسویان

سینمایی :

  • دختر ایران به کارگردانی سید جلال اشکذری
  • فیلم کوتاه “زمانی برای از دست دادن” به نویسندگی و کارگردانی محمد رضا بهشتی

سریال های تلویزیونی

  • شاهرگ
  • آتش و باد
  • آتش سرد

ادرس پیج اینستاگرام مریم موسویان

آدرس پیج واقعی مریم موسویان در اینستاگرام :

مریم موسویان بیوگرافی مریم موسویان بیوگرافی بازیگران

. و یٰا مَنْ یُفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّداٰئِد . و ای خدایی که تیزی ِمصیبتها و سختی ها به دست تو شکسته میشود. . ای خدا سختیها بُرّنده هستند و من ضعیف و ناتوان زود میشکنم و بُریده میشوم . خداوندا نگذار بُرندگی اتفاقت بد مرا بشکند. . خدایا نه تنها گشایش هر در بسته ای به دست توست تلخی و تیزی مصائب نیز فقط در برابر قدرت تو کُند میگردد. . و عبور من از کنار زندگی و سختیهای آن بدونِ فرو ریختن روحم ،فقط با پشتیبانی تو میسر است. . خدای من میدانم و مطمئن هستم که خروج از وادی غم فقط به وسیله امید به کرم، مهربانی و رحمت تو امکان پذیر است. . و تو میدانی که یأس و ناامیدی در واژه ی کلماتم، جایی ندارد تا آن زمان که قلب من به امید لطف و مهربانی تو میتپد. . “صحیفه سجادیه”

وضعیت ازدواج و همسر مریم موسویان

از اینکه مریم موسویان ازدواج کرده است و شوهری دارد اطلاعاتی در دسترس نیست اما مریم موسویان با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

مریم موسویان بیوگرافی مریم موسویان بیوگرافی بازیگران

عشق را باید با تمامِ گستردگی‌اش پذیرفت، تنها در جسم نمی‌توان پیدایش کرد، بلکه در جسم و روح و هوا در آینه… در خواب… در نفس کشیدن‌ها… انگار به ریه می‌رود… و آدم مدام احساس می‌کند که دارد بزرگ می‌شود… . #عباس _معروفی . . . . . . .

 

خانواده مریم موسویان (پدر و مادر و برادر)

مریم موسویان متولد آخر مرداد ماه می باشد و اصالتا اهل شیراز است

مریم موسیوان با انتشار عکس های زیر نوشت

نمیتوانم کلامی در مورداش بنویسم و عاجزم فقط از خداوند میخواهم بپرسم که: خدایا بالاتر از بهشت هم داری…؟ برای زیر پای مادرم میخواهم روز مادر مبارک

اصلا هم شیطون نبودم… خیلی متین و خانوم کنجکاو بودم همین. . پ ن: ایشون که در تصویر درکنار بنده قرار دارند عروسک نیستند و داداش کوچولو بنده آقا مهدی هستن. . . . .

تو به من بال بخشیدی پرواز رو یادم دادی اوج گرفتن بی‌هراس رو ازم خواستی برای بودنم، برای رسیدنم، هوای پرواز شدی… #بابا . . .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ