زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ کی پخش میشود (ساعت پخش و تکرار)

0

زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ کی پخش میشود ، ساعت پخش زندگی پس از زندگی فصل چهارم ، زمان باز پخش زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ ، تکرار زندگی پس از زندگی

برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ چه ساعتی پخش میشود

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. تاکنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

فصل چهارم برنامه «زندگی پس از زندگی» در سال ۱۴۰۲ با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش خواهد شد.

هر روز ساعت ۱۷:۳۰در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما

بازپخش: ساعت ۱ بامداد و ۱۲:۳۰

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء، روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه، مهمان روایت‌های شگفت‌انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

زندگی پس از زندگی زمان پخش زندگی پس از زندگی

عباس موزون مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» سال گذشته در گفت‌وگویی تحلیلی با ایرنا گفت: من می‌خواهم در برنامه‌ام وجود عالم غیب را ثابت کنم. همین که از بدنت بیرون آمدی، کفایت می‌کند. این که عالم غیب چه شکلی دارد، کار من و برنامه من نیست، علاقه من نیست و دنبالش نیستم.

دنبال زندگی هستیم و اینکه چطور باید زندگی کرد

موزون درباره فصل چهارم برنامه اواخر سال ۱۴۰۱ گفت که «همچنان در حال آماده‌سازی فصل جدید برنامه است که سوژه‌های عجیب و غریبی دارند» که قرار است ماه رمضان ۱۴۰۲ پخش شود. امسال ناخواسته مرحله ضبط و تدوین موازی شد و هنوز ضبط برنامه هم ادامه دارد.

مجری و تهیه‌کننده برنامه زندگی پس از زندگی ما هر سال غافلگیر هستیم که خاص‌ترین سوژه کدام است. از نظر ما ممکن است پنج نفر خاص باشند از نظر مخاطب پنج نفر دیگر اما معمولاً برخی هم این میان مشترک هستند.

وی با اشاره به سوژه‌های فصل جدید برنامه و اینکه اینها اتفاقی هستند یا انتخابی بیان کرد: پیدا شدن این سوژه‌ها کاملاً اتفاقی است، اینها اتفاق افتاده و تجربه‌ای رخ داده است. برخی هم این افراد را معرفی می‌کنند و ما از میان همه اینها بررسی می‌کنیم که تجربه به چه شکل بوده است. ما دنبال زندگی هستیم اینکه چطور باید زندگی کرد و مواردی را که پس از صحت‌سنجی برای زندگی آموزنده باشد انتخاب می‌کنیم.

سوژه آنقدر مقاومت کرد تا از دنیا رفت/ فصل قبل رکورد زدیم

موزون درباره دعوت از عده‌ای که تمایلی برای حضور در برنامه نداشته است بیان کرد: یکی از این بزرگواران آنقدر مقاومت کرد تا به رحمت خدا رفت و بسیار سوژه عجیبی بود. فردی بود که حق ده‌ها خانواده را خورده بود، مجموعه‌ای را به شکل غیرمنصفانه از آن خود کرده بود و بعد تعطیل کرده بود و خانواده‌ها بی کار شده بودند. در تجربه‌ای که داشت نتیجه کارش را دیده بود و باعث شده بود هرچه را که دارد بفروشد و با خانواده‌ها تسویه کند. به تنهایی می‌توانست ۷۰ قسمت برنامه باشد اما متاسفانه راضی نشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ